Jällegi kord pean lgp. kaasfoorumlasele pettumuse valmistama.Lemet kirjutas: ...Just. Ja sestap paneb mind alati muigama see märulifilmides toimuv rabelemine veoka kabiini taga püüdmaks kabiini pääseda ja kurikaelad kinni pidada. Selmet voolik lahti ja õhk maha lasta.
Nimelt on seal sistem nõnda kavalalt ja lollkindlalt ehitatud, et paljalt vooliku lahtiühendamisest ei piisa. Ühendustes (nii skndinaavia, kui € standard) on sisse ehitatud klapid, mis peatavad õhu voolikut lahti ühendades. Nii võib lihtne poolhaage kallakule parkides ja haagise enda käsipidurit unustades vabalt jooksu panna, kui voolikud lahti ühendatud (järele proovitud ).
Kurikaelte pidamiseks on vaja kabiini taga emb-kumb voolik läbi lõigata, misjärel toimub küll kiire peatumine. Jällegi järele proovitud, kui kabiini taga voolikud sassis ja sadula vahel...
Koha peal loksumisest. Suitsevad nad raisad paljud kui pikemalt käima jätta, eriti kuulsad on Volvo FH seeria veokid, on miskine loll eripära. Külmas kliimas mõni tund tiksudes on esimese pedaalivajutusega võimalik päästeamet kohale saada.
Ja ei pea need uued masinad ka eriti õhku, on häid ja on halbu isendeid. Nii mõnelgi paari aasta vanusel masinal kaob rõhk süsteemist, firma service laiutab vaid käsi. Märksõnadeks kulude optimeerimine...