
Aga videoklipp on küll väga hästi tehtud!
Jah, Sa saad täiesti õigesti aru. Reklaamitaks Kaitseväe parimaid külgi. Antud reklaamklipp kannab kindlat sõnumit, mis peaks kindlale sihtrühmale olema. Põhimõtteliselt lubadakse 20 - 35 aastastele meestele maailmakogemusi, seda ajaloolises ja tugevad organisatsioonis.KategorieC kirjutas:Jah, luuakse kuvandit. Aga kui reaalne elu päris selline ei ole nagu lubatakse, siis ei suudeta neid reklaami ohvriks läinud inimesi kaitseväes hoida ju - mõttetu on reklaamida midagi mida ei ole.
Kui panna kampaania nimeks ELUKUTSE, siis ma arvan et päris kindlasti üritatakse inimesi värvata, mitte tõsta usku kaitsevõimesse.
Vaidleks vastu. Varem pole kaitseväele selliseid mainekampaaniaid tehtud ning värbamisel ja organisatsiooni kuvandi projitseerimisel ühiskonda ongi loodetud vaid isamaa-armastusele ja patriotismile. Paraku on sellise lähenemise tulemused kurvad - kaitseväes on keskmisel puudu iga kolmas koosseisutabelis ettenähtud inimene, Scoutspataljonis on asi veel hullem, KVÜÕA-sse tuleb 50 vabale kohale 25 kandidaati jne.hillart kirjutas:Ehk pole mõned kamraadid aru saanud aspektist selles ürituses, missugune rahulolematust tekitab.
Ei häiri mitte konkreetse klipi teostus vaid asi iseenesest.
Kas isamaalisi võitlejaid saab siis KAMPAANIATE kaudu?
Kuna üks tähtsamaid ülesandeid on siiski NATOs oma osa täitmine ehk missioonid, siis kindlasti polnud see raiskamine, kui missioonide jaoks mehi (reakoosseisu) värvati.A4 kirjutas:Varasemate kampaaniad on kõik miskipärast keskendunud vaid kaadri leidmisele ROK-i või Scoutspataljoni ehk teisisõnu missioonidele. See on minu arvates olnud suur viga ja maksumaksja raha raiskamine.
Missiooniüksuste ja Scoutspataljoni komplekteerimine on loomulikult üks peamiseid prioriteete, aga probleem on selles, et need kampaaniad ei olnud eriti edukad (Scouts endiselt rängalt alakomplekteeritud), samuti selles, et kaitseväe muud osad (ajateenijate VÕK-id) nendest kampaaniatest kasu ja lisakaadrit ei saanud.KategorieC kirjutas:Kuna üks tähtsamaid ülesandeid on siiski NATOs oma osa täitmine ehk missioonid, siis kindlasti polnud see raiskamine, kui missioonide jaoks mehi (reakoosseisu) värvati.A4 kirjutas:Varasemate kampaaniad on kõik miskipärast keskendunud vaid kaadri leidmisele ROK-i või Scoutspataljoni ehk teisisõnu missioonidele. See on minu arvates olnud suur viga ja maksumaksja raha raiskamine.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline