Teie poolt nimetatud asju on minu silmad enne kah näinud, sai kunagi rallikrossis kätt proovitud, eks siis tuli kõveraid detaile vahtida piisavalt, aga sellist janti

.
Oehh, tuleb teile vist eellugu kah ära seletada. Möödunud talvel oli omanik ise kodust ära, auto aga kodus ja võtmed kah. Külma oli -32, õde helistas talle ja küsis, kas proovime sinu auto kah käima panna, poiss vastas, et pole vaja näppida, jõuab ise koju, siis proovib. Keelust hoolimata proovisid õde ja kasuisa autot käima saada (ehkki teine, töötav auto oli olemas). Käiasid aku tühjaks, selle asemel, et aku laadima panna võeti auto sleppi ja lohistati poolteist kilomeetrit (igaks juhuks ikka eetrit vahele andes), said auto käima ja see jäeti nurga taha tiksuma viieteistkümneks minutiks. Suguvõsa väidab, et mootor keema ei läinud, aga hammasrihma nukaratta tagune plastkate on üles sulanud. Ka hakkas veepump peale seda lekkima. Plokk, nukkvõll on sirged, nagu mainitud, siis kaan sai lihvitud ja maha läks ülivähe, sel motol on lubatud kaan peale panna 0,05 mm. kõverusega, maha läks 0,06 mm lihvimisega.
Kas oskate välja pakkuda, mis asi-koht oli kõver? Mina igatahes vahtisin seda nagu vasikas uut aiaväravat, mõõtsin mitu korda ja ikka ei uskunud, võtsin kaane kaenlasse ja lasksin teises lihvimisfirmas üle kontrollida, no tõsiselt oli idioodi olek juba. Ise ei saanud kah ühtegi näpukat teha, sest panen alati KÕIK vidinad, mis vahetusse ei lähe, oma kohtadele tagasi (ka poldid).