


Keskmisele suurele augule on midagi sisse keevitatud ,tähendab oli kellelgi sellist varianti kunagi vaja peale sõda! Nii ,et ikkagi GAZ-AA! Tänan veelkord kõiki vastajaid! Kui kellelgi huvi piltidel olevate veljede vastu ,andku teada!Aspelund kirjutas:Esimeste veljede puhul rahutaks siiski veidi GAZ-AA indu...minu jaoks on imelikud need neli kinnitusmutri auku seal,kus GAZ-AA tüüpi masinal pole midagi...lisaks on ühe velje keskauk liiga väike krusa jaoks. Nii et midagi muud peaks see olema.
A.
Sakslased ise kirjutavad, et nende teenindav personal sai hakkama, kuigi olid jah keerulised - ühe roomiku peale tohutu ports laagreid, määrdepunkte ja mida veel, igatahes venelastele käisid need igas mõttes üle mõistuse..Kuidas olid lood vastupidavusega?
Sellised keerulised roomikud olid ainult poolroomik masinatel. Asja mõte oli selles, et need masinad peavad suutma üüpris suurtel kiirustel sõita. Lisaks oli selliste masinate veoratta hammastel emakorda väikesed rullikud, mis aitasid veelgi liikumist sujuvamaks muuta.Issand kui keeruliseks olid Sakslased isegi roomikud teinud,need laagrid ja tihendid,puksid jne.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist