Re: Merevägi ja rannakaitse
Postitatud: 26 Juun, 2019 10:49
Sul on attitude vale. Eduraportit on vaja, mitte sellist kiunu.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Vastus vale. Proovi uuesti mõelda, mis suunas impulsi alus saab, kui rakett lendu läheb.Kapten Trumm kirjutas:Kui horisontaalselt taha suunatud gaasid võivad mõnevõrra suurendada aluse kiirust, miks peab roolimees vastu esiklaasi lendama (sedasi liigutakse pidurdamisel)? Ujub, ujub, ole mureta.
Illike kirjutas:Aga Sa liida numbrid kokku, mitte ära ütle, oh küll ta ujub.
Ilmselt ka siia veel raketikonteinerite liigutamise süsteem, mis peab kannatama 5t koormust - kindlasti vähemalt paarsada kilo, pigem rohkem.Kapten Trumm kirjutas:Kui aluse kandevõime on ca 8 tonni (näiteks toodud alusel oli see juba pealisehitust arvestav), siis ma ei näe fundamentaalset probleemi, mis segaks sinna paigutamast 2 tonni põhirelvastust, 2 tuhat liitrit (1,8 tonni koos paagiga) bensiini, paarsada kilo elektroonikat ja paarsada kilo meeskonda.
RIB tüüpi aluse kandevõime ongi äärmiselt suur, tekita alustel on see lausa suurem kui aluse omakaal. Kõvakereliste aluste harjunul võib lausa uskumatu tunduda.
Sellele ei vaidle vastu, kuid enne kui hakata lahendusi tootma võiks ennast koolifüüsikaga kurssi viia.Kapten Trumm kirjutas:Kindlasti pole laeva loomine mingi elementaarne (koolifüüsika tasemel) probleem, mida igaüks lahendada suudab. Kuid kindlasti mitte (antud kujul) ka võimatu või mittelahendatav.
Probleemid jagunevad sel juhul kaheks - fundamentaalsed (nt x ühiku kandevõimega alusele pole võimalik panna 2x ühikut koormat) ja adresseerimist vajavad (kuidas ära suunata rakettide põlemisgaasid). Ärgem neid segi ajagem. 500 kg stardimassiga raketi lendulaskmine 15 m pikkuselt ja 12 tonniselt aluselt ei ole mitte fundamentaalne, vaid adresseerimist vajav probleem, see ei muuda kogu kontseptsiooni ainetuks, vaid vajab lahendamist. Fundamentaalne probleem on näites veel antud aluse võimetus opereerida laines üle 5 m (noh, sellise noore tormiga ei tule need dessandid ja ranna ligi muidugi) ja sõita jääoludes.Keegi ei vaidle vastu, et probleemi ei ole võimalik lahendada.
Vaieldakse vastu, et selle standardse riiulist võetava aluse baasil on problemaatiline antud ülesannet lahendada.
Kandevõime ei puutu suuremat asjasse. Laevukese mass puutub, sest sellest tuleneb selle inerts. Kandevõime on väga tihti palju suurem kui mass.alari kirjutas:2t+2t+0,2t+0,2t+0,2t=4,6t
Kui nüüd arvestada, et 48kN on ligikaudu 4,8t. Siis 4,6+4,8=9,4t
Kandevõime oli 8t.
See riiulist laiatarbepaadi võtmine oli sinu väide. Kas Sa oled nõus, et seda teemat me enam ei puutu? Ei ole, et võtame riiulist aluse ja lappame asjad peale, vaid enne on vaja püstitada lähteülesanne ja selle järgi projekteerida. Mida ka siin pidevalt on seletatud.Riiulist või mitteriiulist - siin pole mõtet juuksekarva venitada. 15 m suurune alus on väikelaevatootja jaoks suur alus ja 50 tükki seeriatootmine. Ei ole mõtet väga traagikat luua, kui valmisdisain ei sobi täiesti - taolises koguses projekteeritakse asju ringi ja seadistatakse tootmist igas laevatehases. Vaevalt seda konkreetset Madera Ribsi alust on rohkem kui 5 tükki toodetud.
Niimoodi vektoritega ei arvutata, mõlemad "poolviltu" on 3,4 tonniKapten Trumm kirjutas:See 4,8 tonni (raketi stardi mõju) on siin oma elu juba elama asunud. Esiteks - kui vaatate minu algset "disaini", siis olid reflektorid tööasendis seal umbes 45 kraadise nurga all (ühesõnaga poolviltu). Sellisel juhul jaguneb see 4,8 tonni horisontaalseks ja vertikaalseks komponendiks, mis "poolviltu" on kumbki 2,4 tonni.
Niimoodi see asi ikkagi ei toimi. Vastasel juhul on insenerid aastasadu ferme valesti arvetanud.Sellisel juhul jaguneb see 4,8 tonni horisontaalseks ja vertikaalseks komponendiks, mis "poolviltu" on kumbki 2,4 tonni.
Kui ekskurssida ajalukku, siis maailma esimene operatsioonivõimeline raketikaater ehk vene Komar-klass (projekt 183R) pole midagi muud kui vana projekt 183 torpeedokaater, millele olid pandud kõrgele teki kohale kaks 2,5 tonni kaaluvat tiibraketti, aluslaev oli täpselt sama pikk ja lai ning samasugusest puust tehtud. Kuna ka raketikaater oli tehtud puust, siis süttimisprobleemi fikseerida ei õnnestunud.Põhimõtteliselt ainuke viist kuidas nii pisikest raketikaatrit ehitada ongi hiinlaste C-14 paadi näol teostatud. Mingeid muid asjalikke alternatiive ma ei näe.
The SS-N-16 (Stallion) is a Russian 650mm calibre anti-ship missile capable of being fitted with a 10-20 kT warhead or a Type 40 torpedo. The SS-N-16 Stallion ASW system was deployed in 1979-1981. This non strategic weapon has a range variously estimated at between 50 kilometers and 100-120 kilometers. The SS-N-16 concept is a unique antiship cruise missile that can carry alternatively a high-explosive charge to destroy surface ships or a torpedo for use against submarines. This type of weapon can be used by surface ships or submarines, as with the American AGM-84 Harpoon, although they are not equivalent. The diameter of this type of missiles is so large that it must be launched from 650 mm tubes, and cannot be carried in the standard 533 mm torpedo tubes. The RPK-6 Vodopod is the surface ship system, firing the 83R torpedo carrying or 86R nuclear depth charge, while the RPK-7 Vodopei is the submarine system.
Tänapäeval peaks meil olema käeulatuses muuhulgas kõikmõeldavad allveelaevalt lastavad NATO rakett-torpeedod..It cold-launches from the ship’s torpedo tube via compressed air, then it disappears under the water’s surface before blasting off in spectacular fashion on the way to its target, which can be almost 60 miles away.
It can be armed with a 400mm torpedo, a unitary warhead (for attacking surface targets), or a nuclear depth charge. This makes the missile very versatile, especially for smaller surface combatants that can only accommodate a single missile system.