1. leht 1-st
Lennundusmuuseum saab uue eksponaadi
Postitatud: 07 Mär, 2010 1:19
Postitas Piilupart
Päris huvitav eksponaat paistab olevat ja tuleb ka kaugelt, huvitav kas ka riik kuidagi seda toetab?
Postimees.ee artikkel:
http://www.postimees.ee/?id=233638
Postitatud: 07 Mär, 2010 20:12
Postitas General
Usun,et nad saavad mitu uut eksponaati,sest suvel ehitati hoolega angaare seal

.
Postitatud: 07 Mär, 2010 20:15
Postitas -Parz-
Postitatud: 07 Mär, 2010 20:25
Postitas tommy
Saksa keeles kõlab paremini...
Starfighter-das fliegende sarg....
Postitatud: 08 Mär, 2010 8:14
Postitas Aspelund
Sel masinal oli veel nimesid:
Witwenmacher ("Widowmaker")
Erdnagel ("ground nail")
Pole ka ime, kui Wikipedia kinnitab, et: "Luftwaffe lost about 30% of aircraft in accidents over its operating career and Canada lost over 50% of its F-104s."
Ja see masin oli ka osaks omaaegsetest Lockheedi altkäemaksu skandaalidest:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_bribery_scandals.
Nii et igati kireva looga lennumasin.
A.
Postitatud: 08 Mär, 2010 10:20
Postitas Kapten Trumm
Saksmaa suure arvu õnnetuste põhjus oli muide F-104 kasutamine low level bomberi rollis (F-104G), mis on pehmelt öeldes totter idee, arvestades F-104 nigelaid pöördeomadusi ja kalduvust pöörisesse minna. Ilmselt sama tulemuse saaks nt Su-15 või nt Su-9 kasutamine madallennul. F-104 on high-altitude interceptor. Saksamaal kuulusid nad tavalislet JaBo-de (jagdbombergeshwader) relvastusse.
F-104 korrektne kasutamine oleks mudeli F-104S (S-Sparrow) näol nagu itaallased ja türklased tegid. Itaalia oli Euroopas kõige viimane F-104 kasutaja, need võeti mõned aastad tagasi relvastusest maha.