1. leht 2-st
M: kaitseväe tehnika osta.ee-s
Postitatud: 23 Sept, 2008 12:43
Postitas t6nu
Postitatud: 23 Sept, 2008 14:02
Postitas Faust
Tea kas selle BRDM2 -ga üldse teedel tohib sõita.
Postitatud: 23 Sept, 2008 14:12
Postitas Toddie
Kuna tegemist on 2.75 m laia riistapuuga, siis on sellega tänaval sõitmiseks vaja maanteeameti eriluba.
Iseasi kas, see konkreetne müügis olev eksemplar üldse kohapealt iseseisvalt ära liigub.
Postitatud: 23 Sept, 2008 14:35
Postitas Faust
See Laidoneri muuseum võiks selle soomuki muretseda enda kollektsiooni, BMP-le lisaks.
Postitatud: 23 Sept, 2008 14:55
Postitas Toddie
Seda praegu küll ei usu, Laidoneri muuseum sai endale suvel Soomest nii palju igast tehnikat ja nodi, et ennem on neil ruumi juurde vaja.
Postitatud: 23 Sept, 2008 18:51
Postitas hillart
Oi, krt!!
Võtaks ära, aga pole praegu Eestis. Ja selleks ajaks, kui mina tagasi jõuan on asi juba läinud.
Igale eesti mehele kodu kaitseks väga sobilik asi.
Ammu endale sellist igatsenud (tegelikult küll BTR-40 või 40M, kuid neid pole enam ammu saadaval).
Postitatud: 23 Sept, 2008 20:15
Postitas Tux
Ühest küljest saan ma aru, et Kaitsevägi tahab standardiseerida sõidukiparki, aga teisest küljest kui ma vaatan nüüd neid müüki tulnud masinaid, siis seal on 10 tk GAZ 66, millede läbisõidud on 471km, 607km, 1357km, 2569 km, 2620km, 2770km, 2813km, 4230km, 4462km, 4736km ja 10000km. Selle viimase masina kohta ütleks, et auto on enam-vähem sisse sõidetud. Kõigil masinatel on vintsid, võimalus kummirõhku reguleerida, iselukustuvad difrid, lülitatav nelivedu, aeglusti, korralikud maastikukummid, kandejõud 2800kg, max kiirus 95 km/t. Kas tõesti ei võinud neid näiteks Kaitseliidule kinkida? Või KL ka ei tahtnud? Kas Unimog on parem? Tõsi 66 on paras bensiiniõgard, aga ikkagi kas need masinad ei võiks hoopis mobilisatsioonivarus olla? Või on nende paarisaja kilomeetriga mootorid jutud kokku lastud? Vatan seda värki ja ma ei saa aru....

Postitatud: 08 Okt, 2008 19:04
Postitas varing
Ei tea miks soomuki müük tühistati

Postitatud: 08 Okt, 2008 21:00
Postitas Ralli2ss
Ma ise ka ehmatasin soomuki kadumise peale. Võibolla läheb siiski tarvis toda või mul isa arvas, et võibolla üldse ei tohtinudki toda müüa...
Postitatud: 08 Okt, 2008 21:44
Postitas toomas tyrk
soomukit müüdi vanarauana.
Ilmselt saab kaalu järgi Kuusakoskist rohkem kui oli suurim pakkumine...
Postitatud: 08 Okt, 2008 22:16
Postitas medal
Viimane pakkumine oli 35 000, see peaks ületama siiski samas kaalus vanaraua hinna.
Postitatud: 09 Okt, 2008 5:52
Postitas jrgen20
66te ei soovitaks küll mitte kellelegi. Lihtsalt koletu suur bensiinikulu.
Postitatud: 09 Okt, 2008 8:20
Postitas Kapten Trumm
Tux kirjutas:Ühest küljest saan ma aru, et Kaitsevägi tahab standardiseerida sõidukiparki, aga teisest küljest kui ma vaatan nüüd neid müüki tulnud masinaid, siis seal on 10 tk GAZ 66, millede läbisõidud on 471km, 607km, 1357km, 2569 km, 2620km, 2770km, 2813km, 4230km, 4462km, 4736km ja 10000km. Selle viimase masina kohta ütleks, et auto on enam-vähem sisse sõidetud. Kõigil masinatel on vintsid, võimalus kummirõhku reguleerida, iselukustuvad difrid, lülitatav nelivedu, aeglusti, korralikud maastikukummid, kandejõud 2800kg, max kiirus 95 km/t. Kas tõesti ei võinud neid näiteks Kaitseliidule kinkida? Või KL ka ei tahtnud? Kas Unimog on parem? Tõsi 66 on paras bensiiniõgard, aga ikkagi kas need masinad ei võiks hoopis mobilisatsioonivarus olla? Või on nende paarisaja kilomeetriga mootorid jutud kokku lastud? Vatan seda värki ja ma ei saa aru....

Ma olen teenistuses olles näinud neid vähesõitnud Gaz-66'sid ja usu, nendest ei ole suurt midagi järgi. Mõnel on läbisõit väike seepärast, et vahetatud on armatuuriplokk.
Kaitseliidul ei ole nii suurt autodepuudust ja remondivõimekust, et sellist kõntsa endale kaela võtta. Usu, Taanist saadud humanitaarabi Unimogid aastat 1973 on kordi töökindlamad ja lagunevad vähem. Pealegi sai Kaitseliit äsja kenakese koguse DAF taktikalisi veoautosid ja MAN-i logistilisi veoautosid.
Postitatud: 09 Okt, 2008 8:34
Postitas varing
Minuteada küündis vähemalt ühe G66 hind 60000.-ni,ju siis oli väärt masin.
Postitatud: 09 Okt, 2008 8:37
Postitas t6nu
Kas keegi teab selle käskkirja sisu? Miks tühistati? Kas kardeti, et ostja läheb masinaga purjus peaga linna peale laamendama või värvib venemaa värvidesse ja hakkab turistidele toompeal taksot pakkuma?