1. leht 1-st

FW 200 Condor 1/48 Trumpeter

Postitatud: 30 Jaan, 2011 17:51
Postitas andrusan
Tõestamaks, et foorumis ilkumise kõrvalt ka ise midagi kokku klopsida üritan, näitan oma järjekordset lennukimudelit.
Krt, mulle meeldivad suured asjad!
Pilt

Lennuki ajaloo kohta saab infot http://en.wikipedia.org/wiki/Focke-Wulf_Fw_200

Kokku ladusin otse karbist ja mingi etsindusega jändama ei hakanud. Koostamine oli lihtne ja pahtlit läks vaja vaid kerepoolte liitekohtades.
Sisu värvimine käis samuti kiiresti ja "üle jala", sest näha seda hiljem niikuinii ei jää.
Pilt

Ainuke lisa, mille juurde aretasin oli tiivatugevdus. Siinkohal aitäh Paravozile vihjamast.
Pilt
Pilt

Töölaualt on näha, et asi on SUUR!
Pilt

Värvimisega oli jamasid omajagu. kõigepealt suutsin viletsa maskimise tõttu põhja värvimisel ära rikkuda varem värvitud pealmise osa.
Sellest oli tuline kahju, kuna enda arvates kukkus see väga hästi välja. Uuesti üle värvides see enam nii hea ei jäänud, aga kedagi polnud süüdistada ka, peale iseenda.
Seekord mõtlesin, et katsetan vahatamise tehnoloogia ära. Olin omaarust jube kaval ja segasin vaha sisse tiba musta värvi, et töötaks filtrina ja tooks esile needipead ja kere uurded.
Kui vaha ära oli kuivanud, siis oli mudel laiguline nagu karjakoer. Ei aidanud muu, kui viinaga puhtaks pesemine.
Järgmine kiht tuli juba puhta vahaga ja kindluse mõttes vahetasin ka Johnsoni vaha KIILTO oma vastu. Sai parem, aga liiga läikiv. Tuiskasin siis kogu värgi veel kergelt mattlakiga üle ja selline ta jäi.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Lõpuks võrdlus FW 190 -ga
Pilt

Postitatud: 30 Jaan, 2011 18:43
Postitas Hertsog
väga kaunis. see on üks mu lemmikutest Luftwaffe ridades. kusjuures see KG 200 kuuluv lennuk F8+AA oli üks mu esimesi lennukeid mille ma kokku panin. kena nostalgia.

Postitatud: 30 Jaan, 2011 23:26
Postitas Joss Metsast
On ikka ilus elukas küll ja SUUUR.
Telik on omaette vaatamisväärsus, said ta nii tugevaks et lennuki raskuse all ära ei murdu.

Postitatud: 31 Jaan, 2011 0:10
Postitas von manstein
Kui vaha ära oli kuivanud, siis oli mudel laiguline nagu karjakoer. Ei aidanud muu, kui viinaga puhtaks pesemine.
Oh neid loomingulisi kannatusi! Inimene õpib kogu elu ja ole nii kogenud kui tahes, alati võib ämbrisse astuda.

Lõppkokkuvõtteks ikkagi täielik õnnestumine.
Ehk oleks tasunud kaaluda kummide lõssiajamist, oleks masina massiivsust rohkem rõhutanud.

Postitatud: 31 Jaan, 2011 1:48
Postitas kalle
Jaa.. Condor.. ja see telik!
Mudel on igati ilus.
Piltidel tunduvad mootorid kuidagi skemaatilised.. eriti 48 kohta. Kamo kohta niipalju, et tavaliselt tehakse sellist sorti asi veidi järsemate ja sirgemate joontega, tea kuidas õigem oleks?

Hertsog kirjutas:kusjuures see KG 200 kuuluv lennuk F8+AA oli üks mu esimesi lennukeid mille ma kokku panin. kena nostalgia.
Kas KG200 käsutuses oli ikka Condor?.eriti sellise embleemide ja pommidega. F8+AA kohta kirjutatakse pigem KG 40.

Kk

Postitatud: 31 Jaan, 2011 16:36
Postitas FW Anton
Oma silm on kuningas! Seda elukat tahaks küll oma silmaga näga. Üks selline on venelaste targa raamatu alusel Peipsi rannikul 1944 ka alla lastud. Kui tõsi see on, ei tea. F8 on tõesti vaid KG 40 kood, KG 200 kood oli 3A ja saada olevatel andmetel selles üksuses FW-200C polnud, pigem lendasid nad trofeemasinatega ja Ju-290.

Postitatud: 31 Jaan, 2011 18:11
Postitas Hertsog
Kas KG200 käsutuses oli ikka Condor?.eriti sellise embleemide ja pommidega. F8+AA kohta kirjutatakse pigem KG 40.
My bad kalle. mõtlesin KG 40, kirjutasin 200. ilmselt ajas Condori enda nimetuses peituv number pea sassi.

Postitatud: 31 Jaan, 2011 21:09
Postitas andrusan
Tänud kommentaaride eest. Katsun linnukese komapäeva õhtuks kaasa pakkida.
Kamo tuli jah vaba käega, eks järgmistega teen nii nagu peab.

Postitatud: 31 Jaan, 2011 21:53
Postitas FW Anton
Panen siia ühe foto sama üksuse masinast. Muidu meeleolukas pilt aga samas on hästi näha värvkatte struktuur:
Pilt

Postitatud: 01 Veebr, 2011 9:15
Postitas fossiil
Vägevalt suur asjandus - kas kolmapäeval saab näha kah?