1. leht 1-st

Hs-126A-1 ICM 1/48

Postitatud: 21 Nov, 2010 16:53
Postitas FW Anton
Pärast vedurit pöördusin tagasi oma põhiliste liistude juurde. Võtsin kapi otsast ühe kevadel ostetud mudeli ja hakkasin raviprotseduuriga taas pihta. Tegu on siis ICM 1/48 luurelennukiga Hs-126A-1. Tavaline ICM kvaliteet, kritiseerida tuleb saba osa kus kiil ei ole kerega ühel teljel vaid vaatab veidi vasakule ja stabilisaatori pooled ei ole täpselt ühel kõrgusel. Seetõttu on saba veidi väärakas. Teiseks kohaks kus tuleb kiruda ukrainlaste läbimõtlematust on teliku rataste konsoolide kinnitus teliku külge - ei mingit fiksaatorit või muud taolist lihtsalt kaks siledat pinda mis tuleb kokku liimida. Liitekoht on kergesti murduv. Kolmas koht on tiib ja selle kinnitus. Tiib on tehtud väga massiivne mistõttu ka üpris raske - seda oleks saanud kergemaks teha kui seinad õhemad oleksid. Tiiva toed on peenikesed ja vedelast ning haprast plastikust, purunevad juba kergesti näpu vahele võttes (ka mitmed muud detailid). Kui lennukit liigutad, siis tiib väriseb kere küljes nagu süldi kallerdis. Plastiku valik on igatahes ebaõnnestunud. Võrdluseks võib tuua Hasegawa plastiku, mis on tunduvalt kõvem. Aga kokku ma ta sain võtke heaks või pange pahaks.

Ajaloo küljelt nagu minu haiguse puhul ikka on tegu Eestis kasutusel olnud lennukiga. Originaal kuulus luureüksusele 4.(H)SAGr 21, mis 1941. aastal paiknes Viljandis, siis Põltsamaal ja hiljem Saaremaal. Sellest masinast oli siin foorumis ka foto Viljandi lennuväljalt mingis teises teemas.

Pilt

kogu lugu näete siit: http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/293499/

Postitatud: 21 Nov, 2010 17:03
Postitas bufab
kas sa saaksid kirjutada selle mudeli mõõdud. igajuhul super töö...

Postitatud: 21 Nov, 2010 17:17
Postitas FW Anton
Umbkaudsed mõõdud:

pikkus - 225 mm
laius - 305 mm
kõrgus - 100 mm

Postitatud: 21 Nov, 2010 18:02
Postitas bufab
päris pirakas siis. ei väsi kordamast... ilus lennuk

Postitatud: 21 Nov, 2010 19:10
Postitas andrusan
Ilus töö!
Mul ka üks linnuke töölaual pooleli - varsti näitan.

Postitatud: 21 Nov, 2010 20:02
Postitas kalle
Väga lahe lennuk.. lennuk ripub tiiva küljes. Eriti hea oleks, kui mootor oleks ka tiiva peal:) Ilus teostus ka jällegi!

Kk

Postitatud: 21 Nov, 2010 22:30
Postitas Joss Metsast
Teostus on jah kenasti välja kukkunud. Lennuk näeb parasjagu õbluke ja õrnake välja , naljakas. Kas see tiib päris lennukil karmimate manöövrite ajal ära kippunud lendama?

Postitatud: 22 Nov, 2010 10:47
Postitas von manstein
Ega kandepind, hoolimata antud mudeli väljanägemisest, ei saanud väga massiivne olla. Pakuks ligikaudu, et tiiva kaal võis olla nii 15% lennuki täismassist. Toestatud ülatiiva puhul ehk isegi vähem.
Mudel on väga realistlik. Omajagu positiivsele üldmuljelele lisavad mõistlikult valitud pildistamisrakurssid.