627. leht 1000-st
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 19 Mai, 2018 10:56
Postitas kaugeltuuriv
toomasv kirjutas:Aitäh ksf-dele, et tähelepanu juhtisid Venezuela kohta. Jäid puudu jutumärgid. Aga muus osas ju ok? Lisa ka ainult ühe viite, kus juttu sellest, et hind tõukab ülesse kartus, et Venezuela ei suuda oma tootmist taastada.
https://oilprice.com/Latest-Energy-News ... round-In-S
Ja muidugi kasvav Hiina majandus.
Niipalju,kui ma mõnikord siin Norras olen laua taga istudes kuulnud tuttavatelt,kellest mõni on juhtumisi naftatööstuses tegev,siis Venetsueela probleemid hakkasid ammu enne Madurot pihta.Juba selle eelmise utopist-kommunist presidendi ajal,kes võimule ronis riigipõõrete abil.
Maduro on täielik nohik majanduses(endine bussijuhtide ametiühingu boss),mistõttu asjad liiguvad penikoorma saabastega katastroofi poole.Putja aga muudkui annab andeks sellele seltskonnale võlgu,viimati 3-4 aastat tagasi kirjutati ca.10 miljardit taala korstnasse,mingid Nõuka aegsed relvaostuvõlad.Venetsueela nafta on küll kõige paremate näitajatega aga samas pidavat olema ka küllalt tiheda kontsistensiga,mistõttu tuleb kättesaamiseks kasutada eritehnoloogilisi seadmeid.Vähemalt nii on mulle norrakatest naftainsenerid väitnud.
Ja kuna Lääne naftafirmad on riigist minema läinud,siis ei ole ka know howd enam.Ja Putini Venemaal on ka enamik tootmist Lääne tehnoloogilisel baasil,mistõttu nad seda edasi ei saa ka anda seltsimees Madurole.
Hinna kiire tõus on seletatav mitte Venetsueela ega Hiinaga(viimane proovib muideks saada maailma liidriks hübriid ja elektriliste autodega) vaid võimaliku Iraani tootmise kiire ärakukkunisega(juhul,kui sanktsioonid USA poolt taastatakse) ja väga suure sõjaohuga Lähis-Idas,mis natuke on minu arvamuse järgi nii Putja,kui ka Trumpi teene,kes hakkas oma väimehe rahvuse agendat täiega toetama.Putja muidugi on soojendanud seda pinget Lähis-Idas aastaid aga siiani nagu erilise tulemuseta naftahinnale aga uue halu hüppamisel lõkkesse saigi lühiajalise tulemuse,mida soovis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 20 Mai, 2018 12:56
Postitas Puurija
Kommertspank Morgan Stanley alandas Venemaa majanduskasvu prognoosi varasemalt 2,3 protsendilt 1,8 protsendini
https://lenta.ru/news/2018/05/18/recession/
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 20 Mai, 2018 13:15
Postitas ruger
5 päeva peale sillaavamist, on Kertši sild suletud-remonditööd.
https://donpress.com/news/19-05-2018-ne ... ofilaktiku
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 20 Mai, 2018 14:39
Postitas Dr.Sci
See on muidugi megauudis ATO kodulehelt... Kaua ta kinni on, kauaks jääb, oli midagi tõsist? Kui uudis vastabki tõele on pigem tõenäoliselt tegemist ajutise sulgemisega seoses miski puuduse kõrvaldamise, katsetamise, mõõdistamise vms-sega. Hetkel kiirotsing ei andnud ka muid allikaid et silla ja liiklusega midagi lahti oleks.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 20 Mai, 2018 14:46
Postitas nimetu
Ma olen suht veendunud, et see pilt on fotošopitud silla avamise tseremoonia videost.
Võrdluseks:
https://www.youtube.com/watch?v=jvDGPXJOtRk&t=8m08s
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 20 Mai, 2018 15:29
Postitas hjl85
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 20 Mai, 2018 19:06
Postitas Kriku
PM referaat lenta.ru-st majandussanktsioonide ja Venemaa majanduskasvu teemal:
https://majandus24.postimees.ee/4491235 ... 1526208634
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 20 Mai, 2018 19:53
Postitas soul
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 20 Mai, 2018 22:34
Postitas kaugeltuuriv
Uskumatu lugu,kas tõesti Briti kroonil on Putinist silmini,et on hakanud ühte lähiringi tippu komposteerima?Loodan,et asjale pannakse ka täpp peale ning asutakse mehe rahade päritolu selgitama.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 21 Mai, 2018 7:06
Postitas Lemet
Päris huvitav pildiseeria KAMAZi mootoritootmisest.
https://bmpd.livejournal.com/3205529.html
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 21 Mai, 2018 9:18
Postitas kalvis
Tehas ise näeb kaasaegne välja. Kui tehase insenerid suudaksid paremat tööd arvutite taga teha siis võib teoorias Volvo tasemel rekkamootori valmis teha. Õnneks pole venemaal seni kvaliteet oluline, mistõttu Lääs konkurentsi veel kartma ei pea.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 21 Mai, 2018 10:00
Postitas Walter2
kalvis kirjutas:
Tehas ise näeb kaasaegne välja. Kui tehase insenerid suudaksid paremat tööd arvutite taga teha siis võib teoorias Volvo tasemel rekkamootori valmis teha. Õnneks pole venemaal seni kvaliteet oluline, mistõttu Lääs konkurentsi veel kartma ei pea.
Üha karmistuvad heitmenõuded sunnivad insenere välja mõtlema järjest keerulisemaid toitesüsteemi komponente (pumbad, pihustid, turbod, juhtblokid jne.) ning selle võidujooksu on Venemaa ammu kaotanud.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 21 Mai, 2018 10:01
Postitas nimetu
Kui tehase insenerid suudaksid paremat tööd arvutite taga teha siis võib teoorias Volvo tasemel rekkamootori valmis teha.
Pole ju vaja kui litsentsiga saab Daimleri mootoreid valmistada. Uued Kamazid on puhtalt vanema põlvkonna Mersu põhjal.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 21 Mai, 2018 10:48
Postitas Lemet
Kui viitsimist on, saab piltidel olevalt tehnikalt ja detailidelt mõndagi huvitavat ära lugeda.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 21 Mai, 2018 13:40
Postitas Kapten Trumm
Cumminsi rollist Kamazi mootoriehituse kaasajastamisel olen eespool kirjutanud. See üritus algas enne UKR sõda ja kui tehnoloogiakraanid sulgusid, siis hakkas äri käima läbi Hiina. Ja teatud Cumminsi mootoreid hakkasid koostama vene tädid Kamazi tehases. Sama protsess näikse olevat mingis osas toimunud ja Jaroslavli mootoritehasega, sest seal mingi mõned aastad tagasi üle tänapäeval rohkem kasutatavate rida-6 diiselmootoritele (mis on ka omased üldiselt lääne diislitele, NSVL ajast toodeti V8 või V6 mootoreid).
Eestis saab praegu endiselt osta Kamazi ja Gaz-i Cumminsi diisliga (ja sai ka vahepeal), ainult Euro5 vastavad (mis tagajärjed sellel kasutamisele on, pole süüvinud). Samamoodi kasutatakse ZF-i (Saksamaa) käigukaste.
Kuna veokite eksport läände moodustab VF veokitoodangust tühise osa, siis need euronormid neid väga ei kõiguta, selleks, et vedada kruusa või leiba poodi, pole Euro 5 otseselt vajalik.