Seda kindlasti mitte, kuid mõni StuG võib olla küll. Kui Elva kandis olevat mehel T-34 aastaid küünis peidus olnud, siis sakslane on veel tõenäolisem. Arvestades, kumb pool 44-l edasi liikus. Taganeja ei saanud ju ründaja kombel oma vigast või kinnijäänud tehnikat rahulikult evakueerida, rinde möödumisel oli aga talumehel see võimalus küll.mx77 kirjutas:Loodame et keegi siin ükspäev üles ei tunnista, et tal Leo 2 heinaküüni ära peidetud, noh, igaks juhuks
Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamine
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Väga bro! Skeptikutele näide elust, et endiselt on mehi, kes räägivad, mõtlevad ja ka ideed ellu viivad. Endalgi üks karvane loom taltsutatud ning lahingratsuks voolimisel.Tapper kirjutas:Mul endal 7 kohaline Patrol.
Päevaks X
Uste sees kuulivesti plaadid.
Samuti istmete seljatugede taga. Kuidagi tugevam tunne
6 plokk 12V laadjast.
Vints läbi vahekasti tehase originaal.
Taga ruum säetud selliselt, et mahub gusti koos 4 peaga.
8000 padrunit ja 4 mehe nädala toit.
Maskeerimisvõrk suvine katuseraamidel. masin ise valge.
Rehvide jaoks hetkel 4 vahuballooni. Pole suurem asi. Tegeleb.
Mootorsaag on ka katuseraamil. Asendamatu asi kui kiirelt vaja tõkkeid teha.
Korralik antennimajandus ootab aega.
Kütuse kohapealt vana kooli mootorl, sõidab hetkel ca 30a vana diisliga Mille kallis sugulane maaalusest pütist leidis made in USSR. Musta värvi nigu tökat segan seda 2 taktilise õliga 1L paagi kohta. Ülevaatusel diisli suits 1,midagi lubatud 3.
Ühesõnaga kütte pärast see masin seisma ei jää. Kõik mis põleb ja vedel toidab seda pilli.
Õrn elektroonika hmm kõige keerulisem vidin ilmselt suunatulerelee X päeval kaitse välja ja hirm et mu masina kampjuuter lolliks läheb, noh kes ei riski see ei joo
Paar küsimust kah:
1) Milline see, vahubaloonidele alternatiivne plaan ka on?
2) Kas uste sisse liimisid kevlar sisud? Ja kui raskeks uksed läksid ning kuidas see hingele mõjub?
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Mina nii kapitaalselt ei tee. Masin ju ikke rahu ajal tarbimiseks vedada seda kola muul ajal pole mõtet kui just gängisõda plaanis pole.
Kõige mõistlikum kuulivesti plaadid panna väljapoole ust. Kiirkinnitus õhuke metall-leht suruda klaasi ja aknaraami vahele. Sissepoole panna nii, et kesklukk, aknatõstuk töötaks mina küll ei mõista. Ja seal kipub ta kaitsma põlve ja reit-tagumik ise sooviks soolikaid varjul hoida ja rindkeret. Ehk võiks olla isegi 2 tk poolest klaasist st, õlast perseni oleks varjul.
Tegelt seljatugede asemel tuleks tagant luuk plaatidega ära katta.
Varitsus, tinaubade teelesaatmine ja lestad, st. kõige rohkem jama tuleb tagant.
Kahjuks sinna kulub 9 plaati veikse ülekattega.
Kõige mõistlikum kuulivesti plaadid panna väljapoole ust. Kiirkinnitus õhuke metall-leht suruda klaasi ja aknaraami vahele. Sissepoole panna nii, et kesklukk, aknatõstuk töötaks mina küll ei mõista. Ja seal kipub ta kaitsma põlve ja reit-tagumik ise sooviks soolikaid varjul hoida ja rindkeret. Ehk võiks olla isegi 2 tk poolest klaasist st, õlast perseni oleks varjul.
Tegelt seljatugede asemel tuleks tagant luuk plaatidega ära katta.
Varitsus, tinaubade teelesaatmine ja lestad, st. kõige rohkem jama tuleb tagant.
Kahjuks sinna kulub 9 plaati veikse ülekattega.
Evolutsiooni kõrvalmõju, intelligentsus
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Siin linnnamaasturite kohta kobisemine on jarjekordselt kohatu, kehva tantsijat ikka munad segavad. Voin oeld, et pooleveolisega suudan tunduvalt kaugemale soita kui 75 % Eesti autojuhtidest, CR-V-ga soidan praktiliselt sinna, kuhu mul vaja on (loomulikult mitte ettenahtud -rehviga), kliirens ja kaal on kyll probleemiks, aga oskuste olemasolul roomab nagu elajas (eriti diiselmootoriga, Hondale tyypiliselt tahab bensukas poordeid saada, siis on aga oht sidur maha korvetada ). Herr Trumm, va viiekymnekolmega ei saa sa kohaltki minema, CRV annab samas kohas minna lodvalt.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Ja ma lähen Allroadiga sinna kuhu enamus linnamaastureid ei lähe..
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Ma seevastu jätan Allroadi koju ja linnamaasturiga mõõtu võtma ei hakka, vaid käin maasturiga seal kus tarvis.
Huvitun maisest rasketehnikast.
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Puuriida lugu ja esimese miljoni legendi pole kuulnud?EOD kirjutas:Seda kindlasti mitte, kuid mõni StuG võib olla küll. Kui Elva kandis olevat mehel T-34 aastaid küünis peidus olnud, siis sakslane on veel tõenäolisem. Arvestades, kumb pool 44-l edasi liikus. Taganeja ei saanud ju ründaja kombel oma vigast või kinnijäänud tehnikat rahulikult evakueerida, rinde möödumisel oli aga talumehel see võimalus küll.mx77 kirjutas:Loodame et keegi siin ükspäev üles ei tunnista, heinaküüni ära peidetud, noh, igaks juhuks
Huvitun maisest rasketehnikast.
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Härrased, lõpetagem sisutihe möla!, a'la kes kõvem mees ja kes läheb linnamaasturiga sinna, kuhu teine oma linnamaasturiga ei lähe... Ligi pool sellest teemast on selline ning lõpuks see tappiski/külmutas teemas sisulise arutuse.ludvig kirjutas:Ja ma lähen Allroadiga sinna kuhu enamus linnamaastureid ei lähe..
Tapperile küsimus ballistilise, tagumisekaitse osas - kuidas kavatsed kinnitada kuuliveste, mis 7,52 mm kuuli peavad (6 tk? taha), sest need on ju sitaks rasked - üks vest ca~10 kg?
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
kas mitte udupeene värviga, mida kutsutakse line-x, ei värvitud uksi kuulikindlaks. Kaalu ja kaitse suhe peaks tal paigas olema. Hind muidugi suht vastik.
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Kas keegi on ka mõelnud näiteks Patroli raamile soomustatud kere ehitamisele. Iseenesest vesilõikus ei ole väga kallis teenus. Kui lõigata sobivast terasplaadist tükid, kokku keevitada jne. Mul hakkas kohe mõte liikuma "survivalmobile" suunas
http://www.hot.ee/setusitalill//unimog-estomog.jpg
http://www.hot.ee/setusitalill//unimog-estomog.jpg
[url=https://mapsengine.google.com/map/edit? ... j2L2q5JtVA]Peeter Suure Merekindluse interaktiivne kaart[/url]
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
No missa, no kussa...siin ju pikad postitused kirjas, kui äraütlemata kallis, mõttetu ja võimatu selline asi on. Ja nüüd tahad Sa tulla ja niisama lihtsalt selle ära teha. Viimati veel töö kõrvalt vabast ajast ja pea ilma rahata. Kohe tuleb mõni teadja, ja kuulutab sehandseid Jaan tatikaid terve ilma täis olevat, aga egas nende tegevus mingilgi kombel kaitsevõimele ja sõjalisele võimekusele lisa anna.
Aga kui tõsiselt, siis midagi üle mõistuse selles ju pole. Eriti kui käed tagumikust välja ei kasva, pisutki tehnilist mõtlemist ja mingi töökoja nurk kasutada on. Ja vajadusel ikka pisut kobedam liikuda kui presendi varjus.
Aga kui tõsiselt, siis midagi üle mõistuse selles ju pole. Eriti kui käed tagumikust välja ei kasva, pisutki tehnilist mõtlemist ja mingi töökoja nurk kasutada on. Ja vajadusel ikka pisut kobedam liikuda kui presendi varjus.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Hammerglass peab ka üsna edukalt lendavat rauda kinni kui on huvi seljatagust kindlustada või muidu midagi kuuli/killukindlamaks teha. Põhimõtteliset on see pleksiklaas, vastava kaaluga ja paindub mispidi vaja. Eestis müüakse ka, sihuke 6mm oli ca 500 EUR ruutmeeter. Me oleme mõnedel ehitusmasinatel originaalklaasid minema visanud.
Siin viimases videos on võetud juba noor mürsk, mõnel pool juutuubis on ka püssilaskmisega testitud.
http://www.hammerglass.com/download/
Siin viimases videos on võetud juba noor mürsk, mõnel pool juutuubis on ka püssilaskmisega testitud.
http://www.hammerglass.com/download/
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Kuidas selle Hammerglassi kriimustuskindlusega lood on?
Tegemist pole mitte pleksiklaasi, vaid polükarbonaadiga. Lennuki klaasi vahetades sai õhukest polükarbonaatlehte testitud, tulistades tugevast õhupüssist terasest BB kuuliga. Läbi ei läinud, lõi teisel pool "muna" üles. Pragusid ei tekkinud. Aga kriimustamist kardab. Klaasi pesu on protseduur, mida igaühele ei saa usaldada. Samuti kardab ultravioletti ja ka orgaanilised lahustid pidid halvasti mõjuma.
Auto sees need viimased faktorid muidugi tähtsust ei oma. Kilde ja suurema läbimõõduga, aeglasemaid kuule peaks kenasti pidama.
Tegemist pole mitte pleksiklaasi, vaid polükarbonaadiga. Lennuki klaasi vahetades sai õhukest polükarbonaatlehte testitud, tulistades tugevast õhupüssist terasest BB kuuliga. Läbi ei läinud, lõi teisel pool "muna" üles. Pragusid ei tekkinud. Aga kriimustamist kardab. Klaasi pesu on protseduur, mida igaühele ei saa usaldada. Samuti kardab ultravioletti ja ka orgaanilised lahustid pidid halvasti mõjuma.
Auto sees need viimased faktorid muidugi tähtsust ei oma. Kilde ja suurema läbimõõduga, aeglasemaid kuule peaks kenasti pidama.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9143
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
Tavaliselt lahendatakse sellised olukorrad "võileivaga". Välja jäetakse mineraalklaas (triplex või duplex või monoliitklaas - vahet pole), sisse polükarbonaat vms. tugev optiline polümeer (neid on veel ehkki polükarbonaat on üks odavamaid) ja siis jälle mineraalklaas. Tavaliselt kuulikindla klaasi paketid koosnevadki sellistest kihilistest "võileibadest". Hea on need kihid muidugi omavahel kokku liimida aga selleks peavad õiged liimid olema.EOD kirjutas:Kuidas selle Hammerglassi kriimustuskindlusega lood on?
Tegemist pole mitte pleksiklaasi, vaid polükarbonaadiga. Lennuki klaasi vahetades sai õhukest polükarbonaatlehte testitud, tulistades tugevast õhupüssist terasest BB kuuliga. Läbi ei läinud, lõi teisel pool "muna" üles. Pragusid ei tekkinud. Aga kriimustamist kardab. Klaasi pesu on protseduur, mida igaühele ei saa usaldada. Samuti kardab ultravioletti ja ka orgaanilised lahustid pidid halvasti mõjuma.
Auto sees need viimased faktorid muidugi tähtsust ei oma. Kilde ja suurema läbimõõduga, aeglasemaid kuule peaks kenasti pidama.
Re: Tsiviilmaasturi taktikaliseks tegevuseks ettevalmistamin
"Võileib" ehk kuulikindel klaas on ränkraske. Meil olid kunagi need lammutusekskavaatoritel, taevast sadas relsse ja telliseid Ruutmeetrist paketti tuli kahe mehega ette tõsta pluss igavene kobakas raam selle jaoks ning vähegi tõsisem rauakolakas lõi "päikese" sisse. Läbi muidugi ei tulnud, aga klaas läks vahetusse.
Hammerglassi nimetasin just sellepärast, et ta ei kaalu suurt midagi. Kriimustuskindlusega on nii, et noh, võiks parem olla, aga mingeid erimeetmeid pesemiseks pole kasutanud. Kui vähegi vett panna, saab kojamehega ka pori maha hõõruda. Kuskil aastaga on klaasipuhastaja ala teist tooni läinud, aga läbi näeb üsna OK.
Siin üks video sellelt taadilt, kes seda Soomes müüb. Neid relvasid, millega prooviti , mina hinnata ei oska.
http://www.youtube.com/watch?v=xmixgKP4IbU
Hammerglassi nimetasin just sellepärast, et ta ei kaalu suurt midagi. Kriimustuskindlusega on nii, et noh, võiks parem olla, aga mingeid erimeetmeid pesemiseks pole kasutanud. Kui vähegi vett panna, saab kojamehega ka pori maha hõõruda. Kuskil aastaga on klaasipuhastaja ala teist tooni läinud, aga läbi näeb üsna OK.
Siin üks video sellelt taadilt, kes seda Soomes müüb. Neid relvasid, millega prooviti , mina hinnata ei oska.
http://www.youtube.com/watch?v=xmixgKP4IbU
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist