See, et Itaalia autol taolised asjad juhtuvad, ei pruugi olla mingist "versioonist", vaid sellest, et Itaalia autod ongi sellised.
Meil oli majas kunagi üks Fiat Punto kaubik, millel oli juba aastavanuselt selline viga, et ühel hetkel muutus elektrisüsteem pildituks, nt pimedas maanteel kustusid kõik tuled ära, sh armatuur. Mootor töötas edasi. Ja esindus sellest jagu ei saanud. Lõime käega, Itaalia saast, sõidame ainult valgel ajal
Vaevalt seal mingit erilist roolilatti tehakse põhjamaadele, tootjale on kõige odavam maksimaalselt unifitseerida, st spetsiaalset tehakse ainut niipalju kui hädapärast vajalik. Tootjale, kes tootab miljon autot aastas, on ka 1 euro kokkuhoidu igalt autolt miljon eurot aastas.
Saksa ja Rootsi autod paistavad talvega jne paremini toime tulevat, küllap tuleneb see suuremast läbimõeldusest ja kõrgemast kvaliteedist. Näiteks samal Puntol asub bensiinipaagi täitetoru alumine ots (mida hoiab paagi küljes kruviklamber) täpselt selles kohas, kuhu tagaratas liiva ja sodi koopasse loobib. Võib teha panused, mitme aasta järel on see klamber nii mädanenud, et sõidu ajal mõnest raputusest katki läheb (ja sealt vahelt bensiin lödinal jooksma hakkab). Saksa autodel vähemalt on taolised kohad kuskil plastiku taga või kohas, mis liiva/soola ei saa.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.