644. leht 1005-st

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 18:48
Postitas AMvA
Kriku kirjutas:
Saarmas kirjutas:
Saarmas kirjutas:Praegu on aga meil juba inimese kehalisse puutumatusse sekkumine kaitstud põhiseaduse §-ga 26. Kui me tahame hakata õigustama sundvaktsineerimise lubatavust
Ei taha. Me räägime siin kohustuslikust vaktsineerimisest. Palun jätkuvalt neid mitte segi ajada.



Sa üritad pidevalt sundvaktsineerimist nimetada kohustuslikuks vaktsineerimiseks.

Seleta palun, kallis inimene, ära, mis seal vahet on.

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 18:49
Postitas Kriku
Sundvaktsineerimist pannakse vajadusel toime ka vägivallaga. Samamoodi nagu ravimite manustamist sundravi korral.

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 18:52
Postitas AMvA
Ja kuidas see kohustuslik vaktsineerimine sinu arvates välja näeks? Mida teha siis kui on kehtestud kohustus, aga inimene ei vaktsineeri?

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 18:52
Postitas Kriku
Nagu ma olen juba korduvalt kirjutanud, kohaldada sunniraha.

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 18:58
Postitas AMvA
Kriku kirjutas:Nagu ma olen juba korduvalt kirjutanud, kohaldada sunniraha.

Sunniraha määramise rakendamine saab antivaxxerid täpselt samamoodi tagajalgadele. Sisuliselt on see sundvaktsineerimine.

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 19:21
Postitas trs
Sunduslik ehk kohustuslik. Sunniraha on üks sunnivahendeid. Kas sunnivahendiks on raha või kumminui, on juba maitse asi. Ühele mõjub üks ja teisele teine. Ükskõik kuidas seda nimetada, tähendab kohustuse kehtestamine, et inimene on sunnitud vaktsineerima. Kordades mõistlikum on jagada see 100.- peo peale selle asemel, et "Loomade farmi" mängida ja üritada kohustusi, karistusi ja sundi näidata kui seosetuid mõisteid.

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 19:26
Postitas Mudakoon
130-140 milli? :D

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 19:43
Postitas Frater Redox
Mudakoon kirjutas:130-140 milli? :D


Riigi maksutulu on aastas ligi 8 miljardit. 1 miljard on 1000 miljonit. 140 miljonit ei oleks eesmärgi nimel märkimisväärne kulu kui see toimiks.

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 20:03
Postitas Zuslik
Frater Redox kirjutas:
Mudakoon kirjutas:130-140 milli? :D


Riigi maksutulu on aastas ligi 8 miljardit. 1 miljard on 1000 miljonit. 140 miljonit ei oleks eesmärgi nimel märkimisväärne kulu kui see toimiks.
Ma arvan, et see toimiks küll aga tulemus oleks see, et varsti tuleks riigil iga sutsu eest maksta. Vaja ju poole aasta pärast tõhustustoos teha ja pleki siis aastas igaühele kaks korda 100 !

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 20:04
Postitas Mudakoon
Frater Redox kirjutas:
Mudakoon kirjutas:130-140 milli? :D


Riigi maksutulu on aastas ligi 8 miljardit. 1 miljard on 1000 miljonit. 140 miljonit ei oleks eesmärgi nimel märkimisväärne kulu kui see toimiks.

Ja veel tõhustusdoos , jälle 130 milli....
Kisub nagu väljapressimise-teenimise peale. Et kui inimene on rumal ja veel põikpäine või lihtsalt mölakas , siis kukume pappi jagama? Seda teed vast ikka minema ei peaks.
Kuigi Päästeamet tegi vist otsa lahti juba....

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 20:11
Postitas Frater Redox
Zuslik kirjutas:
Frater Redox kirjutas:
Mudakoon kirjutas:130-140 milli? :D


Riigi maksutulu on aastas ligi 8 miljardit. 1 miljard on 1000 miljonit. 140 miljonit ei oleks eesmärgi nimel märkimisväärne kulu kui see toimiks.
Ma arvan, et see toimiks küll aga tulemus oleks see, et varsti tuleks riigil iga sutsu eest maksta. Vaja ju poole aasta pärast tõhustustoos teha ja pleki siis aastas igaühele kaks korda 100 !


Kui sellega nakatumise ja leviku maha saaks, siis tegelikult kuni 60-aastaste inimestega ei juhtu väga midagi, senise statistika põhjal. E see tõhustusdoos ei ole enam kriitilise tähtsusega kui levik kontrolli all. Ise teavad, kas ja kui mugavalt tahavad reisida või muid hüvesid tarbida.
Kui pensionärid ja puudepensionärid oma 100 saavad kolmanda doosiga - mis seal siis ikka.

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 20:14
Postitas croman40
Koroonaga võitlemise poliitikast - sügisene eksperiment avatud ühiskonna ja koolidega oli mingis mõttes arusaadav, loodeti vaktsineerimise ja eelnevate läbipõdemistega hoida uus viiruspuhang kontrolli all.
Nüüd kus liginetakse haigalaravi kriitilisele piirile ja igaüks, kes oskab midagi arvata, ennustab sünget tulevikku, hakkab riigi poolt mingi arusaamatu tõmblemine pihta. Mis on ikkagi eesmärgiks?

Viiruse levikuga seotud erinevatest muutujast (nakatumiskordaja, vaktsiinide efektiivsus ja vaktsineeritute % ning läbipõdemise efektiivsus ja läbipõdenute %) on reaalselt mõjutatavad 1. ja 3.

Seega kui eesmärgiks on vähendada nakatumiste arvu, siis lisaks üldisele vaktsineerimisele sobivad kõikvõimalikud piirangud, aga hetke teadmiste baasil kõigile, vahet tegemata vaktsineeritutel ja mittevaktsineeritutel.

Kui eesmärgiks on haiglaravi vajavate koroonapatsientide arvu kontrolli all hoidmine, siis aitaks lisaks eelmisele punktile nt. riskigrupi (pensionärid ja kaasnevate haigustega nooremad)
-vaktsineeritute % suurendamine, võimalusi on siin arutatud
-lisadooside jagamine
-täiendavad liikumispiirangud pensionäridele a´ la istu kodus kuni oled vaktsineeritud

Kui eesmärgks on haiglaravi taseme hoidmine kõigile, siis oleks eelnevatele sammudele lisaks võimalik ajutiste lisahaiglakohtade tekitamine koroonapatsientidele.

Kõik eelnev on tavaline projektijuhtimise ABC, lisaks tuleb iga eesmärgi korral hinnata veel eeldused, riskid, mõõdikud, tegevused, mahud, eelarve, ajagraafik, sisendid ja väljundid. Selleks kõigeks oli ju aega ja personali või kuidas?

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 20:28
Postitas Kriku
AMvA kirjutas:Sunniraha määramise rakendamine saab antivaxxerid täpselt samamoodi tagajalgadele.
Las ajab. Siin soovitatud alternatiiv, et jätta nad haigla ukse taha surema, oleks veel koledam. Sulgemised muutuvad samuti poliitiliselt vastuvõetamatuks.

Me oleme olukorras, kus on ainult halvad ja väga halvad valikud. Ning valimata jätta ei saa, sest siis on ka laibad tänavatel. Sellest lihtsast asjast võiks igal tasandil aru saada.

AMvA kirjutas:Sisuliselt on see sundvaktsineerimine.
Ei ole.

croman40 kirjutas:Kõik eelnev on tavaline projektijuhtimise ABC, lisaks tuleb iga eesmärgi korral hinnata veel eeldused, riskid, mõõdikud, tegevused, mahud, eelarve, ajagraafik, sisendid ja väljundid. Selleks kõigeks oli ju aega ja personali või kuidas?
Oo, jaa.

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 20:38
Postitas Zuslik
Oleks minu teha siis mittevaktsineeriatele ei kohaldaks mingit sunniraha vaid tõstaks sissetulekult makstava haigekassale mineva sotsiaalmaksu näiteks kahe kordseks. Tegemist on ju tegelikult ravikindlustusmaksega ja niisamuti on kindlustusfirmades elukindlustust sõlmides makse kõrgem kui tegeled ekstreemsemate ettevõtmistega(aastaid tagasi loeti mul ekstreemspordiks isegi jalgpalli mängimine). Selline lisasissetulek haigekassale annaks mingigi võimaluse leevendada nende samade tegelaste poolt tekitatud raviprobleeme takkajärgi kui pandeemialaine on taandunud. Aga rahakülvamist antivakseritele õigeks ei pea, sest ei ole see Covid vaksiin viimane ja kui pretsedent loodud ootavad järgmine kord juba kõik käsi püsti. Samuti on problemaatiline nende vanuritega kellede eestkostjad on olnud siiani vaktsineerimise vastu ja nüüd minna nende juurde raha näpus paluma, et palun võtke raha aga lubage oma isa või vanaema ära vaktsineerida on lihtsalt ebaeetiline.

Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria

Postitatud: 04 Nov, 2021 20:39
Postitas mart2
Kriku kirjutas:...
croman40 kirjutas:Kõik eelnev on tavaline projektijuhtimise ABC, lisaks tuleb iga eesmärgi korral hinnata veel eeldused, riskid, mõõdikud, tegevused, mahud, eelarve, ajagraafik, sisendid ja väljundid. Selleks kõigeks oli ju aega ja personali või kuidas?
Oo, jaa.
Kahjuks puudub poliitilise nõuniku ametikohal nõue teadmaks, mis asi on projektijuhtimine. Oskamisest rääkimata...
Kui aga vaadata ametnike TA-s, siis pole nende eelnevad rahulikud aastad ja elu(kogemusetus) sundinud neid projektijuhtimise ega võrkplaneerimisega tegelema.
Juba eelmise laine ajal oleks pidanud PR-lepingute asemel võtma palgale mõne logistiku ja planeerimise koordinaatori. Oleks õigete küsimustega erialased spetsialistid ehmatuse kangestusest üles äratanud! :write:

Lisatud: kuigi määrati koordinaator vaktsineerimise alal, siis oli viimane ikkagi meedik, mitte organisaator/planeerija/logistik.