Aga mis nüüd edasi saab



Kogu sinu jutu saab kokku võtta kena maakeelse sõnaga "Tehtagu"Qtec kirjutas:Mnjah, nüüd on siis enam-vähem igatpidi selgeks saanud, et raha on ja mitte vähe. "Uute relvade" teema all on olemas ka rohkema või vähemal määral optimaalne relvade ostuplaan, koos koguste ja ajakavadega. "Väeosade" all on olemas kaitseväe ümberstruktueerimise plaan, mis toetaks ka uute relvade soetamist ning riigikaitse edasist arenemist. Ühesõnaga palju materjali, infot ja mõttetööd tehtud praeguse olukorra oluliseks parandamiseks ning kogu materjal on töödeldud selliseks, et see ka loogiliselt kokku sobituks üheks suuremaks töötavaks tegevuskavaks...
Aga mis nüüd edasi saab![]()
![]()
Õhuväe Staap kuulutab välja konkurssi kandideerimaks 6 võimalikule kohale United States Air Force Academy's. Kandidaat ei tohi 2009 aasta juuniks olla vanem kui 23 aastat. Õppetöö kestab 4 aastat ning peale lõpetamist omistatakse Bachelor of Science kraad.
Eriala saab valida järgmiste teaduskondade vahel:
Basic Sciences Division
Engineering Division
Humanities Division
Social Sciences Division
Research Institutes
Interdisciplinary Major
Erialade täpsemad kirjeldused leiate siit:
http://www.usafa.af.mil/index.cfm?catna ... %20Faculty
Eks konks oli nendes tingimustes. Kui tingimustes polnud üliväikest radarisignatuuri märgitud, siis väike ime.Hydrazine kirjutas:Gripeni uudiseid...
25.08 tegi SAAB pakkumise Hollandile, 85 Gripen NG'd + väljaõpe, varuosad, simulaatorid ja tugiteenused. Saabi sõnul vastab Gripen NG konkursi tingimustele nii tegevusraadiuse, relvastuse, mootori jõuvaru kui ka SUPERCRUISE!!! nõudmiste osas. Konkursil on loomulikult ka Lockheed Martin F-35'ega ja varuplaanina pakutavate viimaste F-16 eksportvarientidega. Boeingu F/A-18E/F Super Hornet lükati Hollandi poolt tagasi vajadustele mittevastavusele viidates.
Mina ei tea Gripen NG RCS näitajaid, samuti ei tea ma seda F-35'e kohta. Aga seda võin ma küll kindlalt väita, et ka Hollandi konkursi tingimustes on RCS referentsid määratud. Seega ei saa see Gripenil väga hull olla kui sobib F-35 kõrvale.Kapten Trumm kirjutas: Eks konks oli nendes tingimustes. Kui tingimustes polnud üliväikest radarisignatuuri märgitud, siis väike ime.
See on üsna laialt levinud eksiarvamus, et STEALTH tähendab nähtamatut. Aga miks lendasid lahesõjas F/A-117'ned sihtmärgile pomme heitma koos segajatega, ehk koos EA-6B Prowlerite või EF-111 Raven'itega? Eks seda Low Observability tehnoloogiat on pidevalt arendatud aga arvata, et see teeb sind nähtamatuks on natuke vale. Sellest on palju räägitud ja kirjutataud, suvaline lõik kiiruga netist võetud:Kapten Trumm kirjutas: Gripen NG siiski võrdlust F-35ga välja ei kannata. Kõik taandub sellele, et sa ei saa tappa seda, mida sa ei näe. Gripen ei ole stealth.
Ja ammu on teada ka see, et neidsamu STEALTH lennukeid on aegade algusest näha olnud vene klikiaegsete pika laine OTH EW radaritega. Tulejuhtimiseks need muidugi ei kõlba. Ja ei ole see F-22 olematu RCS'iga midagi, pool netis kirjutatavast haibist tuleks kohe maha arvata, ei maksa ka unustada, et USA on umbes sama osav propagandat tegema kui meie idanaaber.Kapten Trumm kirjutas: Lendurite jututubades on juba ammu pläkutatud, et F-15C, mis on selgelt parima radariga USAF pill enne F-22, näeb radaril viimast alles siis, kui F-22 on visuaalnähtavusele juba jõudnud.
Gripen on sünnist saadik liigitatud vähendatud RCS lennukite hulka. Samas on see saavutatud vaid pinnakattega, mitte lennuki kujuga. Gripenil on siiski peegeldavaid kohti küllaga (mootori õhuvõtuavad ja kokpit).Hydrazine kirjutas:Mina ei tea Gripen NG RCS näitajaid, samuti ei tea ma seda F-35'e kohta. Aga seda võin ma küll kindlalt väita, et ka Hollandi konkursi tingimustes on RCS referentsid määratud. Seega ei saa see Gripenil väga hull olla kui sobib F-35 kõrvale.Kapten Trumm kirjutas: Eks konks oli nendes tingimustes. Kui tingimustes polnud üliväikest radarisignatuuri märgitud, siis väike ime.
See on üsna laialt levinud eksiarvamus, et STEALTH tähendab nähtamatut. Aga miks lendasid lahesõjas F/A-117'ned sihtmärgile pomme heitma koos segajatega, ehk koos EA-6B Prowlerite või EF-111 Raven'itega? Eks seda Low Observability tehnoloogiat on pidevalt arendatud aga arvata, et see teeb sind nähtamatuks on natuke vale. Sellest on palju räägitud ja kirjutataud, suvaline lõik kiiruga netist võetud:Kapten Trumm kirjutas: Gripen NG siiski võrdlust F-35ga välja ei kannata. Kõik taandub sellele, et sa ei saa tappa seda, mida sa ei näe. Gripen ei ole stealth.
The Nighthawks and B-2A Spirits are regular “customers” of the Prowler community: few are willing to remember that during the Gulf War the F-117 had a glorious baptism of fire also because EA-6B, EC-130 “Commando Solo”, EF-111 Raven” and RC-135 “Rivet Joint”, created threats-free corridors to the bombers, jamming Iraqi radars and monitoring radio communications of Saddam’s forces.
See teebki ju sama välja, et ei olda nii kinlad omaenese stealth tehnoloogia nähtamatuses/nähtavuses. Kui sa pead oma kallite STEALTH vidinatega ka Electronic Warfaret ringi lennutama kogu aeg... see on jõukohane ainult üksikutele siin maamunal.Kilo Tango kirjutas: Mis puutub F-117 ja B-2 jaoks segajtega loodud puhtaid koridore, siis selle põhjus polnud mitte kahtlemine lennukite nähtavuses/nähtamatuses, vaid vajadus kindlustada, et mitte mingil juhul mitte ükski stealth lennuk alla ei lastaks.
No mis tähendab, et ei ole kindlad. Igasuguseid asju võib juhtuda. Radarikiirgust neelav värv saab ground handlingu jooksul kannatada, lendab mingist prahipilvest läbi, lennuk saab märjaks vms. Aga see oli rohkem esimese põlvkonna stealthi probleem. Moodsad masinad sellist nunnutamist ei vaja.Hydrazine kirjutas:See teebki ju sama välja, et ei olda nii kinlad omaenese stealth tehnoloogia nähtamatuses/nähtavuses. Kui sa pead oma kallite STEALTH vidinatega ka Electronic Warfaret ringi lennutama kogu aeg... see on jõukohane ainult üksikutele siin maamunal.Kilo Tango kirjutas: Mis puutub F-117 ja B-2 jaoks segajtega loodud puhtaid koridore, siis selle põhjus polnud mitte kahtlemine lennukite nähtavuses/nähtamatuses, vaid vajadus kindlustada, et mitte mingil juhul mitte ükski stealth lennuk alla ei lastaks.
Süsinikkiud ei ole mitte radarikiirgust neelav, vaid radarikiirgust peegeldav materjal. Selleks, et osakeses indutseeritav vool valdavas enamuses soojuseks muutuks, peab see olema palju väiksem kui tihedalt külg-kõlje kõrval olevad süsinikkiud.mehaanik kirjutas:Gripenil suuremad pinnad CFRP-st (Carbon-Fiber Composite) - http://www.ntva.no/seminarer/manus/eddy-270207.pdf
Ei tea, kas asi promos või mitte, kuid väidetavalt näeb Gripen Mig-29-t 60 km enne, kui teda nähakse. ( http://www.f-16.net/f-16_forum_viewtopi ... rt-30.html ) Kisub stelthi poole ...
Hungari õhuväelane ütleb tabavalt mig-29 ja gripeni võrdluse kohta: mig-29 elektroonika kuulus 3-gen., seal ei ole midagi võrralda gripeniga. http://www.metacafe.com/watch/258826/sa ... 39_gripen/
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist