Autotehnikateema
Re: Autoteema
AZLK- 2140 garantiiremondi töökojas Keilas ütles juut otse näkku
- mind su auto ei huvita.Mul on vaja maja ehitada. Tood 100 ribi malmradiaatoreid - siis võibolla räägime.
- mind su auto ei huvita.Mul on vaja maja ehitada. Tood 100 ribi malmradiaatoreid - siis võibolla räägime.
Re: Autoteema
Selle peale lihtsalt ei saa jätta kirjutamata:retti kirjutas:AZLK- 2140 garantiiremondi töökojas Keilas ütles juut otse näkku
- mind su auto ei huvita.Mul on vaja maja ehitada. Tood 100 ribi malmradiaatoreid - siis võibolla räägime.
Ja võimalik 2140-te hulgiomanik ka tuvastatud:Erki Korp palus 2012. aasta jaanuaris prokuratuurile tehtud avalduses uurida, kas Vakra ja munitsipaalpolitsei toonane juht Monica Rand on seotud gümnaasiumihoonest radiaatorite varastamisega. Politsei alustas Korpi avalduses toodud info põhjal kriminaalmenetlust karistusseadustiku vargust käsitleva paragrahvi alusel.
Avalduses teatati, et aadressil Valdeku 13 asuvast hoonest on omavoliliselt ära viidud 230 malmradiaatorit ja üks rauduks.
Politsei uurimine tuvastas seevastu, et teoga oli seotud hoopis Nõmme linnaosa valitsuse ehituse vanemspetsialist Roman Rochmann, kellele esitati ka kahtlustus.
«Kahtlustuse kohaselt omastas mees ebaseaduslikult 2011. aasta esimesel poolel temale usaldatud Nõmme Linnaosa Valitsusele kuuluvaid vallasasju,» ütles riigiprokuratuuri pressinõunik Kadri Tammai. Kuivõrd Rochmann on Saksamaa kodanikuga ja ta ka elab seal, anti kriminaalmenetlus Saksamaale üle. Seal anti mees kohtu alla.
«Kuna isik oli aga Saksamaa kodanik, siis ei ole tema väljaandmine võimalik. Seetõttu saatis Põhja ringkonnaprokuratuur kriminaalasja materjalid riigiprokuratuuri otsustamaks, kas kriminaalasi on võimalik menetluse jätkamiseks üle anda Saksamaale,» selgitas Tammai.
Saksamaa Liitvabariigi Göppingeni ringkonnakohus mõistiski Rochmanni süüdi omastamises. Kohus tuvastas, et Rochmann omastas temale usaldatud linnaosa valitsusele kuuluvaid vallasasju kokku 4884,4 euro eest. Karistuseks mõisteti talle rahatrahv 3600 eurot.
Nii palju veel kommentaariks et omal ajal olid igatsugu alternatiivsed käibevahendid... limonaadipudeli täis optilise telje klaarijat oli ka vägagi tegija - vajadusel toodi sellega ehitusobjektilt kraana ära kuna kuskilt oli vaja auto välja tõsta - nimesid ja isegi aastaarvu nimetamata.
Re: Autoteema
Mis mõtet on siinkohal tookordsete tutvustega hoobelda?
Mis mõtet on sedasorti kelbast ajada, ma lihtsalt töötasin seal. Ja vaieldamatult ei olnud Mosse termostaat mingi ülidefitsiitne detail, seda oli isegi Volga poest osta.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autoteema
vanahalb kirjutas:Mossedel oli mingi mudelini radiaatori ees ribikatik millega sai samuti temperatuuri reguleerida. Žiguli pole seda kunagi olnud.
Vahe oli veel selles et kas jahutussüsteemis oli vesi või antifriis. Traktorilaadsetel masinatel oli õigem talveks termostaat üldse seest minema visata sest kui see oli rohkem kinni kui lahti jäätus radiaator ära. Õiget temperatuuri reguleeriti tekkide või mudelipõhise vatiinist kattega .
Tänapäeva masinatel võib samuti kõva külmaga mõne papitüki radiaatori ette panna. Soojendus hakkab hulga paremini tööle ja aknad sulavad ka lahti.
Kusjuures just mõni aeg tagasi jäi silma foto Ukrainast kus tutikale Fiat/Peugeot kiirabiautole oli papitükk või tekk radikale ette monteeritud. Natuke ajas muigama ikka. Vanad tavad ei taha kaduda.
Re: Autoteema
Crispy kirjutas:vanahalb kirjutas:Mossedel oli mingi mudelini radiaatori ees ribikatik millega sai samuti temperatuuri reguleerida. Žiguli pole seda kunagi olnud.
Vahe oli veel selles et kas jahutussüsteemis oli vesi või antifriis. Traktorilaadsetel masinatel oli õigem talveks termostaat üldse seest minema visata sest kui see oli rohkem kinni kui lahti jäätus radiaator ära. Õiget temperatuuri reguleeriti tekkide või mudelipõhise vatiinist kattega .
Tänapäeva masinatel võib samuti kõva külmaga mõne papitüki radiaatori ette panna. Soojendus hakkab hulga paremini tööle ja aknad sulavad ka lahti.
Kusjuures just mõni aeg tagasi jäi silma foto Ukrainast kus tutikale Fiat/Peugeot kiirabiautole oli papitükk või tekk radikale ette monteeritud. Natuke ajas muigama ikka. Vanad tavad ei taha kaduda.
Nii mõnelgi tänapäevasel autol tuleb juhendi järgi üheaegselt talverehvidega kasutada iluvõre tuuletõket.
Aga kes seda juhendit lugeda on viitsinud....
Re: Autoteema
Berlingol näiteks tuleb suveks bamperi alaosas olev plastikkate jahutuse huvides maha võtta. Vaadake linna vahel- 95% autodedt sõidab suvi läbi selle kattega.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autoteema
Selliseid asju kuulen esimest korda...
Re: Autoteema
Minu Nissan X-Trail diislil 2017 a. on ka bamperi all osas plastikkate. Soojaks läheb talvel ka ilma plastikkateta. Aga kui kate on ees, siis hakkab välisõhu termomeeter valetama umbes 5-6kraadi sõidu ajal sooja mootoriga
Re: Autoteema
Lemet kirjutas:Berlingol näiteks tuleb suveks bamperi alaosas olev plastikkate jahutuse huvides maha võtta. Vaadake linna vahel- 95% autodedt sõidab suvi läbi selle kattega.
Kui Saksas pannakse masinale haagisekonks haagiselamu vedamiseks, siis eemaldatakse mootori põhjakate, et mootoriruumis oleks parem jahutus kuuma ilmaga.
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Re: Autoteema
OLAVI kirjutas:Lemet kirjutas:Berlingol näiteks tuleb suveks bamperi alaosas olev plastikkate jahutuse huvides maha võtta. Vaadake linna vahel- 95% autodedt sõidab suvi läbi selle kattega.
Kui Saksas pannakse masinale haagisekonks haagiselamu vedamiseks, siis eemaldatakse mootori põhjakate, et mootoriruumis oleks parem jahutus kuuma ilmaga.
Võidakse ju teha - aga kas selline nõue/viide ka auto kasutusjuhendis on?
Ps mõned nt kallavad paadi rippmootorisse talveks antifriisi - mõned võtavad talveks mootori jala koos reduktori ja veepumbaga hoopis ära ja viivad keldrisse või voodi alla
Re: Autoteema
Võidakse ju teha - aga kas selline nõue/viide ka auto kasutusjuhendis on?
Minule anti sellist tungivas vormis nõu VEHOs. Koos tähendamisega, et garantii kehtimiseks tuleks selliseid asju jälgida. Ja ei näe põhjust kahelda, seda enam, et ka sellel plastitükil on kõik tunnused kiireks mahavõtmiseks ja paigaldamiseks.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autoteema
OLAVI kirjutas:Lemet kirjutas:Berlingol näiteks tuleb suveks bamperi alaosas olev plastikkate jahutuse huvides maha võtta. Vaadake linna vahel- 95% autodedt sõidab suvi läbi selle kattega.
Kui Saksas pannakse masinale haagisekonks haagiselamu vedamiseks, siis eemaldatakse mootori põhjakate, et mootoriruumis oleks parem jahutus kuuma ilmaga.
Sellele väitele tahaks viidet. Ma näinud hulgi saksast toodud autosid tehasekonksudega ja kõigil põhjakatted ilusti all.
Re: Autoteema
AMvA kirjutas:OLAVI kirjutas:Lemet kirjutas:Berlingol näiteks tuleb suveks bamperi alaosas olev plastikkate jahutuse huvides maha võtta. Vaadake linna vahel- 95% autodedt sõidab suvi läbi selle kattega.
Kui Saksas pannakse masinale haagisekonks haagiselamu vedamiseks, siis eemaldatakse mootori põhjakate, et mootoriruumis oleks parem jahutus kuuma ilmaga.
Sellele väitele tahaks viidet. Ma näinud hulgi saksast toodud autosid tehasekonksudega ja kõigil põhjakatted ilusti all.
"Haagiselamu vedamiseks" - Loe: "Raske haagise "aeglaseks" vedamiseks kuumas kliimas, mägedes ja ummikutes".
Isegi meie soojal suvepäeval on tavaline, et väljalaske kollektori läheduses asuv V-mootoriga Audi õhkjahutusega generaator kuumeneb niivõrd, kuuma kapotialuse tõttu, et generaatori laadimispinge langeb alla 12,8V ja pärast mitmetunnist mööda linna kulgemist, ei käivitu auto kuumal suvepäeval enam tühja aku tõttu.
(Ühel kuumal suvel tegelesin sõbra S6 juures sellise probleemi diagnoosimisega ja pärast põhjakatte eemaldamist kadus ka laadimise probleem.
Esindusest ta abi ei saanud, sest seistes avatud kapotiga probleem kadus ja viga ei leitud.)
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Re: Autoteema
OLAVI kirjutas:"Haagiselamu vedamiseks" - Loe: "Raske haagise "aeglaseks" vedamiseks kuumas kliimas, mägedes ja ummikutes".
Isegi meie soojal suvepäeval on tavaline, et väljalaske kollektori läheduses asuv V-mootoriga Audi õhkjahutusega generaator kuumeneb niivõrd, kuuma kapotialuse tõttu, et generaatori laadimispinge langeb alla 12,8V ja pärast mitmetunnist mööda linna kulgemist, ei käivitu auto kuumal suvepäeval enam tühja aku tõttu.
(Ühel kuumal suvel tegelesin sõbra S6 juures sellise probleemi diagnoosimisega ja pärast põhjakatte eemaldamist kadus ka laadimise probleem.
Esindusest ta abi ei saanud, sest seistes avatud kapotiga probleem kadus ja viga ei leitud.)
Ma küsisin sult sellekohast viidet, mitte täpsustust su eelnevale väitele. Haagiselamu ei pruugi muuses üldse raske olla, sellise keskmisema haagise täismass 1000 kg (5,5 m) kuni 1500 kg (7 m) (tuletame siis meelde, et kerghaagis on 750 kg.)
Eriti on su väide kahtlane selle tõttu, et väidetavalt tehakse seda Saksas. Saksas on nimelt selliseks operatsiooniks, nagu põhjakatte eemaldamine vaja ABE-t ( Allgemeine Betriebserlaubnis), muidu tehnoülevaatuselt läbi ei saa. Ning selline ABE peab olema märgitud ka absoluutselt iga vastava automudeli kärukonksu paigaldusjuhises.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40170
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Ps mõned nt kallavad paadi rippmootorisse talveks antifriisi - mõned võtavad talveks mootori jala koos reduktori ja veepumbaga hoopis ära ja viivad keldrisse või voodi alla
Sellist võhikumöla tasub ajada perekoolis.
Päramootori seismapanekul on tõesti soovitav panna see jalgapidi jahutusvedelikus käima ja lasta see soojaks sedasi käia. See välistab, et mootorisse ei jää sisse kuskile mõni veetilk, mis külmudes pahandust teeb.
Mina olen ka selline "mõni", kes seda teeb.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist