Laagri katakombid
Esimses tunnelis(blindaaž nr.1) saab käia kuiva jalaga, ainult jalatsid saavad suhteliselt saviseks.
Blindaažist nr.3 algava tunnelis käimiseks piisab tavalistest kummikutest.
Blindaažist nr.4 kahele poole mineva tunneli lõpuni käimiseks on vaja kalamehe kummikuid, vett on maksimaalselt 70-80cm.
Läbi käisime vanad tunnelid täielikult, kaasa arvatatud roomamist vajavad kohad.
Blindaažist nr.3 algava tunnelis käimiseks piisab tavalistest kummikutest.
Blindaažist nr.4 kahele poole mineva tunneli lõpuni käimiseks on vaja kalamehe kummikuid, vett on maksimaalselt 70-80cm.
Läbi käisime vanad tunnelid täielikult, kaasa arvatatud roomamist vajavad kohad.
Vanasõiduki huviline
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
http://www.hot.ee/timo3f3/kaart.png
Kleepisin värske kaardi kokku Komandopunkti alast.
1, 2 ja 4 on järjekordsed tunnelid
3 on sissepääs(ka tunnel vist)
5 on allveelaevnike side
6 on see sissepääsu puhvet seal 6 all on hoone kust viib trepp alla suure ja paksu raudukseni
Komandopunkt 14 on see tuntud radaribaas mille olen igatpidi läbi kolanud
Ka nr.1 tunnelis käisin, väga mudane oli ja mõne aja pärast tuli ka vesi. Pakun et vesi ei kao ka suvel kuhugile sest vee alguse juurde oli venekeeles kirjutatud et "siit edasi on vesi".
Kaart on suht kenas kvaliteedis nii et metsa sees olevad teerajad on suht hästi näha.
Kleepisin värske kaardi kokku Komandopunkti alast.
1, 2 ja 4 on järjekordsed tunnelid
3 on sissepääs(ka tunnel vist)
5 on allveelaevnike side
6 on see sissepääsu puhvet seal 6 all on hoone kust viib trepp alla suure ja paksu raudukseni
Komandopunkt 14 on see tuntud radaribaas mille olen igatpidi läbi kolanud
Ka nr.1 tunnelis käisin, väga mudane oli ja mõne aja pärast tuli ka vesi. Pakun et vesi ei kao ka suvel kuhugile sest vee alguse juurde oli venekeeles kirjutatud et "siit edasi on vesi".
Kaart on suht kenas kvaliteedis nii et metsa sees olevad teerajad on suht hästi näha.
Vesi kaob küll suvel ära, olen tossudega kuiva jalaga lõpus ära käinud. Praegu on lihtsalt nii vihmane olnud et hakkab juba talveks vett koguma. Blindaazi nr 4 algavasse tunelisse pole sammuti talvel-kevadel asja, kuna vesi on peaaegu laeni, suvel käib ühe otsa kummikutega, teise kalamehepükstega.timo kirjutas:Ka nr.1 tunnelis käisin, väga mudane oli ja mõne aja pärast tuli ka vesi. Pakun et vesi ei kao ka suvel kuhugile sest vee alguse juurde oli venekeeles kirjutatud et "siit edasi on vesi".
Blindaazi nr 7 augu leidsime juhuslikult, sinna on ikka korralikult prügi kallatatud ja sellega seoses kaks sissepääsu kinni aetud(pääseb teistest süsteemidest).
Vanasõiduki huviline
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Lammutus
Vahepeal teemaks olnud komandokeskuse lammutamine-lõhkamine vms on taas üles kerkinud muideks. Mis rahvas arvab? 

aiai
Mõnede õnnetuseks, kes tahtsid veel katakaid külastada, on Laagri radaribaas kinni lükatud. Suht käisin veel sees kui kopaonu auke kinni pani. Varsti ka pildid mida pahad onud toreda kohaga tegid. Aga kui labidas ja vist isegi kirka vms kaasa võtta ja keegi kes teab sissepääse, siis annab lahti kaevata. Hetkel veel väike pragu on kust sisse saada. Õnneks on kõik blindaazid veel avatud ja kes väga sadistlik saab fotokaga nahkhiiri tapmas käia. Astusin ka blindaazist nr 4 läbi. Suht kuiv isegi oli, võrreldes septembri algusega.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline