1. leht 1-st

GAZ 66 ARMY TRUCK

Postitatud: 12 Veebr, 2009 20:57
Postitas muhno
Tegu siis jälle minu isa mudeliga. Skaala on 1:35 ja tootjaks on Eastern Express ja toote kood on 35131. Tegu oli väga huvitava mudeliga, mille detailid vajasid enamus kordadel järelviimistlust ja pahtlit. Põhi tööriistad olid viilid. Kavas on veel tellida sama firma GAZ 66 - ühte kuudiga ja ühte õhutõrjekuulipildujaga. Mõnus nokitsemise töö, mis pole mõeldud algajatele. Enda poolt on lisatud mudelile: vahtkustuti,antenn,labidas ja külje suunatuled. Dekaalid olid järjekordselt kehvad.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 12 Veebr, 2009 23:05
Postitas andrusan
Muidu korralik teostus, aga jah - dekaalid ja rebasesaba meenutav vintsitross riivavad silma. Dekaalide paigaldusest on siin foorumis suht palju infot ja trossi joks leiad ka kindlasti pisut parema kvaliteediga niidi.
Minu silma jaoks on masin ka tiba liiga puhas, aga see juba rohkem minu enda kiiks...
Jõudu järgmiste tegemisel

Postitatud: 13 Veebr, 2009 0:13
Postitas Arnold
Sellise autoga ülevaatusest küll läbi ei pääse :lol: ka lehtvedrud tuli kaks korda aastas mustaks värvida - iseasi, kaua see värv seal pidas. Ja kas kellelegi meenub sellises mõõdus tulekustuti? Muidu ju tore mudel, tuletas meelde, et tänapäeval ma selle juhikohale enam vist ei mahuks 8)

Postitatud: 13 Veebr, 2009 9:03
Postitas fossiil
Ja kas kellelegi meenub sellises mõõdus tulekustuti?
Tegelikult meenub küll - mul olid nii vene kroonus, kui ka hiljem Tšernobõlis masinate peal samasugused (BAT-M, MDK), kummalgi pool kabiini taganurga juures üks, umbkaudu samas kohas kus sellelgi mudelil. Ja enam-vähem sama suured kah - Tšernobõlis oli kuumal suvepäeval nendega hea endale külma gaseeritud vett teha :wink: No ja tsooni ja tagasi veeti meid samasuguse GAZ-66 kastis, tulekustuti oli tal umbes samasugune nagu mudelilgi.
On näha, et selle mudeliga on üksjagu vaeva nähtud, parajalt roostes summuti on väga realistlik, nagu ka mõned roostekohad raamil, kuid vedrupakid on tõesti liiga roostes. Samas kui porikoobastes on tugev roosteuss sees, siis võiks seal ka veidi poripritsmeid olla? :wink:
Hoolikalt tehtud mudel, kuigi "puhtavõitu" (no selline tankisti seisukoht)
ja dekaalide värk ei ole hästi õnnestunud.

Urmas.

Postitatud: 13 Veebr, 2009 12:28
Postitas muhno
Trosse enam vahetada kahjuks ei saa.

Lehtvedrusid saab veel natuke paremaks toonida. Sellega probleeme ei teki.

Muda ja prahi seisukohalt võiks öelda, et hetkel pole veel mudeli dioraam valmis ja sellepärast pole ka koopad ja rattad muda või mingi muu materjaliga koos.

Mulle isiklikult rohkem meeldivad sellised paraadmudelid, kui väga ära määritud mudelid.

Mudeli kokkupanekul juhtus nii mõnigi äpardus. Kõigepealt kukkus kaks korda ära haakekonks ja kolmas kord lendas ta minema pintsetide vahelt jäädavalt. Ei jäänud muud üle kui varudest mingi asendus leida. Asendus on nüüd isegi parem kui oli seda originaal vidin.

Veel läks töö käigus kolmel rattal rehvid valesti peale ja tuli need lahti lammutada, et saaks mustri õiget pidi.

Postitatud: 13 Veebr, 2009 17:14
Postitas Joss Metsast
Masina toon on minu arust täitsa 10-sse ... Ilus. Kleepsutehnoloogiaga pead küll vaeva nägema, kullos on ka dekaalipehmendajat saada, saad lihtsa vaevaga oluliselt ilusama tulemuse.

Postitatud: 13 Veebr, 2009 18:12
Postitas Hellcat
Küõll sinu isal on huvitavad mudelid, hea et jagasid neid ka meiega... kui vaadata seda tuuleklaasi pilti siis näeb välja nagu oleks masin sõitnud suurel kiirusel kärbseparvest läbi...väga reaalne.

Postitatud: 13 Veebr, 2009 18:13
Postitas Hellcat
Küõll sinu isal on huvitavad mudelid, hea et jagasid neid ka meiega... kui vaadata seda tuuleklaasi pilti siis näeb välja nagu oleks masin sõitnud suurel kiirusel kärbseparvest läbi...väga reaalne.

Postitatud: 14 Veebr, 2009 2:28
Postitas jackpuuk
Mudel ise kahjuks täiesti mööda reaalse olekuga võrreldes, muidu hea töö.

Postitatud: 19 Veebr, 2009 11:56
Postitas muhno
jackpuuk kirjutas:Mudel ise kahjuks täiesti mööda reaalse olekuga võrreldes, muidu hea töö.
Paluks selgitust,et mis on reaalsusest siis nii mööda?

Postitatud: 22 Veebr, 2009 19:44
Postitas von manstein
Normaalne mudel. Kleepsud on jah "kõvera silmaga" peale pandud. Kui asi nii metsa läheb, tasub mõelda on neid üldse vaja. Täiesti piisaks esimesest ja tagumisest numbrimärgist.
Veel oleks üleliigne alt tehtud pilt. Kuna veermikuosa detailsus on nigel, kahandab altvõte üldmuljet.

Postitatud: 26 Veebr, 2009 21:08
Postitas jackpuuk
Rattad häirivad ja esistange ning kabiini vahel on kah midagi nihu, silma ette täpselt ei tule, aga vaata netist 66-e pilte, siis vast saad aru, mida ma silmas pean.

Postitatud: 27 Veebr, 2009 8:34
Postitas fossiil
jackpuuk kirjutas:... ja esistange ning kabiini vahel on kah midagi nihu, silma ette täpselt ei tule, aga vaata netist 66-e pilte, siis vast saad aru, mida ma silmas pean.
Enne kui hakkad näpuga näitama, pead ise täpselt teadma, mida räägid, niisama udutada pole mõtet. Aga olgu, vatame siis, mis seal esistange ja kabiini vahel "nihu" on, mida sa silmas pidada suvatsed:
Pilt

Sellest et tross ei ole eriti õnnestunud, sellest juba räägiti, tugiplekid kahel pool kaitseraua ja kabiini vahel olid tavaliselt ajutine nähtus, nagu pildiltki näha: ühel pool on säilinud, teisel mitte ning see ei tohiks sulle eriline üllatus olla, nii et küsimus sulle - mis seal siis niiväga nihu on?

Urmas.

Postitatud: 27 Veebr, 2009 9:24
Postitas andrusan
jackpuuk kirjutas:Rattad häirivad ja esistange ning kabiini vahel on kah midagi nihu, silma ette täpselt ei tule, aga vaata netist 66-e pilte, siis vast saad aru, mida ma silmas pean.
Midagi sinu juttudes on nihu, täpselt aru ei saa, aga loe netist teiste postitusi, siis vast saad aru, mida ma mõtlen :twisted: