1. leht 1-st

Väike dioraam"Lõuna"

Postitatud: 16 Apr, 2008 19:08
Postitas lendur leo
Tere sain ka sain ka lõpuks midagi valmis,ajapuudusel karbivirn kerkib aga nokitsemis aega pole.lennumasinaks siis Gee Bee Super Sportster R1,figuur ühest preiseri karbist ja skaalaks on 1:72.kuigi kavatsen selle lennumasina mingiaeg sealt välja vahetada sest ei tulnd just kõigeparem välja.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 16 Apr, 2008 19:21
Postitas Gunny
Ilus nunnu lennuk ja maastik ka väga kena :D
Mulle meeldib

Postitatud: 16 Apr, 2008 19:34
Postitas Luciano
Kask on väga loomulik, kuigi jah, nii suure puu tüve alumine osa on juba suuresti must, mustjasrohekas või tume hall. Aga selle skaala juures on väga ilus.

Kas ma näen valesti või sööbki mees kinnisest katelokist :)

Ära seda lennukit vaheta. Kõik on hetkel väga ilus ja lennuki värvilisus annab sellel diole elu ja sära ja tasakaalustab ühtlast rohelust.

Tegelikult on see esimene 1/72 dio mis näeb väga ehtne välja. Kui ei teaks, pakuks 1/35.

Kuidas ja millest sa kase tegid?

Postitatud: 16 Apr, 2008 20:13
Postitas janno8
Tead mees algul võttis päris sõnatuks :D Lennuk on väga hea ju? Minu meelest läheb selle teemaga ilusti kokku :roll: Aga kõige enam meeldib mulle see puu :wink:

Postitatud: 16 Apr, 2008 20:28
Postitas Tsiknat
Kuidagi hästi mõnus on seda dioraami vaadata.Nii paigutuselt kui värvilahenduselt ilusti tasakaalus.

Tom

Postitatud: 16 Apr, 2008 22:12
Postitas kalle
Täiesti uskumatult sürr ja lahe lennuk. Mitmel korral olen tahtnud seda ainult sellepärats soetada, aga kuna kogu niigi paisub, siis olen ikka kõrvale jätnud.

Ja väga hea väike pilt on välja tulnud!

Kk

Postitatud: 17 Apr, 2008 7:59
Postitas Würger 190G
Lahe võidusõidu "vaadi" mudel! Olevat olnud väga keeruline piloteerimisel.

Postitatud: 17 Apr, 2008 8:53
Postitas asjaajaja
Seda lennukit vaadates tekib tunne, et konstruktoritel on alles kõige viimasel hetkel meelde tulnud, et piloodi jaoks peaks kah kusagil koht olema. :twisted:

Postitatud: 17 Apr, 2008 9:03
Postitas Joss Metsast
Lennuk on ilus, sihuke ehe näide perioodist kui lennukeid ehitatiti põhimõttel, et keevitame tünnile tiivad ja paneme mootori etteotsa.... Ja kui ei lenda siis asendame mootori võimsamaga ..

Postitatud: 17 Apr, 2008 10:59
Postitas Würger 190G
Joss Metsast kirjutas:Lennuk on ilus, sihuke ehe näide perioodist kui lennukeid ehitatiti põhimõttel, et keevitame tünnile tiivad ja paneme mootori etteotsa.... Ja kui ei lenda siis asendame mootori võimsamaga ..
Asi mitte üldse päris nii, vaid KIIRUS oli primaarne kuna tegu lennukiga , mis ehitatud spetsiaalselt võidulendamiseks ning kuna siis võimsamad mootorid olid õhkjahutusega tähtmootorid...

Postitatud: 17 Apr, 2008 11:26
Postitas Joss Metsast
Kiirus kiiruseks , see oli loomulikult oluline, lihtsalt viis kuidas see ameerikamaal saavutati meenutab seda tünni ja mootori lugu. Samaaegne itaalia "ime" Macchi M.C 72 lendas tast ju pea poolteistkorda kiiremini ja oli kenasti voolujooneline :lol:

Postitatud: 17 Apr, 2008 11:35
Postitas Würger 190G
Aga italiano tõusis ja maandus vees ning nn raja pikkus polnud oluline ja veel lendas mööda sirget, et siis ainult kiirusrekordi püstitamiseks. Jänki aga oli mõeldud võidulendamiseks teiste omasugustega ja kas mitte nats varem kui MC72.

Postitatud: 17 Apr, 2008 12:54
Postitas Joss Metsast
Seda küll , itaalia "ime" oli vesilennuk. Pealegi oli tal ka kordades võimsam mootor. Selles suhtes nad jah võrreldamatud. Kiiruserekorditest, nüüd otsisin juba ise ka abi, viki andmed siis:
Macchi tegi kiirusrekordi 1933 , 682 km/h
Bee Gee tegi 1932 aastal maismaa lennukite kiirusrekordi, 476 km/h

Kes ise rohkem viitsib lugeda siis:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gee_Bee_R-1
ja
http://en.wikipedia.org/wiki/Macchi_M.C.72

Teemasse tulles hakkas peale selle jutu lugemist see mudel mulle veel rohkem meeldima :)