TUVASTADA sõiduk
Re: tuvastada!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Raupenschlepper_Ost
Kui nina peal olev number just dubleeritud pole, siis on Wiki artiklis pilt samast masinast.
Kui nina peal olev number just dubleeritud pole, siis on Wiki artiklis pilt samast masinast.
Kas tegemist Ämari tarbeks hangitud masinaga?
Päästemasin pildil küll Tapas.
http://www.mil.ee/~fotek/gallery/view_p ... 374&id=aaf
http://www.mil.ee/~fotek/gallery/view_p ... 374&id=aaf
Viimati muutis Roamless, 26 Mai, 2012 9:15, muudetud 1 kord kokku.
Unforeseen consequences
Re: Kas tegemist Ämari tarbeks hangitud masinaga?
Üks küsimus seoses tehnikaga on veel tekkinud. Sõites mööda Peastaabist, märkasin, et seal ees olevasse parklasse on ülesse rivistatud Unimogide rivi (oli ka vähemalt üks DAF). Kõik olid kenasti ühtlaselt laigulistes värvides, mitte nagu tavaliselt, et DAFid on luitunud ja Unimogig-d, kas lihtsalt rohelised või luitunud saksa laigulises. Kas on tulemas mingi pressiüritus või otsustas Kaitsevägi ennast natukene rahvale promoda või lihtsalt pargiti autod korraks sinna peale Kevadtormi? Küsimus promoürituse kohta tuli sellepärast, et rivis polnud Saurereid või mõnd vana Rootsi staabiveokast Volvot.
Unforeseen consequences
Re: Kas tegemist Ämari tarbeks hangitud masinaga?
Paistab küll sedamoodi olevat. Kas see pole mitte Mercedes-Benz 2636AK 6X6?
Kissinger - "Military Men Are Just Dumb, Stupid Animals To Be Used As Pawns In Foreign Policy"
Re: Kas tegemist Ämari tarbeks hangitud masinaga?
Antud isend peaks Tapa piirkonnas siiski paiknema. Hange täiesti uute päästemasinate jaoks Ämarisse on käimas.
Re: Kas tegemist Ämari tarbeks hangitud masinaga?
Ja nüüd ka leping juba allkirjastatud.... Esimesel pildil olev masin saadeti Ämarist aastaid tagasi Tapale.
-
- Liige
- Postitusi: 38
- Liitunud: 02 Aug, 2012 20:29
- Kontakt:
Re: Kas tegemist Ämari tarbeks hangitud masinaga?
kui ma ei eksi siis sedatüüpi masinaid kasutatakse massiüritustel rahvamassi laiali ajamises pisargaasiga ja inglismaal on vist väga laialt levinud taktika rahvast laiali ajada kui mingi hull miiting ära pöörab või tuleb valitsusest käsk rahvas laiali ajada.
Re: Ujuv auto, Mustvee.
Tegemist on ameeriklaste amfiibsõidukiga DUKW, mis baseerus GMC 2,5 tonnisel veoautol. Kasutati alates 1943. aastast vast kõigil rinnetel, kus ameeriklased tegutsesid ning hiljem pikalt ka peale II Maailmasõja lõppu.
Ilmselt Rootsi ajaloohuvilised on endile sellise hankinud, sõidukorda teinud ja nüüd hullavad sellega vee peal.
Ilmselt Rootsi ajaloohuvilised on endile sellise hankinud, sõidukorda teinud ja nüüd hullavad sellega vee peal.
Amfiibpropellersõiduk?
Nägin laupäeval Tapa linnas sellist sõidukit...tuleb kuidagi tuttav ette, aga kiire otsing ei andnud praegu küll minu jaoks tulemusi...
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Re: Amfiibpropellersõiduk?
Amphibian 3000
Re: Amfiibpropellersõiduk?
Tänud, kohe hakkab edenema...siin:Tschy kirjutas:Amphibian 3000
http://tapa.olx.ee/amphibian-3000-iid-18201366
on öeldud, et oli piirivalve käsutuses?
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amfiibpropellersõiduk?
Märksõnad:
-olematud meresõiduomadused (lame põhi, vilets suunapidamine (eriti külgtuules).
-selles vanuses soolvees kasutatu korral veendu kere vettpidavuses (soomlased muide kasutasid rohkesti vene alumiiniumi - vene alumiiniumpaatide probleemid on aga igale paadimehele hästi teada).
-kobe kütusekulu.
Tavaliselt tahetakse selliste eest hingehinda - Tallinnas küsiti samasuguse, ilma propellerita masina eest silma pilgutamata 5000 eurot. Umbes sama probleem on ka haruldasemate vene paatide jäänuste kohta (nt tiiburkaater Volga), mis on alates rublaperioodist vedelenud ja mädanenud kuskil ja kelle omanikud loodavad elu tehingu teha.
5000 euro eest on võimalik osta täiesti korralik töötav päramootori või väiksema sisemootoriga 4-5 m kaater koos haagisega, mis võtab vähem bensiini, on paremate meresõiduomadustega ja töökindlam. Vette sõitmiseks omal jõul vajab selline asi üsna kandvat pinda (tüüpiliselt olid sadamates nende jaoks betoonist kaldteed).
-olematud meresõiduomadused (lame põhi, vilets suunapidamine (eriti külgtuules).
-selles vanuses soolvees kasutatu korral veendu kere vettpidavuses (soomlased muide kasutasid rohkesti vene alumiiniumi - vene alumiiniumpaatide probleemid on aga igale paadimehele hästi teada).
-kobe kütusekulu.
Tavaliselt tahetakse selliste eest hingehinda - Tallinnas küsiti samasuguse, ilma propellerita masina eest silma pilgutamata 5000 eurot. Umbes sama probleem on ka haruldasemate vene paatide jäänuste kohta (nt tiiburkaater Volga), mis on alates rublaperioodist vedelenud ja mädanenud kuskil ja kelle omanikud loodavad elu tehingu teha.
5000 euro eest on võimalik osta täiesti korralik töötav päramootori või väiksema sisemootoriga 4-5 m kaater koos haagisega, mis võtab vähem bensiini, on paremate meresõiduomadustega ja töökindlam. Vette sõitmiseks omal jõul vajab selline asi üsna kandvat pinda (tüüpiliselt olid sadamates nende jaoks betoonist kaldteed).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Amfiibpropellersõiduk?
Piirivalve? Vaevalt küll sest masin seisab tavaliselt uues Oiu sadamas ehk siis kodujärveks on Võrtsijärv.Aga kui esimest korda nägin pidin endal kaela ära keerama
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist