Re: Autotehnikateema
Postitatud: 13 Sept, 2025 11:34
Ikka keskmise kiiruse projektiga! Kõige "efektiivsem" on trahvitegemise automatiseerimine.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Tesla ModelS-il on maha põlemise kalduvus ainult Kapten Trummi peas. Mujal seda probleemi täheldatud ei ole va. üksikjuhumid, mille meedia suureks puhub. Säärane analüüsivõime mitte kasutamine näitab et Trumm käitub nagu siil, mitte nagu rebane (kes teab, see teab).Kapten Trumm kirjutas: ↑13 Sept, 2025 10:43 ...
Ei ole probleemi ka 750kW Tesla kindlustamisega, iseasi, kas igaüks seda maksta jõutab. Eriti arvestades antud autode mahapõlemise kalduvust.
Ei olnud jutti ju mitte mägipidurist vaid täitsa tavalistest uuematel sõiduautodel kasutatavatest elektrilistest seisupiduritest, mis rakendub automaatselt auto peatumisel, kui käik on väljas ja siduripedaal vabastatud.davidsoniharald kirjutas: ↑13 Sept, 2025 9:54 ....
Sinu postitus on segane koosneb oma vahel lõdvalt seotud infokildudest, moodustamata ühtset tervikut. Me siin pidevalt küsime täpsustavaid küsimusi sinu postituste kohta, mida sa muidugi kunagi ei anna. Neid küsimusi ei oleks vaja küsida, kui sa algses postituse teeksid põhjaliku ja tooksid välja kõik detailid. No näiteks " mägipidur läheb maha/ootab turbo ja õli rõhku". Millisel autol? Millisel mootoril?
Toimub juba erinevates riikides (pole vahet millistes, sest see ei muuda mitte midagi) ja võib ka meil jõustuda, kui autojuhid hakkavad massiliselt eeskirju eirama, täpselt sammuti nagu kergliikurite anarhia on juba põhjustanud seadusemuudatused.Või siis see "kindlustus nõuab" jutt.
Too konkreetne näide, kus kes ja millal nõuab? Mina tõin oma teadmiste põhjal.
Kui lehe uuesti laadimine kestab 4 minutit siis ei ole ajaliselt võimalik põhjalikult kirjutada, eriti kui on näha, et pikemaid liitlauseid ei mõisteta.Ühesõnaga pead vaeva nägema oma postituste sisukamaks muutmisel ja ära häbene vastata tekkinud täiendavatele küsimustele.
Postitusi võib kirjutada üks kõik millises tekstiredaktoris ja kopeerida foorumisse.
Kuidas ma sellel politseinikule saan selgeks teha, et selle kuu aega tagasi toimunud rikkumise eest mulle just kuu aega tagasi tagasi ka karistus määrati? Peab sama perioodi karistusmäärused mapi vahel olema?Lemet kirjutas: ↑12 Sept, 2025 17:45Õues on kätte jõudnud aasta 2025 juba ja vaevalt Skandinaaviasse või Euroopasse minejad oma piirajaid näpivad. Isegi Eesti sees sõitjatest ei usu. Seda enam, et kaardi pealt loetakse politseiautos välja ka kuu tagasi toime pandud rikkumised ning litter tuleb kaunikesti valus. Ja teenindus fikseerib liisinguautodel samuti hooldise käigus omakäelised surkimised, millega tekivad hoobilt garantiiprobleemid. Lühidalt, nagu Stanislavskil- ne verju.Meil tuli majja üks 2004 Volvo veoauto
Just just, kui on tunnistus olemas, siis ega ülekaalulisi autosid ja muid patte olla ei saa.Peeter kirjutas: ↑13 Sept, 2025 13:17 Selline Trummi meelevaldne jutt veoautondusest (tehnonõuded transportteenuse osutamisel ja muu taoline a´la silmaga kaalumine) annab aimu, et ei AETR-i nõuetest, sõidukile esitatavatest tehnonõuetest, ega transportteenuse osutamise korrast ja korraldamisest pole tal mingit aimugi peale oma isikliku õhinapõhise arvamise.
(P.S. Miks julgen sel teemal sõna võtta- olen ise läbinud veosekorralduse koolituse.)
Kirjutan telefonis, seega ei viitsi pikalt kirjutada. Aga ...OLAVI kirjutas: ↑13 Sept, 2025 12:33Ei olnud jutti ju mitte mägipidurist vaid täitsa tavalistest uuematel sõiduautodel kasutatavatest elektrilistest seisupiduritest, mis rakendub automaatselt auto peatumisel, kui käik on väljas ja siduripedaal vabastatud.davidsoniharald kirjutas: ↑13 Sept, 2025 9:54 ....
Sinu postitus on segane koosneb oma vahel lõdvalt seotud infokildudest, moodustamata ühtset tervikut. Me siin pidevalt küsime täpsustavaid küsimusi sinu postituste kohta, mida sa muidugi kunagi ei anna. Neid küsimusi ei oleks vaja küsida, kui sa algses postituse teeksid põhjaliku ja tooksid välja kõik detailid. No näiteks " mägipidur läheb maha/ootab turbo ja õli rõhku". Millisel autol? Millisel mootoril?Toimub juba erinevates riikides (pole vahet millistes, sest see ei muuda mitte midagi) ja võib ka meil jõustuda, kui autojuhid hakkavad massiliselt eeskirju eirama, täpselt sammuti nagu kergliikurite anarhia on juba põhjustanud seadusemuudatused.Või siis see "kindlustus nõuab" jutt.
Too konkreetne näide, kus kes ja millal nõuab? Mina tõin oma teadmiste põhjal.Kui lehe uuesti laadimine kestab 4 minutit siis ei ole ajaliselt võimalik põhjalikult kirjutada, eriti kui on näha, et pikemaid liitlauseid ei mõisteta.Ühesõnaga pead vaeva nägema oma postituste sisukamaks muutmisel ja ära häbene vastata tekkinud täiendavatele küsimustele.
Ei tööta.Kapten Trumm kirjutas: ↑13 Sept, 2025 15:57 Minurust (minu) VW auto hold töötab läbi sama elektrilise käsipiduri. Võibolla tõmmatakse klotse nõrgemalt vms - sõna ei võta.
Sillatala küljes on kahel pool selline elektrijunn, mis läbi trossijupi tõmbab seisupidurit (minuarust on seal need piduriketta sees olevad väiksed klotsid.
Kohalt liikuma minnes on tunda, kuidas tagarataste pidur pole veel maha läinud.
Või mismoodi see erinevalt siis töötab?
Kõik õige, proovisin. Auto hold rakendumisel vajub piduripedaal natuke jala alt ära, st rakendub läbi sõidupiduri. Elektrilise kässariga ei vaju. Olin ise valesti aru saanud. Niiet ei ole säästu.AMvA kirjutas: ↑13 Sept, 2025 16:05 Ei tööta.
Hold funktsioon toimib läbi ABS mooduli, kus tekitatakse surve piduri süsteemi ja surutakse klotsid vastu. Seal on surve tekitamine ja mahavõtmine kiire.
Kässar toimib elektrimootoritega, mis kerivad päris aeglaselt.
Aga kuna ma täpselt VW Caddy hingeelu pole viitsinud uurida, siis seal on äkki tegu mingi säästu lahendusega.