1. leht 1-st
Väike nali, pildiga
Postitatud: 07 Aug, 2009 11:48
Postitas Würger 190G
Postitatud: 07 Aug, 2009 15:13
Postitas wyrd
lugesin selle tanki tehnilistest andmetest, et kütusevaru on 153 liitrit. kas tiba vähe ei ole rauakolaka jaoks? palju tavalistel tankidel maksimum kütusevaru oli? pean silmas ikka 2 maailmasõja aegseid tanke.
Postitatud: 12 Aug, 2009 20:55
Postitas von manstein
Kui teema pealkiri on irooniana mõeldud, siis küll ilma asjata.
1938a. oli see masin sakslaste jaoks kingituseks. Toimiv kontseptsioon sobis ja masin võeti relvastusse. Poola kampaania ajal oli see sakslaste vägevamaid masinaid koos panzer3-medega.
41a. suveks oli masin juba nõksa vananenud. Seepärast kontsentreeriti nad Nord grupeeringusse, kus oodati väiksemat vastupanu.
Kütusevaruga on nii, et peaks arvestama mootori võimsust.
Kui vötta pessimistlikult erikuluks 300gr. hobujõud tunni kohta, saavutame tunnikuluks maksimumvõimsuse puhul umbes 40 liitrit.
100km. läbimiseks heades tingimustes kuluks siis u. 100-120 liitrit.
Paakide mahust peaks siis piisama.
Postitatud: 13 Aug, 2009 16:47
Postitas Würger 190G
Nali selles, et alguses oli HOOPIS teine pilt ehk siis Renault FT17. Ajakirjas pidi õige olema, aga kodanikud suutsid ikka teisega asendada enne kui parandasid.