Kõigepealt suur tänu Mehisele meid vastu võtmast. Sai törts asist juttu rongidest kuulatud ja ka parasjagu lobajuttu aetud.
Siin siis päris algus.

Edasi väike hariv ringkäik muuseumis.

Ja siis restoranvagunisse.

Tellisime pool boršši ja kaheksa lusikat. Rohkemaks nii kõrge klassiga restoranis mei vaestel meestel jaksu ei olnud.

Siis kontrollis Urmas mudeli kopeerimise täpsust ja tuvastas, et muidu on kõik OK ainult jooksurajad ei läigi.

Tupolevi esimesed arglikud katsed tehnika vallas. Lennukitega ei julge veel proovida. Siin siis TU-2...

...ja TU-3

Välisekskursiooni lõppjaam. Loodetavasti jäi nii mõndagi ka meelde!

Pärnu õlletehase ühe torujuhtme proovikraan.

Ennemuiste kandsid kangemad mehed selliseid kette kaelaeheteks. Siis hakati rauda vagunite ehitamiseks kasutama ja mehed muutusid ajapikku lahjemaks.

Tankistid veduri kabiinis! Juhtkange ei leia kuidagi üles.

Tüüpiline kitsarööpmelise raudtee vedurijuhi abi töökoht...

...ja juhi töökoht.

Ülisalajane allveelaev? Ei- kitsarööpmeline vedur ja tanki mootor.

Tupolevi neljas katse. Juba hakkab looma.

Lahinghall töörügaja Teisest Maailmasõjast...

...ja tema kandam. Kõikidel roomiktehnika pooldajatel hakkas kohe tunduvalt parem.

Need vagunid on neutraalsed sõjaväeliste aukraadide suhtes. Aja jooksul igasugust rahvast veetud.

Vintskemad vennad ei lasknud ennast häirida päikese valvekorra üle andmisest kuule.

Ja hommikupoole ööd muutus nii mõnegi mehe pilt imelikuks.

Või hakati päris hallutsinatsioone nägema.

Nii siis tuligi kangelased kokku koguda ja hotelli sõidutada.

Ärge minge üle raudtee selleks mitte ette nähtud kohas!

Küll sõidaks! Kahjuks on aga mehed auru all, kuid masinad mitte.

No prooviks siis vähemalt elektri jõul, ehk saab liikuma.

Varsti tulid õnneks asjatundjad ka kohale ja olukord sai olema õiget pidi, masin auru all, kuid mehed mitte.

Jaamakorraldaja saabumise ajaks oli kõik vinks-vonks, ja nädalavahetuse proovireisijaid perroon täis.

Superkihfthüperlaheekstravinge aururong Muuseum-Lavassaare väljus teiselt teelt.

Ja kihuts peadpööritava kiirusega (10km/h) läbi kodumaa metsade ja nurmede lõppjaama poole.

Satelliitfoto masina kõige salajasemast osast.

Õnnelik tagasi saabumine peale pikka eemalolekut (~30min). Peroonil on saabujatel vastas juubeldavad rahvahulgad.

Ja muuseumi hing isiklikult juhib rongi õigele teele.

Saabujate hinges on taasnägemise ootusärevus.

Ja põues fotod kaugetest maadest.

Ning Tupolevi kuues katse. Reisijate veo versioon.

Ikkagi militaarfoorumi üritus oli!
Sai küll kõvasti kärbitud aga tuli ikkagi hiiglama pikk. Serverisse laadisin 58 pilti 246-st. Sellelt aadressilt leiab ka kokkutulekule kaasa toodud mudelite fotosid.
http://simmtann.planet.ee/Mudelid/Lavas ... li%202012/
Tänades mõttekaaslasi eriti õnnestunud nädalavahetuse eest.
Toomas