1. leht 3-st
Renault FT-17
Postitatud: 09 Aug, 2010 21:21
Postitas vaoinas
Postitatud: 10 Aug, 2010 11:19
Postitas Hertsog
ulmeline uisk !
aga jah, kui teed võistlustööks, siis on selge et mul pole enam mõtet osaleda tulevase aasta võistlusel

Postitatud: 10 Aug, 2010 14:31
Postitas fossiil
Vägev! Väägeev!
Ootan pikisilmi värvitud tulemust, või tuleb see alles veidi enne järgmise aasta võistlustööde hindamist?
Urmas.
Postitatud: 10 Aug, 2010 15:32
Postitas kalle
Mis siin muud öelda kui, et tippklass!
Hertsog kirjutas:aga jah, kui teed võistlustööks, siis on selge et mul pole enam mõtet osaleda tulevase aasta võistlusel

Eks ma juba öelnud selle aasta auhinna aftekal seda masinat nähes, et siit tuleb võidutöö.
Eks see nii ole, et enne võstlust tööde näitamine võib tekitada kahest reakstiooni teiste osalejate seas, et kas paneb loobuma, või pingutama. Ja samas paneb kohtunike otsustusvõime ka proovile.
Ja mis mul siin rääkida.. niikaua kui Suur Auhind toimub ühes klassis, siis sellise töö löömiseks peab ikks hellava teostusega 1/72 lennuk olema;) Niisiis mina olen üpris rahulik nt.. Üritan oma asjadega valmis saada, kokkuvõttes tuleb ilus näitus ja keegi saab klaasist asja ka:)
Kk
Postitatud: 10 Aug, 2010 20:12
Postitas Bodyguard
Vähemalt ei ole järgmise suve hakul muremõtteid peas, kas ikka jõuab? värv veel naksub! jne-jne.
Ainult aeg-ajalt tuleb talve jooksul tolmu pühkida

. Nagu aru saan on labidavars ehtsast puidust?, kas siin aitasid välja hambaorgid või midagi peenemat?
Postitatud: 11 Aug, 2010 14:00
Postitas von manstein
Ei jah, kõrgem pilotaaz.
Aberi söövitused ei ole amatööride jaoks. Ja kogu see kompott on kokku joodetud. Uskumatu.
Neetidega on samuti kangelastegu ette võetud. Kas külge läksid laki abil?
Fossiilile on sirgumas tõsine konkurent.
Postitatud: 11 Aug, 2010 14:54
Postitas Joss Metsast
Vägev,
Detailidesse laskudes, see labidavars jäi kohe silma ja peab ütlema et hea on. Kogu see kupatus on hea.
Nagu Kalle juba ütles , järgmisel aastal tuleb kõvaste pingutada , eeskuju on niivõrd uhke.
Levar
JA siis panevad Urmas ja Kristjan oma FT kõrvuti ja ülejäänud kamp hakkab meeleheitlikult 10 erinevust otsima

Postitatud: 23 Aug, 2010 8:18
Postitas vaoinas
Tänan heade sõnade eest - eks ma siin jah üritan tagasihoidlikult oma kesist mudeliehitamiseoskust parandada peenete lisade abil.
Aberi söövitused ei ole amatööride jaoks. Ja kogu see kompott on kokku joodetud. Uskumatu.
Neetidega on samuti kangelastegu ette võetud. Kas külge läksid laki abil?
Ega see jootmine nii hull töö olegi . suuremate tükkidega saab täitsa rahuldavalt juba hakkama - tillukesi tuleb siiski liimiga kinnitada. Needid läksid siiski liimiga.
Nagu aru saan on labidavars ehtsast puidust?, kas siin aitasid välja hambaorgid või midagi peenemat?
Labidavarre osas aitas hambaork välja - sai ta trelli otsas peenemaks ihutud ja sobiski suurepäraselt.
Kristjan
Postitatud: 23 Aug, 2010 20:28
Postitas Tarmo Männard
Kas ma saan õigesti aru, et see salvoka- kujuline jurakas seal tagaosas oli selleks, et masin kaevikuid ületades tagaotsaga sinna sisse ei vajuks?
kas see pandi sinna tehases või aretati hiljem juurde? Näeb välja, kui sadul sea seljas.
Postitatud: 23 Aug, 2010 20:34
Postitas Anonymus
Tarmo Männard kirjutas:Kas ma saan õigesti aru, et see salvoka- kujuline jurakas seal tagaosas oli selleks, et masin kaevikuid ületades tagaotsaga sinna sisse ei vajuks?
kas see pandi sinna tehases või aretati hiljem juurde? Näeb välja, kui sadul sea seljas.
jah
natukene infot juurde
http://www.landships.freeservers.com/ft17_info.htm
s
Postitatud: 26 Aug, 2010 16:44
Postitas Anonymus
Postitatud: 27 Aug, 2010 18:45
Postitas vaoinas
Aastatel 1936-1938 müüs Eesti Kaitsevägi Hispaaniasse palju seni kasutuses olnud relvastust, muuhulgas ka Arsenali püstolkuulipildujad ning asemele soetati Soomest Suomi kaasaegsemad analoogid. Tõenäoliselt jagati sääraseid tuleraudu ka Kaitseväe tankimeeskondadele.
Minu versioon on selline: tean, et padrunitrumlil on mõlemalt küljelt süvistatud soon puudu, kuid peale mitmekordset katsetamist ei suutnud ma ikka välja mõelda, kuidas seda teha. ...'sõnaga - paremini ma ei osanud.
PS: Aga, et miks ma Arsenali relva ei teinud? Sest fotosid - jooniseid oli üsna vähe kätte saada ning olemasolevate pealt tundus raua jahutussärk keerulisem teha olevat, kui Soome Suomil.
Kristjan
Postitatud: 27 Aug, 2010 19:52
Postitas von manstein
Väga lahe kuuliprits.
Jääb mõistetamatuks, kuidas õnnestus päästik koos kaitsmega külge aretada.
Aga mis seos on antud loomingul tankiga?
Kas läheb interjööri täienduseks?
Ja rihma pole ka veel küljes.
Postitatud: 29 Aug, 2010 14:16
Postitas fossiil
Riistapuu on vägev, ja niipalju kui ma aru saan, siis üsna mikroskoopiline, ent sellegipoolest pakun välja, et teinekord, kui sul pöördkehade valmistamisega probleeme tekib, tule läbi....
Postitatud: 06 Sept, 2010 21:21
Postitas vaoinas
Kui keegi veel jaanipäevaks Renault' teeb, siis 61 on minu number - valige omale mingi teine.
Aga üritasin jah, siis maalida neid oma väriseva käega. peale ohtrat katsetamist erinevate värvide ja lahustitega jõudsin tulemuseni, et kunstnike akrüülvärv koostöös puhta viinaga (jah, selgus, et ka see võib sobida muukski, kui üksnes seespidiseks tarbimiseks) annab minu jaoks parima resultaadi.
Aga et mingil ajaperioodil märgiti neile küljepeale rohkem, kui taktikaline number - nimelt:
A. T. D. (ilmselt auto-tankidiviis)
K 2 (2. kompanii tõenäoliselt)
61 (taktikaline number)
...siis mingi erinevuse saavutamiseks Urmase loomast tekkis kiusatus just säärane markeering teha. Kimbatust tekitas soomusmasina parem külg - nimelt on kõigil piltidel sealpool taktikaline number (küll erinevate kujundustega läbi aegade), aga siiski ilma A.T.D. ja muu jorata.
Peene pintsli ja väriseva käega maalisin lõpuks variandi, mis tundus tõenäolisim. Taaskord - numbrid on nurgelised, kuid paremini ma ei oska.
Ning pilt originaalist ka:
Postituse tagamõte oli tegelikult selles, et kui foorumis leidub juhuslikult mõni inimene, kes on nende taktikaliste numbritega kodus ja leiab minu variandi vigase olevat, siis ma hoian ta paar päeva veel lakkimata ja saan vajaduse korral ümber teha.
Kristjan