Alumiiniumi puhastamine- Klaaskuuliprits
Postitatud: 24 Jaan, 2009 20:55
Tervist
Ise ma militaarasju küll ei kogu, küll aga vanatehnikat, eriti mootorrattaid. Seepärast sai hakatud tegelema klaaskuulipritsiga. Loodan, et keegi ei pane pahaks, et siia postitan, ehk on ka selle foorumi kasutajatel vahest mõnele aludetailile vaja uus väljanägemine anda.
(Kui teema siia ei sobi, kustutage või tõstke ümber, ise ei suutnud paremat kohta leida)
Klaaskuul on peene fraktsiooniga aine, mis on mõeldud eelkõige alumiiniumpindade puhastamiseks. Ta ei tee pinda nii krobeliseks nagu liivaprits ega riku ka pinnastruktuuri. On võimalik töödelda äärmiselt väikeseid ja õrnu asju. Pärast klaaskuulipritsi jääb pind kergelt matjas ning siidise läikega. Põhimõtteliselt näeb alumiinium välja nagu uus.
Vastu võtan vaid detaile, mis on eelnevalt mustusest täiesti puhtad (kui toote nt. õlised asjad, siis tulemus ei jää nii hea) ning kuna kambril on piiratud mõõtmed, on mõningane osandamine samuti vajalik.
Ühendust saab: rebaseala@hot.ee, sõnumite kaudu, 53817751
Sellised olid mootorratta detailid algul: Kattunud Alumiiniumoksiidi ning igipõlise mustusega, mis isegi kõva peasuga maha ei tule
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=5708075&size=l
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5708021/
Ja selliseks said nad pärast klaaskuulipritsi
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5708129/
Kaunis või mis?
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5708169/
Väikene võrdlus töödeldud ja töötlemata jupi vahel
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5708103/
Üks karteipool jäi tegemata, sest tõmmitsat ei olnud käepärast. See eest sai aga jällegi üks hea võrdlus.
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5708213/
Tööprotsess näeb välja selline. On võimalik teha ka väga õrnu ning väikeseid detaile ning edukalt saab puhtaks nii malmist silindri kui ka plekist numbri vms.
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5707831/
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5707801/
Vasakpoolne on tegemata velg ning parempoolne on klaaskuuli alt korra läbi käinud

Ise ma militaarasju küll ei kogu, küll aga vanatehnikat, eriti mootorrattaid. Seepärast sai hakatud tegelema klaaskuulipritsiga. Loodan, et keegi ei pane pahaks, et siia postitan, ehk on ka selle foorumi kasutajatel vahest mõnele aludetailile vaja uus väljanägemine anda.
(Kui teema siia ei sobi, kustutage või tõstke ümber, ise ei suutnud paremat kohta leida)
Klaaskuul on peene fraktsiooniga aine, mis on mõeldud eelkõige alumiiniumpindade puhastamiseks. Ta ei tee pinda nii krobeliseks nagu liivaprits ega riku ka pinnastruktuuri. On võimalik töödelda äärmiselt väikeseid ja õrnu asju. Pärast klaaskuulipritsi jääb pind kergelt matjas ning siidise läikega. Põhimõtteliselt näeb alumiinium välja nagu uus.
Vastu võtan vaid detaile, mis on eelnevalt mustusest täiesti puhtad (kui toote nt. õlised asjad, siis tulemus ei jää nii hea) ning kuna kambril on piiratud mõõtmed, on mõningane osandamine samuti vajalik.
Ühendust saab: rebaseala@hot.ee, sõnumite kaudu, 53817751
Sellised olid mootorratta detailid algul: Kattunud Alumiiniumoksiidi ning igipõlise mustusega, mis isegi kõva peasuga maha ei tule
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=5708075&size=l
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5708021/
Ja selliseks said nad pärast klaaskuulipritsi
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5708129/
Kaunis või mis?
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5708169/
Väikene võrdlus töödeldud ja töötlemata jupi vahel
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5708103/
Üks karteipool jäi tegemata, sest tõmmitsat ei olnud käepärast. See eest sai aga jällegi üks hea võrdlus.
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5708213/
Tööprotsess näeb välja selline. On võimalik teha ka väga õrnu ning väikeseid detaile ning edukalt saab puhtaks nii malmist silindri kui ka plekist numbri vms.
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5707831/
http://nagi.ee/photos/rebaseala/5707801/
Vasakpoolne on tegemata velg ning parempoolne on klaaskuuli alt korra läbi käinud
