loodetavast teevad ka autotootjad Ukraina sõjast järeldusi ning taaselustatakse lihtsate ja lollikindlate, põllul remonditavate pikapide tootmist.
Piiravaks teguriks on EURO-nõuded mootoritele, väljalaskegaasidele ja kütusekulule (kas KV autodele on siin mingi erand? Kui jah, siis seda erandit peaks laiendama Kaitseliitu kuuluvatele). Need süsteemid teevad automaatselt auto keerukaks ja kompuuterravi vajavaks. Samuti ei ole nonde puhul enam palju kuvalda ja keevitusaparaadiga ära teha. Sõjaolukorras aga esinduste peale väga lootma jääda ei ole mõtet...
Pm. miskit " lihtsat ja põllul remonditavat" peaks Ineos Granadier endast kujutama. Vähemalt seni nähtud promovideod kontseptsioonina midagi sellist teavad pajatada. Muidugi suhteliselt nullist tootja ja ei kujuta ette, kuidas see masin reaalselt toimib ja kuidas diileri ja tehnilise toega saab olema.
Moodsad TwinTurbo BMW mootorid, mida Ineos kasutab, just väga põllul remonditavad pole. Kahjuks.
Aga ei saa välistada, et nad piisava huvi korral on valmis tekitama ka midagi lihtsama jõuallikaga ja kergema varustusega.
A.
wolfgang kirjutas:Pm. miskit " lihtsat ja põllul remonditavat" peaks Ineos Granadier endast kujutama. Vähemalt seni nähtud promovideod kontseptsioonina midagi sellist teavad pajatada. Muidugi suhteliselt nullist tootja ja ei kujuta ette, kuidas see masin reaalselt toimib ja kuidas diileri ja tehnilise toega saab olema.
Meil (Euroopas) ei müüda, Kaitseväele ehk tehtaks erand?
Nende hinnad on ka muljetavaldavad, olen vaadanud euroopas järelturult neid. Eks asjaolu, et neid siin niimoodi saada ei ole, tõstab järelturul ka hinnad lakke. Need muidugi edevamate lisadega, mida vaja ei oleks.
Kui tsiviili kauamängivat kastikat on vaja, siis peale Hiluxi pole reaalselt midagi võtta tavasuuruses. Meil on olnud koguaeg Hiluxid ja 7-8 aastaga 500 000 km kannatab täitsa mõistlike kuludega metsas ja põllul pidada. Vahepeal oleme ikka peamisel hea hinna tõttu mõne Fordi ja Nissani kastika ka prooviks ostnud, kuid siiani on need katsetused kinnitanud, et tuleb Hiluxid võtta uuesti. Hilux laguneb, kuid teised lagunevad oluliselt rohkem.
Sõjas on see probleem, et oleme suhteliselt suurt kasvu rahvas. Neli 100 kg meest täisvarustuses isegi siis, kui suuremad relvad ja seljakotid on kastis, täidab selle kabiini nagu kilukarbi. G on igal juhul seest inimlikum ja pikka G-sse mahub tegelikult rohkem varustust ka kui lahtisesse Hiluxisse. Seni kuni kuskilt suudab leida mõistliku hinnaga kasutatud G-d pole mõtet neid Hiluxeid väga ihaldada. Mingi kogus Hiluxeid nagunii meil on, sest Amserv kunagi uuris, kas meil on huvi sõjaväe käes mingi aeg kasutusel olnud rohelise kilega ülekleebitud Hiluxeid osta neilt. Kui vanad G-d turult otsas on, siis muidugi tuleb see reaalsus, et 3 Hiluxit on parem kui 1 G. Umbes selline on uute hinnavahe.
Kastiga LC70 on Hiluxist oluliselt parem aparaat ja kui tõesti sõjaväele on tehtud erand, et nad ei pea neid EURO 6 asju ostma, siis see oleks väga mõistlik ost. Tegelikult maksab see vanakooli versioonina sama palju uuena kui uus euro Hilux. Euroopas müüdavad maksavad palju ainult seetõttu, et need on kohapeal euronõuetele ümberehitatud.
See teema, et mingi aparaat ei kõlba sõtta, sest tal on plastikust või sitast stanged ning hakkame neid poole auto hinna eest sellepärast ümber ehitama, on mingi autotuunija märg unenägu. Need kastikad on sõja jaoks täpselt sama head nii stangedega kui ilma. Kuna need on raamil aparaadid, siis igaüks, kes arvab, et stange puudumine pidurdab tema sõjalist edu, võib raamile kasepalgi või raudtala külge poltida.
A, mis neil Hiluxitel siis katki läheb 200000 juures? Mul on kaks töö Hiluxit olnud kunagi 2006 ja 2008 aasta omad. Mingi 4 aastat sõitsin nendega kokku vist ja ühekorra oli vaja vahetada välja mingi kuradi elektrijurakas(nimi ei tule meelde), kuna laenasin selle nädalavahetuseks kolleegile ja see proovis kuskil saartel veega kaetud jääl sõitmist, siis üks püsikiirusliigend, kuna olin selle kummi kuskil metsas katki teind ilmselt ja siis üks esimene amort puruks, kuna sõitsin mingisse auk rattaga. A muidu nagu kestis.
Wheeler Dealersis oli osa, kus elustati US sõjaväe Hummerit. Diiselmootoriga autosid oli kõrbes armee hoiuaias sadade kaupa eri konditsioonis, hinnad seeditavad. Konfliktidest läbikäinud teenistusest mahavõetud autod. Miks ei võiks selliseid autosid Ukr.-le küsida? Ameeriklased on neid jaganud ikka siia-sinna (täpseid nüansse ei tea). Sobiks ju ideaalselt Ukr.-le. Lihtne, pommikindel sõjaväeauto ja diisel. https://www.youtube.com/watch?v=-FhrB0VY3Ek
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Otokas kirjutas:See teema, et mingi aparaat ei kõlba sõtta, sest tal on plastikust või sitast stanged ning hakkame neid poole auto hinna eest sellepärast ümber ehitama, on mingi autotuunija märg unenägu. Need kastikad on sõja jaoks täpselt sama head nii stangedega kui ilma. Kuna need on raamil aparaadid, siis igaüks, kes arvab, et stange puudumine pidurdab tema sõjalist edu, võib raamile kasepalgi või raudtala külge poltida.
Sõtta kõlbab iga asi aga seniks kuni ta sinna minema peab on tema kasutaja "kolhoos" ja seniks tuleb tal teenida ka nii,et ylevaatuse läbiks ja järgmine vahetus sõita sõita saaks nii,et ylalpidamis kulud miljonisse ei kerkiks.