66. leht 96-st

Postitatud: 03 Apr, 2011 9:42
Postitas Manurhin
Miski Haunebu edasiarendus made in USA?
Pilt
http://www.howtobearetronaut.com/2011/01/the-avrocar/

Postitatud: 03 Apr, 2011 10:40
Postitas Lemet
Eks kettakujuliste lennumasinatega on paljud vaeva näinud... Mõnikord edukalt, mõnikord mitte nii väga...

Pilt

Postitatud: 03 Apr, 2011 12:15
Postitas Lemet
Pilt

Ühemootoriline ja üheeksemplarine ründelennuk Il-20.

Postitatud: 03 Apr, 2011 23:32
Postitas Soobel
Kusjuures mingine pisike mehitamata luureotstarbeline lendav taldrik on usakatel kas valmis või kohekohe valmimas.

Postitatud: 04 Apr, 2011 11:31
Postitas Karuke
Lemet kirjutas:Eks kettakujuliste lennumasinatega on paljud vaeva näinud... Mõnikord edukalt, mõnikord mitte nii väga...

Pilt

:shock: :D

Üldiselt ma arvan, et pildil pole üldse lennumasin või siis on foto lihtsalt võltsing.

Et, mida me siis näeme?
Kettakujuline aparaat on justkui poolest saati tunginud suht tihedasse pinnasesse (suured puud ketta taga ei saaks soos kasvada).
Sellise "matsu" juures on aga ketta ülemine osa jäänud täiesti terveks?
Kujutate te endale ette lennukit mis aallakukkumisel tungiks poolenisti maase - kuid kõik ülejäänu jääks perfektselt terveks?
Muuseas ka eelpool mainitud puud asuvad just oletataval kukkumistrajektooril, kuid on sellest hoolimata täiesti terved :scratch:

Postitatud: 04 Apr, 2011 12:26
Postitas Faust
See ju teada tuntud võltsing, mis ka siit teemast/foorumist varem mitmeid kordi läbi käinud. Imestama paneb, et seda üha uuesti ja uuesti avastatakse.

Postitatud: 04 Apr, 2011 16:46
Postitas Actual
Karuke kirjutas: Et, mida me siis näeme?
Kettakujuline aparaat on justkui poolest saati tunginud suht tihedasse pinnasesse (suured puud ketta taga ei saaks soos kasvada).
Sellise "matsu" juures on aga ketta ülemine osa jäänud täiesti terveks?
Kujutate te endale ette lennukit mis aallakukkumisel tungiks poolenisti maase - kuid kõik ülejäänu jääks perfektselt terveks?
Muuseas ka eelpool mainitud puud asuvad just oletataval kukkumistrajektooril, kuid on sellest hoolimata täiesti terved :scratch:
foto ei tarvitsegi olla tehtud vahetult peale allakukkumist. Teoreetiliselt võib Siberi metsadesse aastasadade jooksul olla alla kukkunud igasugust sodi millele inimene hõredale asustustihedusele kergesti otsa ei komista.
Veel pilte veel lisaks sama "juhtumi" kohta - http://englishrussia.com/index.php/2007 ... #more-1683

Postitatud: 04 Apr, 2011 21:08
Postitas Satakas
see on kahtlemata võltsing. samas on see ka võltsinguna juba paljastatud.

esiteks paljastati see deduktiivmeetoditega - pildiga kaasakäival videol olid mingid automudelid, mida väidetud aastal veel ei eksiteerinudki.

teiseks on olemas ka kogu filmimaterjal, kus sõdurid "ketta" penolastist juppe võtteplatsile ja tagasi tassivad.

ehkki tutvusin selle täismaterjaliga alles väga hiljuti, ei suuda meenutada, kus ja mis asjaoludel see üleval oli. kui selleks ajaks, mil rohkem aega leian, see veel meeles on, püüan otsida.

Postitatud: 05 Apr, 2011 15:27
Postitas Standartenführer
Siin on see lühivideo: http://www.youtube.com/watch?v=oXQnMcofVGc
Ja siin siis veel mingi tekstipõhine kiirülevaade: http://www.ufocasebook.com/russia1969.html
Mis on pmst mittemidagiütlevad muidugi.

Kui keegi teab kuidas nende täisvideoteni jõuab siis võiks aidata, eks Satakas proovib ka. Ja mitte, et ma usuks seda ufoteemat tõepähe aga ma tahaks lihtsalt näha oma silmaga seda tsirkust mis seal korraldati. :mrgreen:

Postitatud: 06 Apr, 2011 19:55
Postitas T-62

Postitatud: 06 Apr, 2011 21:47
Postitas Tiam
Sakslastel näib rahvusena olemas olevat see hea soomuki ehitamise geen, kahjusk tundub aga, et shveitslased seda saanud ei ole- või on seal tegelenud arendustööga prantsusekeelsed piirkonnad (ok Leo2 on tegelikkuses osaliselt pankuritemaal arendatud). Shveitslaste välja töötatud Panzer 68 puhul ilmnesid siis wiki andmetel järgmised probleemid:
Technical Problems

During the summer of 1979, the 'Weltwoche', then a highly regarded Swiss weekly, published an article regarding the shortcomings of the Panzer 68 that led to a scandal and, allegedly, to the resignation of the minister of defence, Rudolf Gnägi. In this article, the then chief of armoured forces of the Swiss army came to the conclusion that the Panzer 68 was 'not fit for combat'. A group of experts that was commissioned to produce a report in this matter listed dozens of technical problems. Among others, the NBC protection was found to be insufficient, forcing the crews to wear protective masks inside their tanks, thus greatly reducing the crew's performance. The experts also found out that the gearbox did not allow for shifting into reverse while the vehicle was moving, forcing the crew to stop the tank before reversing. To make things even worse, the radios used in the tank tended to interfere with the turret control system resulting in uncontrolled turret movements whenever the radios were used at full power.:shock:

A year before the 'Weltwoche' article, another very dangerous fault was found. Switching on the heating system could lead to the main gun firing the round in the gun! This problem was caused by the fact that some systems shared the same electrical circuits. Luck would have it that this problem never led to any accidents. :shock: In a sarcastic headline the 'Blick', a Swiss tabloid, commented: 'The Panzer 68 is much more dangerous than it seems!' [1]

Most of the mentioned problems were resolved with the upgrade to the 68/88 model.

Postitatud: 23 Apr, 2011 15:10
Postitas Tiam

Postitatud: 10 Mai, 2011 22:49
Postitas Karuke
Objekt 760 ehk siis õhkpadjal kergetank

Pilt
Pilt


Selline tore masin Tšeljabinski traktoriehitajatelt kellede rahumeelse kuid väga raskepärase toodanguga mul on olnud au endalgi kokku puutuda.
Aastad 1960-1965 nõukogude liit.
Niisiis selline tankike mis selle idee realiseerimisel oleks võinud aga kujuneda tõeliselt kardetavaks lahingumasinaks.
Asi nimelt selles, et õhkpadjal tankett võinuks kiiresti liikuda mitte üksnes soos, sügavas lumes või veetakistuste ületamisel - vaid ka miiniväljal, kuna õhkpadi ei avaldanuks ju maapinnale tankitõrjemiini aktiveerimiseks vajalikku survet.
Siiski olid ette nähtud ka roomikud ja sõukruvi tavapärasemaks liikumiseks.
Tehnilised andmed siis usutavasti sellised:

Mõõdud: 6910 x 3140 mm

Mass: 13,5 t

Relvastus: katseeksemplaril suurtüki mulaaz

Soomus: 10 - 5 mm

Meeskond: 3 inimest

Nagu venelastel kombeks öelda, polnud sellel masinal maailmas analooge.
Mis tõenäolt on ka tõsi :D
Katsetustel näitas tankett üles suurepäraseid omadusi manööverdamisel ja eeskujulikku läbivust maastikul.
Nähtavasti polnud aga sõjavägi siiski tulemustega rahul ja esimene katseeksemplar jäi ühtlasi ka viimaseks.
Objekt 760 pidi saama edasiarenduse objekti nr 761 näol, kuid see jäigi ainult paberile ja kogu asi unustati lõpuks.
Miks? :scratch:
Ei tea - aga ju vist nii raske ja mitmeti liikuv masin pidi omama koletut kütusekulu ja tõsiselt muljet avaldavaid jõuallikaid.
Ilmselt ei mahtunud meeskond ja relvastus enam lihtsalt pardale ära :dont_know:

objekt 761

Pilt

Postitatud: 10 Mai, 2011 23:57
Postitas Some
Ehk hakkas õhkpadjal tank tulistades valele poole sõitma? ;)

Postitatud: 30 Mai, 2011 18:22
Postitas Fucs
Standartenführer kirjutas:Siin on see lühivideo: http://www.youtube.com/watch?v=oXQnMcofVGc
Ja siin siis veel mingi tekstipõhine kiirülevaade: http://www.ufocasebook.com/russia1969.html
Mis on pmst mittemidagiütlevad muidugi.

Kui keegi teab kuidas nende täisvideoteni jõuab siis võiks aidata, eks Satakas proovib ka. Ja mitte, et ma usuks seda ufoteemat tõepähe aga ma tahaks lihtsalt näha oma silmaga seda tsirkust mis seal korraldati. :mrgreen:
Videost ei tea midagi aga
http://tzone.kulichki.com/articles/other/uralufo.html

ja põhjalikum ülevaade pettusest
http://boris-shurinov.info/profan/tnt2/tnt2.htm

NB! Tegemist on Vene keelsete saitidega