BEST Protection - ettevaatust ebay müüjaga
Postitatud: 20 Mär, 2015 14:07
Ostsin veebruari keskel sealt saapad - http://www.ebay.co.uk/itm/310538715956 .. kätte saades avastasin, et ühel saapal liimijäljed. Tegin neist pildid, suhtlesin müüjaga ja too oli nõus, et saadaksin tagasi.. DHL-i vahet pidin jooksma 2 korda, kuna esimesel korral ajas müüja udu, et saan mingit väljaprintitud asja kasutades DHL-is tasuta saata, mis aga kohale jõudes tähendas, et töötab ainult Saksa siseselt.
Suhtlesin siis veel ja nad selgitasid selle ära, lubasid kõik kulud tagastada ning panin uuesti DHL-is posti. Okei, pea 60 eurot kõige odavam pakk, aga no mis see minu asi on, kui nad tahavad DHL-i kasutada.
Panin saapad posti, tegin DHL-i tšekist pildi ning siit hakkas trall peale. Nimelt otsustasid nad saapaid kätte saades, et neil pole midagi viga (kuigi ennem pildi saanuna olid nõus kõik kulud refund-ima). Esialgse kulutuse eest sain raha tagasi ja edasi oli nende poolt vaikus.
Panin siis täna negatiivse ära, kuna sain põhimõtteliselt 60 euroga piki pükse. Mille peale tõmbas saksa müüja ennast kiirelt käima. Nimelt ma olevat talle hirmsasti liiga teinud ning, et tema raporteerib mu Ebay-le.
Kirjutasin talle lahti täpse sündmuste kronoloogia ning teatasin, et olen meeleldi nõus ebay-ga suhtlema. Sain vastuse:
Ok! Now you payed the 60€ and we have the feedback…
I think second one i better to accept!
Ühesõnaga, tunnistasid oma valetamist ja kõik. Ebay-st pole mul midagi kasu, kuna oleks pidanud ennem tagasisaatmist ticketi tegema.
Noh, see 60 eurtsi mul selgroogi ei murra, aga ehk kellelgi tulevikus on sellest infost kasu. Vähemalt selle müüjaga kohe probleemide tekkimisel kaasata Ebay ja teha ticket. Säästab raha ja närve.
Suhtlesin siis veel ja nad selgitasid selle ära, lubasid kõik kulud tagastada ning panin uuesti DHL-is posti. Okei, pea 60 eurot kõige odavam pakk, aga no mis see minu asi on, kui nad tahavad DHL-i kasutada.
Panin saapad posti, tegin DHL-i tšekist pildi ning siit hakkas trall peale. Nimelt otsustasid nad saapaid kätte saades, et neil pole midagi viga (kuigi ennem pildi saanuna olid nõus kõik kulud refund-ima). Esialgse kulutuse eest sain raha tagasi ja edasi oli nende poolt vaikus.
Panin siis täna negatiivse ära, kuna sain põhimõtteliselt 60 euroga piki pükse. Mille peale tõmbas saksa müüja ennast kiirelt käima. Nimelt ma olevat talle hirmsasti liiga teinud ning, et tema raporteerib mu Ebay-le.
Kirjutasin talle lahti täpse sündmuste kronoloogia ning teatasin, et olen meeleldi nõus ebay-ga suhtlema. Sain vastuse:
Ok! Now you payed the 60€ and we have the feedback…
I think second one i better to accept!
Ühesõnaga, tunnistasid oma valetamist ja kõik. Ebay-st pole mul midagi kasu, kuna oleks pidanud ennem tagasisaatmist ticketi tegema.
Noh, see 60 eurtsi mul selgroogi ei murra, aga ehk kellelgi tulevikus on sellest infost kasu. Vähemalt selle müüjaga kohe probleemide tekkimisel kaasata Ebay ja teha ticket. Säästab raha ja närve.