Kas füüsikatunnid jäid koolis vahele?Hydrazine kirjutas:Arvestades kui olematu on F-35 sisemiselt kantavate relvade kogus on see LO "stealth" muinasjutt otsas kui juba tiibade alla hakatakse relvi riputama.Kapten Trumm kirjutas:Üsna selge on, et võrdlus Gripeniga on rumal nali. Nende lennukite RCS on juba niipalju erinev, et konkurentsi ei tekigi.
Kui Gripeni airframe RCS arvatakse olevat 3-5 m3 kandis (see ei tule teps mitte mingist imetehnoloogiast vaid lennuki väikestest mõõtmetest ning ripprelvastuse vähesusest- F-16 oma on umbes samasuur) ja F-35 oma on alla 0,1 m2, siis lisades sinna ripprelvastust, kasvab see heal juhul mõne kümnendiku m2 võrra. Ehk vahe jääb ikkagi kordades.
F-22 ja neljanda põlvkonna masinate kontaktid on selgelt näidatud F-22 vääramatut ülekaalu. 4gen masinal on shanss vaid siis, kui F-22 peaks kogemata visuaalse nähtavuse piirkonda ilmuma. Mis on arvestades F-22 jällegi järgmise põlvkonna radarisüsteemi ja SA-d sama hea kui välistatud.
Mis puudutab seda pommikoorma juttu, siis F-117 oli Lahesõjas relvastatud ka kahe 900 kg pommiga sisemises pommiruumis. Kuigi nad tegid alla 10% koalitsiooni lahingulendudest, purustasid nad umbes 1/3 strateegilistest sihtmärkidest. Ehk tulemuste saavutamiseks on tänapäeval täppsirelvad, sh stealht-tehnoloogiat kasutavad, mitte nagu Venemaal, kus ühe grusiinide sihtmärgi hävitamiseks kallatakse terve linn pommidega üle ja pärast kiidetakse, kus Su-24 on ikka üks hea pill, võtab kohe 10 tonni pomme peale (erinevalt viletsast ameeriklaste masinatest, mis võtavad 2 tonni).
Lahinguline efektiivsus pole enam ammu otseselt seotud relvakoorma suuruse, vaid selle kvaliteedi ja info omamisega, kus vastane on.
Selleks, et võtta taevast maha 20 m2 suuruse RCS vene lennukeid, pole vaja mingit kümnetonnist relvaarsenali. Selle lõpp saab olema ootamatu ja loodetavasti lendurile valutu ja üldreeglina ei saagi vaenlane teada, kuspoolt rakett tuli. See on tänapäeva õhusõja reaalsus.
Lisaks välistele meetmetele on 5.gen masinatel terve plejaad meetmeid, kuidas lennuki märgatavust vähendada. Näiteks uued radaritehnoloogiad, kus otsingu kiir on äärmiselt kitsas ja väikese energiaga - vastase hoiatusseadmed ei hakka radari peilingu peale töölegi.
Kokkuvõttes on jutt 4 ja 5 gen masinate samaväärsusest pehmelt öeldes küündimatu.