Baltisakslased ei võrdu Saksamaa. Aga peksa andis su esivanematele vast mõni suguvend
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Noh, maareformiga pügati baltisaksu niigi juba väga korralikult.
See kõik ei puutu aga üldse teemasse. Postitasin selle võrdluseks, et üks USA osariike (hea küll, kõige suurema GDP-ga, aga ikkagi) peaks maksma ahistatud neegritele samas suurusjärgus kompensatsiooni (mis võib küll olla poliitiliselt oluline, kuid vaevalt et elutähtis kulutus), kui on Venemaal üldse reserve.
See kõik ei puutu aga üldse teemasse. Postitasin selle võrdluseks, et üks USA osariike (hea küll, kõige suurema GDP-ga, aga ikkagi) peaks maksma ahistatud neegritele samas suurusjärgus kompensatsiooni (mis võib küll olla poliitiliselt oluline, kuid vaevalt et elutähtis kulutus), kui on Venemaal üldse reserve.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
pro-vene meediast:
Venemaa moodustas 100 naftatankerist koosneva laevastiku
Braemari uuringute juhi Anup Singhi sõnul omandas Venemaa aasta jooksul otse omanikelt või vahendajate kaudu üle saja laeva. Märgitakse, et Venemaaga seotud operaatorid ostsid kuni 29 supertankerit (VLCC). Üks selline laev võib kanda üle 2 miljoni barreli. õli. Vene Föderatsiooni naftalaevastikku täiendati 31 Suezmaxi klassi tankeriga (igaüks 1 miljon barrelit naftat) ja 49 Aframaxi tankeriga (umbes 700 tuhat barrelit naftat).
https://nsn.fm/economy/smi-rossiya-sfor ... h-tankerov
Venemaa moodustas 100 naftatankerist koosneva laevastiku
Braemari uuringute juhi Anup Singhi sõnul omandas Venemaa aasta jooksul otse omanikelt või vahendajate kaudu üle saja laeva. Märgitakse, et Venemaaga seotud operaatorid ostsid kuni 29 supertankerit (VLCC). Üks selline laev võib kanda üle 2 miljoni barreli. õli. Vene Föderatsiooni naftalaevastikku täiendati 31 Suezmaxi klassi tankeriga (igaüks 1 miljon barrelit naftat) ja 49 Aframaxi tankeriga (umbes 700 tuhat barrelit naftat).
https://nsn.fm/economy/smi-rossiya-sfor ... h-tankerov
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Lennunduses sanktsioonid mõjuvad. Venemaal tuleb üha sagedamini ette hädamaandumisi. Sellekohane tasuline artikkel
https://www.delfi.ee/artikkel/120108464 ... ne-ruletti
Ma arvan endiselt, et on ainult aja küsimus, millal esimene reisilennuk Venemaal alla kukub. Peale seda jääb lennata soovivate inimeste arv väiksemaks.Teisalt jääb ka lennuvõimelisi lennukeid ajapikku vähemaks.
https://www.delfi.ee/artikkel/120108464 ... ne-ruletti
Ma arvan endiselt, et on ainult aja küsimus, millal esimene reisilennuk Venemaal alla kukub. Peale seda jääb lennata soovivate inimeste arv väiksemaks.Teisalt jääb ka lennuvõimelisi lennukeid ajapikku vähemaks.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Peaasi, et see ei ole mõni Kaliningradi liini oma. See kuramus võib ka meie maale või merre kukkuda...kaupo51 kirjutas: ↑03 Dets, 2022 15:11 Lennunduses sanktsioonid mõjuvad. Venemaal tuleb üha sagedamini ette hädamaandumisi. Sellekohane tasuline artikkel
https://www.delfi.ee/artikkel/120108464 ... ne-ruletti
Ma arvan endiselt, et on ainult aja küsimus, millal esimene reisilennuk Venemaal alla kukub. Peale seda jääb lennata soovivate inimeste arv väiksemaks.Teisalt jääb ka lennuvõimelisi lennukeid ajapikku vähemaks.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Venemaa regioonide vahelisi vahemaid, ühenduste eripära või nende puudumist arvestades, pole asi vist mitte niivõrd vabatahtlikus soovis lennata vaid kohati absoluutne vajadus, et midagi toimiks. Arvestades oma lennunduse seisu, siis vb hakkavad seal ka 60-70date tasemel asju tegema, kui alternatiivtooteid käigushoidmiseks ei leita.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ei käi ka see nii lihtsalt. Selleks vajalikud omaaegsed tootmisseadmed on ammu juba kõige kaduva teed läinud, inimesed, kes teadsid ja oskasid, suures osas samuti. Tea, kas vanu jooniseid ja dokumentatsioonigi igasugu jurblite tootmise kohta enam alles on. Mäletan, et millalgi suvel oli kuskil juttu, et kui Bosch enam sissepritsesüsteeme ei tarni, võiks ju Ladasid jälle karburaatoritega varustama hakata. Tuli välja, et jah, idee poolest muidugi võiks, aga... Paraku polevat Venemaal alles enam mitte ühtki karburaatoritehast.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Polegi mõelnud, et keegi hakkab a la 134 uuesti tootma.
Pigem on mõte selles, kui sanktsioonid peaks kuidagi kestma jääma, võib plaanitav "kodumaine" lennutööstus asendada osasi juhtsüsteeme eelmise sajandi tasemel miljoni näidikuga paneeli ja releeplokkidega, nagu vanades lennukites ja sedagi kunagi tulevikus. Airbuside ja Boeingute juppe nad nagunii toota ei suuda. Kannibaliseerivad või loodavad Hiina prügile. Iraan 2.0.
Siber ja kaugida piirkonnad on senini suuresti küsitavate teede ja raudteeühenduse(ta)ga. Lennuühenduseta läbimine paneb majanduselule põntsu.
Pigem on mõte selles, kui sanktsioonid peaks kuidagi kestma jääma, võib plaanitav "kodumaine" lennutööstus asendada osasi juhtsüsteeme eelmise sajandi tasemel miljoni näidikuga paneeli ja releeplokkidega, nagu vanades lennukites ja sedagi kunagi tulevikus. Airbuside ja Boeingute juppe nad nagunii toota ei suuda. Kannibaliseerivad või loodavad Hiina prügile. Iraan 2.0.
Siber ja kaugida piirkonnad on senini suuresti küsitavate teede ja raudteeühenduse(ta)ga. Lennuühenduseta läbimine paneb majanduselule põntsu.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kui juba lennukil mingeid süsteeme asendama hakata, siis peaks seda tegema ilmselt täielikult. Kui seal on midagi tänapäevast ja midagi justkui eelmisest sajandist, siis selline kompott kas ei tööta üldse või kui kuidagi tööle hakkabki, siis töökindlus on igal juhul teadmata. Vanast lennukist jääks järgi põhimõtteliselt vaid kere ja sealgi tuleks hulganisti ümberehitusi teha, kui kaasaegse fly by wire tahaks asendada vanamoelise trosside ja hüdraulika süsteemiga. Pakun, et lihtsam oleks üks TU-134 nullist üles ehitada. Vähemalt ammu läbi proovitud ja teada värk. Mingi lääne ja kodumaise tehnika hübriid oleks põhimõtteliselt uus lennuk ja keegi ei teaks täpselt, kuidas selline mingis olukorras käitub või mida teeb.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
No nii hull see asi ka ei ole, tehased on põhimõtteliselt alles ja osad neist annavad isegi toodangut. Näiteks Dimitrovgradis asuvast autoagregaatide tehasest, kus toodeti Žigulide ja UAZ-de karbusse, saab neid senini tellida: https://www.grantauto.ru/brands/daaz/?n ... 0%BE%D1%80 Iseasi muidugi, kui suures mahus see tootmine ja seadmed säilinud on, eritellimuse peale saab neid ka kuskil tsehhinurgas väikeste partiidena valmistada.Manurhin kirjutas: ↑03 Dets, 2022 17:20 Mäletan, et millalgi suvel oli kuskil juttu, et kui Bosch enam sissepritsesüsteeme ei tarni, võiks ju Ladasid jälle karburaatoritega varustama hakata. Tuli välja, et jah, idee poolest muidugi võiks, aga... Paraku polevat Venemaal alles enam mitte ühtki karburaatoritehast.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Orkide mobilisatsioon mõjutab kommunaaltööde tegemist. Mitmel pool on küttetorustiku rikete tõttu külmapühad. Santehnikud, kes peaks soojavee trasse remontima, on mobiliseeritud ja rindele saadetud. Külmetage raisad...
Inimesed kogu Venemaal külmetavad oma kodudes kuni -38 °C, sest hädavajalikud kommunaaltöötajad on mobiliseeritud – isegi pärast mobilisatsiooni eeldatavat lõppu – ja saadetud Ukrainasse, mis takistab koduseid remondi- ja hooldustöid.
Telegrami kanal "Me saame seletada" teatab, et mitmel Venemaa regioonil ja linnal, sealhulgas Astrahanil, Krasnodaril ja Rostovil, on probleeme oma kommunaalküttesüsteemidega, kuna nende hooldamise eest vastutavad insenerid on mobiliseeritud.
Astrahani munitsipaalteenistuse allikas ütleb: "Oleme pöördunud sõjaväe registreerimis- ja värbamisbüroode ning ametnike poole, selgitades, et kütteperiood on peagi käes ja me vajame inimesi, kuid me ei saanud kunagi selget vastust."
Hoolimata sellest, et nad olid insenerid, kasutati enamikku mobiliseeritud töötajaid jalaväena. Neil "kästi pidada rasket rindeosa, kuigi meie meeste hulgas polnud elukutselisi sõdureid, mõned olid just sõjaõpinguid lõpetanud, teised olid juba 40ndates eluaastates".
Mõned Mirolyubivka küla lähedal sõdinud mehed unustasid nende komandörid Hersonist taganemisel. Nad jäeti maha, mille tulemusena võtsid nad ukrainlaste kätte.
Kaks munitsipaaltöötajat saadeti Hersoni lähedale insenerivägedesse, seejärel saadeti nad Valgevenesse väljaõppele, enne kui nad naasevad Krimmi, et seal kaitset ehitada.
Kütteprobleemidest on teatatud kogu Venemaal, mida süvendab inseneripersonali puudus. Novosibirski elanikud jäid novembri keskpaigas -30°C külmaga kütteta torustiku vigastamise tõttu.
Umbes samal ajal seisis Abakanis silmitsi sarnase probleemiga 270 kortermaja, kus elab 70 000 inimest. Artemovskis kestis -38°C juures mitu päeva küttekatkestus.
https://twitter.com/ChrisO_wiki/status/ ... 2861106176
Inimesed kogu Venemaal külmetavad oma kodudes kuni -38 °C, sest hädavajalikud kommunaaltöötajad on mobiliseeritud – isegi pärast mobilisatsiooni eeldatavat lõppu – ja saadetud Ukrainasse, mis takistab koduseid remondi- ja hooldustöid.
Telegrami kanal "Me saame seletada" teatab, et mitmel Venemaa regioonil ja linnal, sealhulgas Astrahanil, Krasnodaril ja Rostovil, on probleeme oma kommunaalküttesüsteemidega, kuna nende hooldamise eest vastutavad insenerid on mobiliseeritud.
Astrahani munitsipaalteenistuse allikas ütleb: "Oleme pöördunud sõjaväe registreerimis- ja värbamisbüroode ning ametnike poole, selgitades, et kütteperiood on peagi käes ja me vajame inimesi, kuid me ei saanud kunagi selget vastust."
Hoolimata sellest, et nad olid insenerid, kasutati enamikku mobiliseeritud töötajaid jalaväena. Neil "kästi pidada rasket rindeosa, kuigi meie meeste hulgas polnud elukutselisi sõdureid, mõned olid just sõjaõpinguid lõpetanud, teised olid juba 40ndates eluaastates".
Mõned Mirolyubivka küla lähedal sõdinud mehed unustasid nende komandörid Hersonist taganemisel. Nad jäeti maha, mille tulemusena võtsid nad ukrainlaste kätte.
Kaks munitsipaaltöötajat saadeti Hersoni lähedale insenerivägedesse, seejärel saadeti nad Valgevenesse väljaõppele, enne kui nad naasevad Krimmi, et seal kaitset ehitada.
Kütteprobleemidest on teatatud kogu Venemaal, mida süvendab inseneripersonali puudus. Novosibirski elanikud jäid novembri keskpaigas -30°C külmaga kütteta torustiku vigastamise tõttu.
Umbes samal ajal seisis Abakanis silmitsi sarnase probleemiga 270 kortermaja, kus elab 70 000 inimest. Artemovskis kestis -38°C juures mitu päeva küttekatkestus.
https://twitter.com/ChrisO_wiki/status/ ... 2861106176
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
-
- Liige
- Postitusi: 1763
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 2080
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Asukoht: Viimsi
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kommentaarides pakutakse, et see on geniaalne plaan, sest kui oled juba kodus -20 kraadiga harjunud siis kaevikus ei tundu see enam üldse mingi probleemina.ruger kirjutas: ↑03 Dets, 2022 18:56 Umbes samal ajal seisis Abakanis silmitsi sarnase probleemiga 270 kortermaja, kus elab 70 000 inimest. Artemovskis kestis -38°C juures mitu päeva küttekatkestus.
https://twitter.com/ChrisO_wiki/status/ ... 2861106176
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Uus Lada ilmselt eeldaks ka uue karbussi välja töötamist, aga kas sellist kompetentsi enam on? Need, mida DAAZ toodab, on kõik ikkagi vanad nõukaaegsed karbussid, välja töötatud juba 40 ja enam aastat tagasi. Kalina või Granta mootori võiks mõne sellisega ju ehk käima saadagi, aga kas samal ajal ka maksimaalse võimsuse koos maksimaalse ökonoomsusega, selles ma juba kahtlen sügavalt. Heitgaase pole vist mõtet mainidagi. Tõsi, ega need vist Venemaal väga kedagi ei koti.Troll kirjutas: ↑03 Dets, 2022 18:52 No nii hull see asi ka ei ole, tehased on põhimõtteliselt alles ja osad neist annavad isegi toodangut. Näiteks Dimitrovgradis asuvast autoagregaatide tehasest, kus toodeti Žigulide ja UAZ-de karbusse, saab neid senini tellida: https://www.grantauto.ru/brands/daaz/?n ... 0%BE%D1%80 Iseasi muidugi, kui suures mahus see tootmine ja seadmed säilinud on, eritellimuse peale saab neid ka kuskil tsehhinurgas väikeste partiidena valmistada.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Lendavadki. Aga mööda meie Saare- ja Hiiumaast ja piki Soome lahte. Kui midagi peaks juhtuma, võib väga lihtsalt siiapoole piiri alla tulla, kasvõi hädamaandumist üritades.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist