1. leht 3-st
Jalaväesoomuk BTR-80
Postitatud: 29 Juun, 2010 17:49
Postitas tommy
Korralik ülevaade Btr-tüüpi soomukist. Küll venekeelne, kuid päris huvitava pildimaterjaliga...
http://e-x-i-l-e.livejournal.com/36304.html
Postitatud: 29 Juun, 2010 18:18
Postitas Würger 190G
Huvitav tehase katseplats.
Postitatud: 29 Juun, 2010 21:57
Postitas Kilo Tango
Tohutult naljakad pildid on need esimesed vette mineku pildid. Kes veel nalja üles leiab saab preemiaks 5 punkti.
Postitatud: 30 Juun, 2010 0:14
Postitas Jaan416
Kilo Tango kirjutas:Tohutult naljakad pildid on need esimesed vette mineku pildid. Kes veel nalja üles leiab saab preemiaks 5 punkti.
Kas see, et juhi katuse luuk jäi lahti?
Postitatud: 30 Juun, 2010 0:16
Postitas vk1
Kilo Tango kirjutas:Tohutult naljakad pildid on need esimesed vette mineku pildid. Kes veel nalja üles leiab saab preemiaks 5 punkti.
vette lendas lahtiste luukidega, välja tuli juba kinnistega? sees vaatasid meeskonnaliikmed üksteisele tilkudes otsa ja pobisesid vihaselt
edit: äh, 2 minutit hiljem...
Postitatud: 30 Juun, 2010 0:27
Postitas krijgsvolk
Oh jah noorusaeg tuleb meelde, kui selle massina sisemist tõuvärki piltide pealt kaesin!Oh neid kardaane ja torusid ja liigendeid ja hammasrattaid...
Seda asjavärki tuli ju omal ajal õppida kah.
Kõige lollakam nali BTR-ga: istud sees ja lased nurru ja siis hiilib ligi keegi tolgus kuvaldaga ja ikka vastu soomust... Oh olid ajad.
Postitatud: 30 Juun, 2010 0:35
Postitas Lemet
krijgsvolk kirjutas:Oh jah noorusaeg tuleb meelde, kui selle massina sisemist tõuvärki piltide pealt kaesin!Oh neid kardaane ja torusid ja liigendeid ja hammasrattaid...
Seda asjavärki tuli ju omal ajal õppida kah.
Kõige lollakam nali BTR-ga: istud sees ja lased nurru ja siis hiilib ligi keegi tolgus kuvaldaga ja ikka vastu soomust... Oh olid ajad.
Sama teema variatsioon- lased magusat unekest, pea vastu keskkütteradikat, ja siis võtab mõni sahib kõrvalruumist kahe tellitava võtmega sama trassi radika peal trummilöömist harjutada. Ja mis kõige kurvem, sissepääsud kõrvuti asuvatesse tubadesse paiknesid 60 m angaari erinevates otstes. Püüa kättemaksuvihas tuult põllult...
Postitatud: 30 Juun, 2010 8:23
Postitas Kilo Tango
Jaan416 kirjutas:Kilo Tango kirjutas:Tohutult naljakad pildid on need esimesed vette mineku pildid. Kes veel nalja üles leiab saab preemiaks 5 punkti.
Kas see, et juhi katuse luuk jäi lahti?
Jep. Sealt pidi ikka hea sahmakas porist vett sisse lendama.
Postitatud: 30 Juun, 2010 14:15
Postitas bombard
Mitu ratast sellel keerasid?
Postitatud: 30 Juun, 2010 14:18
Postitas Lemet
Kaks esimest silda pööravad.
Postitatud: 30 Juun, 2010 14:32
Postitas Kilgore
Lemet kirjutas:Kaks esimest silda pööravad.
Millega meenub, et aastal 96 oli Võidupäeva paraad Narvas no ja Jägalast startinud Kalevi peetritel tuli nii mõnelgi pärast mõlema esisilla rehvid välja vahetada. Nii kui jooks veidi vale kulus rehv mööda asfalti kimades nii et puru taga.
Postitatud: 30 Juun, 2010 18:51
Postitas Hydrazine
BTR pole asfaldimasin, vanemad vähemalt mitte, kui sillad on nö süngist valjas siis ongi kummipuru taga asfaldil. Ma pole muidugi kursis difrite ja selle jama sünki ajamisega BTR puhul. Aga see on mida olen kuulnud. Aga Kupi pati poisid rääkisid, et maastikul roomab raibe hästi, sile põhi on abiks, pole tala jalus nagu Pasil.
Postitatud: 01 Juul, 2010 7:37
Postitas Kapten Trumm
Piltidelt on näha, kui keeruline masin BTR tegelikult on. Hea näide on kasvõi veepaiskuri lahendus, kus BTR-il on ülekanded-värgid särgid, Pasil lihtsalt hüdropump (mis toidab ka muid asju) ja kaks hüdromootorit. Lihtne ja geniaalne.
See keerukus koos meie kehva remondi- ja varuosalogistika võimekusega määrab laias laastus BTR-i surnud projektiks.
Postitatud: 01 Juul, 2010 8:50
Postitas hillart
Postitatud: 01 Juul, 2010 8:57
Postitas tommy
Mis ta'ss seal ikka keeruline....
Nähtud-kasutatud oluliselt keerulisemaid.
Muidugi, tehnikakaugele inimesele(ei ole kellegi pihta suunatud) võivad enamuses masinad keerulisena tunduda.