1. leht 1-st
jalgratas
Postitatud: 24 Juul, 2013 10:18
Postitas wambambola
Mis oleks normaalne rehvirõhk jalgrattale? Mul on Tavaline jalgratas. Ma ei ole kindel kuidas seda korrektselt öelda aga see on maastikujalgratas, kui nii võib öelda.
Kas siin on inimesi, kes oskavad öelda või oskavad suunata?
Re: jalgratas
Postitatud: 24 Juul, 2013 11:30
Postitas mutionu
Kirjuta Google otsingusse jalgratta rehvirõhk.
Teine tulemus väidab, et "enamlevinud rõhk maastikuratastel on 3,5 baari, maanteeratastel 7–9 baari)".
Ise proovin rehvi pöidlaga alla suruda, maanteele minekuks ei vajuta alla, maastikul ca 1cm vajutan.
Re: jalgratas
Postitatud: 24 Juul, 2013 11:42
Postitas wambambola
Tänud abi eest.
Re: jalgratas
Postitatud: 24 Juul, 2013 15:27
Postitas taara
Vaata oma rehv üle. Äkki on kusagil kirjas rõhk, mis sinna panna võib. Mul küll tutikas ratas koos tutikate rehvidega. Kusagil oli ilusti kirjas, mis vahemikus seda rõhku olla võib.
Re: jalgratas
Postitatud: 27 Juul, 2013 19:48
Postitas Soobel
Ma veel pole kohanud jalgratta rehvi, millel rõhunormi peale pole kirjutatud. Laias laastus: mida kõvem, seda paremini veereb. Kui on liiga pehme, siis võivad suuremad kivid, kaevuluugi ääred ja äärekivid uskumatult kergesti sisekummi katki lüüa. Samas kõva kummiga on pehmel pinnasel halb, kipub sisse lõikama ja kündma. Korra kõrvemaale matkates sai 28mm võiduka kummidest seepärast õhku nii palju välja lastud, et käbid käisid vastu velge. Aga liiva sisse ei vajunud ja kannatas sõita.
Re: jalgratas
Postitatud: 31 Juul, 2013 1:46
Postitas redhott
Enda vokile suran statoilis alati kolmeka sisse ja kärab hästi, alla 2,5 siis hakkab juba veeremise peale.
Re: jalgratas
Postitatud: 01 Aug, 2013 21:46
Postitas Manurhin
Jalgratta puhul pole sellise küsimuse peale kunagi mõelnud, katsud pöidlaga ja kui kumm on juba piisavalt kõva, siis ongi OK. Auto 13 tollise velje puhul, kui manomeetrit käepärast pole, võib arvestada, et veneaegse käsipumbaga 2 atm. = ca. 200 matsu, kui täiesti tühja kummi pumpama hakata.
Re: jalgratas
Postitatud: 05 Aug, 2013 12:13
Postitas Kilo Tango
Sõltub mis otstarbeks ratast kasutada. Kui peamiselt asfaldil trenni tegemiseks, pane rehvile lubatud ülemine piir (rehvi peal kirjas). Kui metsas, tuleb rõhk sättida kogemuse järgi. Minul on esirehvil 5, tagumisel 6 (erinevad rehvid).