1. leht 12-st

Laevaõnnetused

Postitatud: 21 Juul, 2021 16:49
Postitas Dr.Sci
Ma isegi ei oska leida teemat kuhu see asi sokutada. pole ei nali, ega nutt ja hala, ja kui vaadata tõenäosusteooriast siis tõenäosus asendub vandenõuga.... aga uudis ise: https://www.delfi.ee/artikkel/94066941/ ... laidi-auto
TS Laevade juhi Indrek Randveeri sõnul põhjustas kokkupõrke see, et parvlaev Tõll sildus oluliselt suurema kiirusega, kui ta oleks pidanud. “Me ei tea veel, kas see oli tehniline rike või inimlik viga,” rääkis Randveer Delfile..... :wall:

Vabariigi Presidendi avalike suhete nõunik Taavi Linnamäe kinnitas Delfile, et sadamat ramminud praami pardal viibis ka Eesti Vabariigi president Kersti Kaljulaid.
Linnamäe märkis, et praami peal viibinud isikud on teatavasti kõik terved, sealhulgas ka Eesti Vabariigi president. Küll aga märkis presidendi nõunik, et riigipea auto sai mingisuguse väiksema vigastuse.
Õnneks pole vaja õnnetuse hetkel kaptenisillal olijate tuvastamise jaoks vaja sukelduda 70+ m sügavusele...

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 21 Juul, 2021 16:54
Postitas Huviline4
https://www.facebook.com/52581307747330 ... 22319/?d=n

Seda galeriid ja parvlaeva vigastusi vaadates on hea meel, et sõitis kõigest vastu kaid ja jäi erinevalt kaist terveks. Ei taha mõeldagi, mis juhtunuks, kui kai asemel olnuks mõni suurem laine või veealune hoovus.

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 21 Juul, 2021 17:26
Postitas Kapten Trumm
Kurja juur on elektrimootorid, nende pöörded kasvavad erinevalt diislitest väga kiiresti ja üks vale liigutus toob kaasa pöörete ootamatu kasvu ning laeva soovimatu edasisööstu.

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 21 Juul, 2021 18:51
Postitas smr
Kapten Trumm kirjutas:Kurja juur on elektrimootorid, nende pöörded kasvavad erinevalt diislitest väga kiiresti ja üks vale liigutus toob kaasa pöörete ootamatu kasvu ning laeva soovimatu edasisööstu.


Hahahahaaaa.

jutt käib laevast sellest laevast: Summer DWT 635 t

Nüüdseks pole vist teemat, kus trumm pole endale vett peale tõmmanud

Re: Laevaõnnetused

Postitatud: 21 Juul, 2021 20:20
Postitas Manurhin
AK-s räägiti, et sõitis kaile sisse kiirusega 4 sõlme (=7,41km/h).

Re: Laevaõnnetused

Postitatud: 21 Juul, 2021 21:31
Postitas Turist 47
Tsitaat artiklist " Esimesed ütlused on võetud nii kaptenilt kui vanemalt tüürimehelt. "
Ei ole "vanemat tüürimeest". On vanemtüürimees :)

Re: Laevaõnnetused

Postitatud: 21 Juul, 2021 22:32
Postitas OLAVI
Manurhin kirjutas:AK-s räägiti, et sõitis kaile sisse kiirusega 4 sõlme (=7,41km/h).

Ja õhtuses Ringvaates näidati turvakaamera videot, kus oli näha, et kai äärde sõitmise kurss erines oluliselt tavapärasest kursist, tuli viltu mitte otse.
https://etv.err.ee/1608271662

Viimase 24 tunni ilmaolud Kuivastu sadamas: http://on-line.msi.ttu.ee/kuivastu/
14.00 oli tuul paremast pardast 13m/sek.

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitatud: 22 Juul, 2021 6:06
Postitas Lemet
smr kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:Kurja juur on elektrimootorid, nende pöörded kasvavad erinevalt diislitest väga kiiresti ja üks vale liigutus toob kaasa pöörete ootamatu kasvu ning laeva soovimatu edasisööstu.


Hahahahaaaa.

jutt käib laevast sellest laevast: Summer DWT 635 t

Nüüdseks pole vist teemat, kus trumm pole endale vett peale tõmmanud


Enne edasikaagutamist tutvume näiteks selle 2019 aasta uudisega...

The subsidiary of Tallinna Sadam, TS Laevad OÜ has signed an agreement with the Estonian shipbuilding company Baltic Workboats AS to rebuild the ferry Tõll, which operates the on the Virtsu-Kuivastu line, into environmentally friendly hybrid ship. During the reconstruction, a battery bank will be installed on the vessel to reduce the consumption of diesel fuel and reduce the resulting exhaust gas by replacing fossil fuel with electricity stored in battery banks.

Re: Laevaõnnetused

Postitatud: 22 Juul, 2021 9:10
Postitas Dr.Sci
Vaatasin mitu korda veel seda videot ja no ei jõua kohale... sellist asja lihtsalt ei tohi juhtuda. Või ongi meie laevapargi tehniline tase selline et kord laguneb Ruhnu laev ja nats üle nädala hiljem teeb Tõll "Speed 2" kordusvõtteid?

Re: Laevaõnnetused

Postitatud: 22 Juul, 2021 10:54
Postitas vanahalb
Mulle tulid millegipärast korraga silme ette Costa Concordia ja see kuidas Putin Kamazi roolis üle Kertshi silla sõitis :)
Enne tehnilistesse analüüsidesse laskumist peaks ikka üle küsima et kas hoobade taga olid ikka ainult meeskonnaliikmed või veel keegi.

Re: Laevaõnnetused

Postitatud: 22 Juul, 2021 11:27
Postitas Mudakoon
vanahalb kirjutas:Enne tehnilistesse analüüsidesse laskumist peaks ikka üle küsima et kas hoobade taga olid ikka ainult meeskonnaliikmed või veel keegi.

No ei taha uskuda , et meie President , kuigi naljapildid netis liiguvad jah... :)

Re: Laevaõnnetused

Postitatud: 22 Juul, 2021 11:40
Postitas retti
Kas videosalvestis riigile kuuluva laeva roolikambris toimunust on avalik teave...

Re: Laevaõnnetused

Postitatud: 22 Juul, 2021 12:10
Postitas Dr.Sci
Mudakoon kirjutas:
vanahalb kirjutas:Enne tehnilistesse analüüsidesse laskumist peaks ikka üle küsima et kas hoobade taga olid ikka ainult meeskonnaliikmed või veel keegi.

No ei taha uskuda , et meie President , kuigi naljapildid netis liiguvad jah... :)
Ja kas oleks väga vale küsida täiesti asjakohastele inimestele teada olevat infot et kas President siis õnnetuse hetkel viibis kaptenisillal. Pelk Jah/Ei vastus?

EDIT
Mitte et ma kedagi süüdistaks... meil käivad sellesama alusega Saaremaal nii President kui ka eelnevad presidendid, peaministrid, Riigikogu esimehed... mõnel on isegi joogid autos, aga mitte siiski igapäevaselt. Käesolevalt aga selle väga ebahariliku õnnetuse ja mõjuka VIP pardal viibimise kokkusattumus on siiski natuke häiriv.

Re: Laevaõnnetused

Postitatud: 22 Juul, 2021 12:15
Postitas Mudakoon
Ärge kutsuge kurja kaela ega kaevake seda auku sügavamaks , lugupeetud Härra. :D

Re: Laevaõnnetused

Postitatud: 22 Juul, 2021 12:29
Postitas OLAVI
vanahalb kirjutas:... Enne tehnilistesse analüüsidesse laskumist peaks ikka üle küsima et kas hoobade taga olid ikka ainult meeskonnaliikmed või veel keegi.

Meenutades meedias avaldatut, siis kanalis juhib laeva GPS järgi autopiloot ja meeskonna asi on selle tööd jälgida ning vajadusel korrigeerida.
Kuna seekord tuldi kai äärde nii "uhke kaarega" võib arvata et midagi oli nihu juba enne pööramist.