MTÜ Reservkorpus
Postitatud: 09 Okt, 2008 15:59
Sissejuhatuseks.
MTÜ RESERVKORPUSE struktuuri idee on paljuski üle võetud US Marine Corps Community Services mudelist. Kuna ise olen igapäevaselt mariinidega seotud siis on nõustajad käepärast võtta olnud.
Mõte luua selline organisatsioon mõlkus meeles juba pikemat aega ja ka peale ühingu registreerimist polnud põhitöö kõrvalt aega konkreetselt sellega tegeleda, kuid ajapikku on ühtteist paika loksunud ja nüüd oleks aeg ühingule liha e. liikmeskond juurde kasvatada.
Soovin siin kohas korkreetselt välja öelda, et Reservkorpus ei konkureeri olamasolevate militaarsete või paramilitaarsete organisatsioonidega .
Koostöö ühiste eesmärkide saavutamiseks - see on ainus motiiv.
MTÜ RESERVKORPUSE MISSIOON JA TEGEVUSSUUNAD
Üldosa.
MTÜ Reservkorpus on kodanikualgatuse korras loodud mittetulundusühing mille eesmärgiks on ühiskonna ühe konkreetse sihtgrupi kui kogukonna sotsiaalse integratsiooni toetamine ja arendamine.
Riigikaitsega seotud inimesed moodustavad meie ühiskonna kõige distsiplineerituma kogukonna. Nende inimeste tegevuse iseloom ja elustiil eeldab neilt suurt pühendumist ja arenenud kodanikuteadvust.
MTÜ Reservkorpuse missiooniks on kaitseväe arengu toetamine, sotsiaalse integratsiooni ja teadlikkuse taseme tõstmine ühiskonnas, kodanikualgatuse toetamine ja erinevate struktuuride koostöö arendamine.
MTÜ Reservkorpus on seadnud endale eesmärgiks teenida riigikaitse taustaga sihtgrupi sotsiaalseid huve ja arendada välja materiaal-tehniline baas selle kogukonna vajaduste rahuldamiseks.
Sihtgrupp.
Sihtgrupp jaguneb neljaks peamiseks alamgrupiks –
1. teenistuses olevad kaitseväelased ( ajateenijad, kaadrikaitseväelased, kaitseväeametnikud) ;
2. reservväelased, kutsealused, paramilitaarsete organistatsioonide (Kaitseliit) liikmed;
3. esimese ja teise alamgrupi liikmete perekonnad;
4. militaarsuunitlusega klubid, huvigrupid
Tegevussuunad.
Oma eesmärke realiseerib MTÜ Reservkorpus läbi alljärgnevate optimeeritud programmide mis jagunevad omakorda eraldi projektideks:
ELU TEENISTUSES – MILITARY LIFE
Projektid:
• Toeta Kaitseväge - Support our Troops
Ühiskonna poolne toetus relvajõududele omab suurt tähtsust sõdurite võitlusvaimu seisukohalt. Teadmine, et elanikkond teadvustab endale kaitseväe tähtsust ja hindab sõjaväelase raske elukutse valinud inimeste teenistust vääriliselt – see tõstab Kaitseväe prestiizhi ühiskonnas tervikuna.
Programmi eesmärgiks on algatada projektid mille abil ühiskond saaks avaldada nii moraalset kui ka materiaalset toetust Kaitseväele.
NT. Militaartemaatikaga seotud meenete ( T-särgid, rinnamärgid jms) müügist saadud tulu kasutamine välismissioonidel teenistuses olevate kaitseväelastele telefoni kõneaja otsmiseks.
• Värbamispunkt – Recruting Point
Kaitseväe teenistuse üldine populariseerimine, informatsiooni jagamine kutsealustele, proffessionaalse kaitseväelase karjääri võimaluste tutvustamine.
• Vallaliste Sõjameeste kompanii – Single Warriors Company
Vallaliste kaitseväelaste osakaal kaitseväeteenistuses on vaieldamatult suur ja antud programmi eesmärk on luua neid inimesi ühendav struktuur, mis võimaldaks leida huvitavaid vaba aja veetmise võimalusi ja oleks ühtlasi ettevalmistuseks pere loomiseks.
• Lahingustressi abi – Combat stress
Alternatiivsete võimaluste leidmine ja rakendamine teenistusest tingitud stressi vastu võitlemiseks. Individuaalste võimaluste leidmine stressiga toime tulekuks nii kaitseväelastele kui ka nende pereliikmetele.
• Aukoodeksi Kolleegium
Kaitseväelase amet nõuab kõrgendatud autunde ja positiivsete isikuomaduste kultiveerimist. Aukoodeksi Kolleegium koosneb vajaliku reputatsiooniga autoriteetsetest inimestest ja nende tegevuse eesmärgiks on vajalike seisukohtade võtmine erinevates küsimustes ja arvamuste kujundamine läbi avalikkuse. Kaitseväe au ja traditsiooniliste väärtuste kaitsmine ja hoidmine.
PEREKOND – FAMILIY LIFE
Projektid:
• Perekonna toetusprogramm – Familiy support program
Teenistuse olevate kaitseväelaste omaksed, abikaasad ja lapsed on antud projekti sihtgrupiks – perekonnapea äraolekul on neil tihti vaja abi ja nõu oma probleemidega toimetulekuks. Projekti eesmärgiks on leida erinevaid abistamise võimalusi pere loomist plaanivatele kaitseväelastele ja moraalset ning materiaalset tuge vajavatele pereliikmetele.
• Noorteklubi – Youth Club
Erinevas vanuses laste vaba aja veetimise projektid, huviklubid jms.
• Abikaasade toetusprogramm – Spouse support program
Kaitseväelaste abikaasasid ühendav projekt – nende poolne panus teenistuses olevate abikaasade toetamiseks.
ELU RESERVIS – RETIREE LIFE
Projektid:
• Klubi “ReservKorpus” - Club “ Reservkorpus”
Klubi tüüpi vaba aja veetmise koht ühingu liikmetele ja nende perekondadele. ON-LINE tüüpi interaktiivse suhtlemise võimalus erinevates piirkondades paiknevate väeosade, missiooni ükuste ning koduste vahel.
• Tööhõive – Employment
Reservi arvatud kaitseväelaste abistamine uue töö leidmisel.
• Täiend ja ümberõpe – Education
Teenistuses olevate või reservi arvatud kaitseväelaste täiend- ja ümberõppe organiseerimine koostöös erinevate riiklike ja erastruktuuride vahel sõlmitud koostööprojektide abil.
• Taastusravi program - Recreation program
Kaitseväe teenistuses vigastada või haavata saanud kaitseväelastele taastus võimaluste leidmine ja pakkumine.
SPORT & VABA AEG – SPORT & DUTY FREE
Projektid:
• Peresport – Familiy activities
Ürituste korraldamine sportlike eluviiside propageerimiseks kõikidele vanuse-gruppidele .
• Reisikorraldus- Travel & Tourism
Soodus tingimustel puhke-ja huvireiside korraldamine. Reisiprojekt ajalooliste objektide (Maginot liin, keskaegsed lossid, sõjaajaloomuusemid jms) külastamiseks.
• Iga-aastane kokkutuleku üritus “DUTY OFF” – Reunion event “DUTY OFF”
KAUBANDUS & TEENUSED – PX TRADE & SERVICES
• EstArmy & EstNavy toodete turustus
Antud kaubamärgid on loodud eelkõige silmas pidades konkreetset sihtgruppi e. militaarstruktuure kuid on laiendatav ka tavatarbijale .
EstArmy ja EstNavy on oma olemuselt eelkõige sümbolid ning esindavad materiaalseid ja mittemateriaalseid väärtuseid sihtgrupi alateadvuses.
Turustatavad tooted jagunevad oma olemuselt oma- ja promo toodeteks.
Omatoodang on nn. “Brandholder”-i poolt väljaarendadtud ja toodetud originaaltooted.
Promotoodangu gruppi kuuluvad tooted on EstArmy ja EstNavy logo kandvad partnerite originaaltooted.
• PX street – kõik eluks vajalik.
Peamiseks eesmärgiks on luua analoogselt teistes riikides (USA, Saksamaa, Taani, Inglismaa jt.) tegutsevate militaarsruktuuride teenindamiseks loodud PX (Post Exhange) tüüpi turustuskanal.
• Military Second Hand
Müügikeskonna loomine kasutatud militaarkauba vahendamiseks.
KULTUURI ARENDUS
• Raamatukogu
Sõjaajaloo teemaline raamatukogu.
• Videoteek
Militaarteemalised dokumentaalfilmid.
• Kirjastamine
Temaatilised fotoalbumid, mälestused, biograafiad jms.
• Muusikaprojekt “Music of the Moon”
Muusika ürituste korraldamine, isetegevuslike kollektiivide toetamine.
• Sõjaajaloo klubi
MINU RESERVKORPUS – MY RESERVE CORPS
• Sõbraotsing– Buddy locator
Otsingukeskkond endiste teenistuskaaslaste leidmiseks.
• Foorum
Sponsorprogramm
ReservKorpuse sponsorprogramm on sisult võrdne koostöö vorm mittetulundusühingu ja tema partnerite vahel. Meie programmi eesmärgiks on mõlema poolsete võimaluste kaasamine ühingu eesmärkide hüvanguks. Ühingu tegevus annab sponsoritele palju võimalusi leida endale parimad väljundid oma tegevuse tutvustamiseks või oma toodangu/teenuse turustamiseks ReservKorpuse poolt ühendatud sihtgrupi liikmete seas.
ReservKorpus sõlmib oma partneritega kirjaliku ja tähtajalise sponsorlepingu.
Aktsepteeritud on kolme liiki sponsorlus :
• Finantstoetus – rahaline toetus on alati oluline ja teatud eesmärkide saavutamiseks esmatähtis;
• Toodang / tooted / kaubad
• Teenus
Kontakt:
tel: 6000190
info@reservkorpus.ee
MTÜ RESERVKORPUSE struktuuri idee on paljuski üle võetud US Marine Corps Community Services mudelist. Kuna ise olen igapäevaselt mariinidega seotud siis on nõustajad käepärast võtta olnud.
Mõte luua selline organisatsioon mõlkus meeles juba pikemat aega ja ka peale ühingu registreerimist polnud põhitöö kõrvalt aega konkreetselt sellega tegeleda, kuid ajapikku on ühtteist paika loksunud ja nüüd oleks aeg ühingule liha e. liikmeskond juurde kasvatada.
Soovin siin kohas korkreetselt välja öelda, et Reservkorpus ei konkureeri olamasolevate militaarsete või paramilitaarsete organisatsioonidega .
Koostöö ühiste eesmärkide saavutamiseks - see on ainus motiiv.
MTÜ RESERVKORPUSE MISSIOON JA TEGEVUSSUUNAD
Üldosa.
MTÜ Reservkorpus on kodanikualgatuse korras loodud mittetulundusühing mille eesmärgiks on ühiskonna ühe konkreetse sihtgrupi kui kogukonna sotsiaalse integratsiooni toetamine ja arendamine.
Riigikaitsega seotud inimesed moodustavad meie ühiskonna kõige distsiplineerituma kogukonna. Nende inimeste tegevuse iseloom ja elustiil eeldab neilt suurt pühendumist ja arenenud kodanikuteadvust.
MTÜ Reservkorpuse missiooniks on kaitseväe arengu toetamine, sotsiaalse integratsiooni ja teadlikkuse taseme tõstmine ühiskonnas, kodanikualgatuse toetamine ja erinevate struktuuride koostöö arendamine.
MTÜ Reservkorpus on seadnud endale eesmärgiks teenida riigikaitse taustaga sihtgrupi sotsiaalseid huve ja arendada välja materiaal-tehniline baas selle kogukonna vajaduste rahuldamiseks.
Sihtgrupp.
Sihtgrupp jaguneb neljaks peamiseks alamgrupiks –
1. teenistuses olevad kaitseväelased ( ajateenijad, kaadrikaitseväelased, kaitseväeametnikud) ;
2. reservväelased, kutsealused, paramilitaarsete organistatsioonide (Kaitseliit) liikmed;
3. esimese ja teise alamgrupi liikmete perekonnad;
4. militaarsuunitlusega klubid, huvigrupid
Tegevussuunad.
Oma eesmärke realiseerib MTÜ Reservkorpus läbi alljärgnevate optimeeritud programmide mis jagunevad omakorda eraldi projektideks:
ELU TEENISTUSES – MILITARY LIFE
Projektid:
• Toeta Kaitseväge - Support our Troops
Ühiskonna poolne toetus relvajõududele omab suurt tähtsust sõdurite võitlusvaimu seisukohalt. Teadmine, et elanikkond teadvustab endale kaitseväe tähtsust ja hindab sõjaväelase raske elukutse valinud inimeste teenistust vääriliselt – see tõstab Kaitseväe prestiizhi ühiskonnas tervikuna.
Programmi eesmärgiks on algatada projektid mille abil ühiskond saaks avaldada nii moraalset kui ka materiaalset toetust Kaitseväele.
NT. Militaartemaatikaga seotud meenete ( T-särgid, rinnamärgid jms) müügist saadud tulu kasutamine välismissioonidel teenistuses olevate kaitseväelastele telefoni kõneaja otsmiseks.
• Värbamispunkt – Recruting Point
Kaitseväe teenistuse üldine populariseerimine, informatsiooni jagamine kutsealustele, proffessionaalse kaitseväelase karjääri võimaluste tutvustamine.
• Vallaliste Sõjameeste kompanii – Single Warriors Company
Vallaliste kaitseväelaste osakaal kaitseväeteenistuses on vaieldamatult suur ja antud programmi eesmärk on luua neid inimesi ühendav struktuur, mis võimaldaks leida huvitavaid vaba aja veetmise võimalusi ja oleks ühtlasi ettevalmistuseks pere loomiseks.
• Lahingustressi abi – Combat stress
Alternatiivsete võimaluste leidmine ja rakendamine teenistusest tingitud stressi vastu võitlemiseks. Individuaalste võimaluste leidmine stressiga toime tulekuks nii kaitseväelastele kui ka nende pereliikmetele.
• Aukoodeksi Kolleegium
Kaitseväelase amet nõuab kõrgendatud autunde ja positiivsete isikuomaduste kultiveerimist. Aukoodeksi Kolleegium koosneb vajaliku reputatsiooniga autoriteetsetest inimestest ja nende tegevuse eesmärgiks on vajalike seisukohtade võtmine erinevates küsimustes ja arvamuste kujundamine läbi avalikkuse. Kaitseväe au ja traditsiooniliste väärtuste kaitsmine ja hoidmine.
PEREKOND – FAMILIY LIFE
Projektid:
• Perekonna toetusprogramm – Familiy support program
Teenistuse olevate kaitseväelaste omaksed, abikaasad ja lapsed on antud projekti sihtgrupiks – perekonnapea äraolekul on neil tihti vaja abi ja nõu oma probleemidega toimetulekuks. Projekti eesmärgiks on leida erinevaid abistamise võimalusi pere loomist plaanivatele kaitseväelastele ja moraalset ning materiaalset tuge vajavatele pereliikmetele.
• Noorteklubi – Youth Club
Erinevas vanuses laste vaba aja veetimise projektid, huviklubid jms.
• Abikaasade toetusprogramm – Spouse support program
Kaitseväelaste abikaasasid ühendav projekt – nende poolne panus teenistuses olevate abikaasade toetamiseks.
ELU RESERVIS – RETIREE LIFE
Projektid:
• Klubi “ReservKorpus” - Club “ Reservkorpus”
Klubi tüüpi vaba aja veetmise koht ühingu liikmetele ja nende perekondadele. ON-LINE tüüpi interaktiivse suhtlemise võimalus erinevates piirkondades paiknevate väeosade, missiooni ükuste ning koduste vahel.
• Tööhõive – Employment
Reservi arvatud kaitseväelaste abistamine uue töö leidmisel.
• Täiend ja ümberõpe – Education
Teenistuses olevate või reservi arvatud kaitseväelaste täiend- ja ümberõppe organiseerimine koostöös erinevate riiklike ja erastruktuuride vahel sõlmitud koostööprojektide abil.
• Taastusravi program - Recreation program
Kaitseväe teenistuses vigastada või haavata saanud kaitseväelastele taastus võimaluste leidmine ja pakkumine.
SPORT & VABA AEG – SPORT & DUTY FREE
Projektid:
• Peresport – Familiy activities
Ürituste korraldamine sportlike eluviiside propageerimiseks kõikidele vanuse-gruppidele .
• Reisikorraldus- Travel & Tourism
Soodus tingimustel puhke-ja huvireiside korraldamine. Reisiprojekt ajalooliste objektide (Maginot liin, keskaegsed lossid, sõjaajaloomuusemid jms) külastamiseks.
• Iga-aastane kokkutuleku üritus “DUTY OFF” – Reunion event “DUTY OFF”
KAUBANDUS & TEENUSED – PX TRADE & SERVICES
• EstArmy & EstNavy toodete turustus
Antud kaubamärgid on loodud eelkõige silmas pidades konkreetset sihtgruppi e. militaarstruktuure kuid on laiendatav ka tavatarbijale .
EstArmy ja EstNavy on oma olemuselt eelkõige sümbolid ning esindavad materiaalseid ja mittemateriaalseid väärtuseid sihtgrupi alateadvuses.
Turustatavad tooted jagunevad oma olemuselt oma- ja promo toodeteks.
Omatoodang on nn. “Brandholder”-i poolt väljaarendadtud ja toodetud originaaltooted.
Promotoodangu gruppi kuuluvad tooted on EstArmy ja EstNavy logo kandvad partnerite originaaltooted.
• PX street – kõik eluks vajalik.
Peamiseks eesmärgiks on luua analoogselt teistes riikides (USA, Saksamaa, Taani, Inglismaa jt.) tegutsevate militaarsruktuuride teenindamiseks loodud PX (Post Exhange) tüüpi turustuskanal.
• Military Second Hand
Müügikeskonna loomine kasutatud militaarkauba vahendamiseks.
KULTUURI ARENDUS
• Raamatukogu
Sõjaajaloo teemaline raamatukogu.
• Videoteek
Militaarteemalised dokumentaalfilmid.
• Kirjastamine
Temaatilised fotoalbumid, mälestused, biograafiad jms.
• Muusikaprojekt “Music of the Moon”
Muusika ürituste korraldamine, isetegevuslike kollektiivide toetamine.
• Sõjaajaloo klubi
MINU RESERVKORPUS – MY RESERVE CORPS
• Sõbraotsing– Buddy locator
Otsingukeskkond endiste teenistuskaaslaste leidmiseks.
• Foorum
Sponsorprogramm
ReservKorpuse sponsorprogramm on sisult võrdne koostöö vorm mittetulundusühingu ja tema partnerite vahel. Meie programmi eesmärgiks on mõlema poolsete võimaluste kaasamine ühingu eesmärkide hüvanguks. Ühingu tegevus annab sponsoritele palju võimalusi leida endale parimad väljundid oma tegevuse tutvustamiseks või oma toodangu/teenuse turustamiseks ReservKorpuse poolt ühendatud sihtgrupi liikmete seas.
ReservKorpus sõlmib oma partneritega kirjaliku ja tähtajalise sponsorlepingu.
Aktsepteeritud on kolme liiki sponsorlus :
• Finantstoetus – rahaline toetus on alati oluline ja teatud eesmärkide saavutamiseks esmatähtis;
• Toodang / tooted / kaubad
• Teenus
Kontakt:
tel: 6000190
info@reservkorpus.ee