
Laagri katakombid
Jõudsime ka eelmise nädala alguses üle 3 aasta radaribaasis ära käia, läbi kolistada käigud ja palju pilte teha. Ühest 9 tunnisest päevast jäi igatahes väheks, eile sai asi lõpule viidud ja veel 9 tundi jäädvustamisega tegeletud, üles suutsime leida ka kõik kuus blindaazi, millest küll kahest sai normaalselt ühedus tunnelitesse minna(peale vanas komandopunktis asuva blindaazi, mis kannab numbrit 1). Juuli alguses käisime läbi ka Pirita kosel asuva kahekorruselise punkri ja jäädvustasime pildile, seal sai hakkama 4 tunniga.
Lähemat kirjeldust seal nähtus ja mõnda pilti saab näha Automoto foorumi selles teemas: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=6623 , vaadake viimaseid postitusi.
Lähemat kirjeldust seal nähtus ja mõnda pilti saab näha Automoto foorumi selles teemas: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=6623 , vaadake viimaseid postitusi.
Vanasõiduki huviline
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
-
- Uudistaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 01 Dets, 2007 19:56
- Asukoht: tallinn, vahel holland
- Kontakt:
tervist.
oleks sellised kysimused teile:
1) kustkohast saab sinna paljuräägitud neljandale korrusele.
2)ega kellelgil ei ole kaarte anda laagri kohta(kasvõi ajutiseks)
3)kus asub see raudtee ja ülejäänd sissepääsud katakombidesse(ühe peeter suure käigu leitsime ülesse, teisi veel vaja)
on plaanis mingiaeg ette võtta põhjalik uurimine sinna(ei saa salata, hakkab jubedalt meeldima militaarteemad)
fabulous.
oleks sellised kysimused teile:
1) kustkohast saab sinna paljuräägitud neljandale korrusele.
2)ega kellelgil ei ole kaarte anda laagri kohta(kasvõi ajutiseks)
3)kus asub see raudtee ja ülejäänd sissepääsud katakombidesse(ühe peeter suure käigu leitsime ülesse, teisi veel vaja)
on plaanis mingiaeg ette võtta põhjalik uurimine sinna(ei saa salata, hakkab jubedalt meeldima militaarteemad)
fabulous.
Teiste blindaažide asukohad saad teada, kui hakkad lugema alates sellest postitusest.Fabulous kirjutas:tervist.oleks sellised kysimused teile:
3)kus asub see raudtee ja ülejäänd sissepääsud katakombidesse(ühe peeter suure käigu leitsime ülesse, teisi veel vaja)
Vanasõiduki huviline
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
kas saaks keegi kudagi kaardi peale joonistada kohad kus need punkrid ja teised asjad seal laagris ja männikul jäävad?
Vabandan , minu viga. kaart täitsa olemas
Tänud.
Vabandan , minu viga. kaart täitsa olemas
Tänud.
Viimati muutis apiiroja, 04 Veebr, 2008 19:56, muudetud 1 kord kokku.
http://www.teadus.ee/index.php?option=c ... &Itemid=96
Talvel üles äratatud nahkhiir on määratud surmale, sest sel aastaajal temale lihtsalt pole toitu.
Nahkhiired talvituvad maa-alustes käikudes, mitte varjendites.
Talvel üles äratatud nahkhiir on määratud surmale, sest sel aastaajal temale lihtsalt pole toitu.
Nahkhiired talvituvad maa-alustes käikudes, mitte varjendites.
-
- Uudistaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 01 Dets, 2007 19:56
- Asukoht: tallinn, vahel holland
- Kontakt:
oki aitab juba lõpuks...
küsin otse ja ootan otseseid vastuseid...
see on selgeks saand et seda saladuslikku rautteed ei ole olemas(va vanad liiprid mis olid mõeldud käsivagonettide jaoks)
teiseks: kas nn. neljas korrus on üldse olemas või ei ole.
mitu korrust on üldse ja kui neljas on olemas, kuidas sinna saada..
äitähh tähelepanu eest.
ootan aind asjalikke vastuseid...
harri.
küsin otse ja ootan otseseid vastuseid...
see on selgeks saand et seda saladuslikku rautteed ei ole olemas(va vanad liiprid mis olid mõeldud käsivagonettide jaoks)
teiseks: kas nn. neljas korrus on üldse olemas või ei ole.
mitu korrust on üldse ja kui neljas on olemas, kuidas sinna saada..
äitähh tähelepanu eest.
ootan aind asjalikke vastuseid...
harri.
-
- Moderaator
- Postitusi: 1133
- Liitunud: 14 Dets, 2004 13:44
- Kontakt:
Oleneb, kuskohas neid korruseid lugeda. Kui kaasa arvata ka õhuvaatlustorn (seal peaks olema kaks korrust), tuleb neli korrust ära küll. Muidu KP on ehitatud maa peale laotud kaartest, paasi süvistamata, ja põhiliselt 2-korruselisena. Ainult planšeti juures oli veel 3. korrus (2. korrus kaheks jagatud või kõik ruumid madalamad?).
Muidugi põrandad olid tehtud maapinnast kõrgemale (juhtmete jms paigutamiseks) ja põrandaalused olid n-ö käidavad (enamasti vaid roomatavad). Kes tahab, saab sealt ühe korruse juurde
.
Siin
http://14dpvo.ucoz.ru/publ/4-1-0-31
on pisut juttu sellest piirkonnast. Tuleb ainult kasutajaks registreeruda, muidu kõike ei näe.
Muidugi põrandad olid tehtud maapinnast kõrgemale (juhtmete jms paigutamiseks) ja põrandaalused olid n-ö käidavad (enamasti vaid roomatavad). Kes tahab, saab sealt ühe korruse juurde

Siin
http://14dpvo.ucoz.ru/publ/4-1-0-31
on pisut juttu sellest piirkonnast. Tuleb ainult kasutajaks registreeruda, muidu kõike ei näe.
Njah,me siin paar aastat tagasi üritasime ka paljuräägitud neljandat korrust sealt leida.
Lõhkusime kaks kirkat ja paar metall varrast,aga välja jõudsime ainult selleni,et seina tagant tuli muld ja liiv vastu.
Pärast lasime ühel kaaslasel väljas olevasse auku ronida ja leidsime inimjäänused
Kohalekutsutud pontsikunägu politseiametnik ütles selle peale,et kui kuulihaava peas ei ole siis pole järelikult mõrv
Aga neljanda korruse kohta käivad väga vastuolulised jutud.
Me oleme leidnud inimesi kes on väitnud,et nad on kindlalt alumistele korrustele(ehk siis 4,5,6) jõudnud ja seal olevat veel liftid olnud.
Teised pajatavad,et pole seal kunagi midagi sellist olnud.
Võta siis kinni kummadel õigus on.
Lõhkusime kaks kirkat ja paar metall varrast,aga välja jõudsime ainult selleni,et seina tagant tuli muld ja liiv vastu.
Pärast lasime ühel kaaslasel väljas olevasse auku ronida ja leidsime inimjäänused

Kohalekutsutud pontsikunägu politseiametnik ütles selle peale,et kui kuulihaava peas ei ole siis pole järelikult mõrv

Aga neljanda korruse kohta käivad väga vastuolulised jutud.
Me oleme leidnud inimesi kes on väitnud,et nad on kindlalt alumistele korrustele(ehk siis 4,5,6) jõudnud ja seal olevat veel liftid olnud.
Teised pajatavad,et pole seal kunagi midagi sellist olnud.
Võta siis kinni kummadel õigus on.
Mina küsimus on blindaaži nr1 ehk vana komandopunkti kohta. Sellest läheb trepp ühendustunnelisse, vasakule poole saab minna umbes 400 meetrit ja siis on kinnimüüritud ots, mis ülevalt prügiga täidetud. Paremale poole eriti edasi ei saa, võib olla 4 meetrit, uksekoht nagu oleks, aga kõik on liiva täis. See osa tunnelist on vooderdatud tellistega ja laeks on paneelid. Oskab keegi öelda kuidas saab teisele poole liivast varingut?
Vanasõiduki huviline
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline