
TUVASTADA tükk tehnikat
Solexi karburaatoreid kasutasid ka Wolkarid ja RSO-d sõjaeel ja selle ajal. Kas mootoril ka mõni markeering on mis prantsuse päritolule viitaks?
Pakkuda võib filateeliat perioodist 1918-1941.
www.aiaimpeerium.ee
www.aiaimpeerium.ee
Justkui ei oleks? Prantsuse päritolule viitaks ilmselt kiri karbussil...speedsta kirjutas:Kas selle sama mootori teema pole mitte militaarist ja automoto foorumist juba läbi jooksnud?
Samas peale Gnome et Rhone 800 cm3 mis ta oli XA 2 või midagi sellist??? ei tulenagu boksermootoreid prantslastel ette. Belglaste 1000cm3 FN ka nagu ei oleks. Silindripead tunduvad olevat varasemast ajajärgust, äkki ikka mõni sakslane , Witthoff (või midagi sellesarnase nimega



sorry - selle roppuse witthoffi all mõtlesin ikka WINDHOFFi, ei tea kas nüüd sai õige?
Viimati muutis ppp, 26 Nov, 2008 9:06, muudetud 1 kord kokku.
Parandasin pakutud Witthoffi WINDHOFF-iks , saksa firma 20-ndate lõpul tegi 1000 cm3 bokseri aga ei väida, et see see motor on, logo oli ilmselt midagi
W - tähega. Kas oli alumiiniumist silindripeaga, ei julge pakkuda. Gnome et Rhone ei tohiks küll olla, AX või XA? oli rippklappidega, sõjaväe variant küll ühe karbussiga , XA 2 ? küll püstklappidega aga silindripea pealt sile. Antud mootori silindripea viitaks nagu vanemale asjale kui 30-ndate teine pool?
Kas on ikka tsikli pealt see mootor (kuigi vist on), käivitamise vänt mis tehtud jalgratta vändast? jne omapärane... Gnome et Rhonesid 800-seid Eestis ilmselt 2-l mehel ja natuke veel mõnel aga kui see mõni vanem asi, siis vb rohkem pole kui pildil toodud.
Loodan, et omanik ei pahanda kui asi läheb ka Auto-moto foorumisse , seal nagunii põnevat lugemist napib.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=25856
W - tähega. Kas oli alumiiniumist silindripeaga, ei julge pakkuda. Gnome et Rhone ei tohiks küll olla, AX või XA? oli rippklappidega, sõjaväe variant küll ühe karbussiga , XA 2 ? küll püstklappidega aga silindripea pealt sile. Antud mootori silindripea viitaks nagu vanemale asjale kui 30-ndate teine pool?
Kas on ikka tsikli pealt see mootor (kuigi vist on), käivitamise vänt mis tehtud jalgratta vändast? jne omapärane... Gnome et Rhonesid 800-seid Eestis ilmselt 2-l mehel ja natuke veel mõnel aga kui see mõni vanem asi, siis vb rohkem pole kui pildil toodud.
Loodan, et omanik ei pahanda kui asi läheb ka Auto-moto foorumisse , seal nagunii põnevat lugemist napib.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=25856
Kas militaarne?
Tulid pööningult heinte alt koos mõningase militaarse kraamiga välja ka sellised käigukasti osad. Kas võib olla tegu mingi militaarmasinal kasutatud osadega?




http://www.autogallery.org.ru/mb170v.htm
http://www.autogallery.org.ru/y/ymb170v.htm
Sõltuvalt keelilisest eelistusest on siin kaks linki, täpsemalt ei viitsi otsida, kuna võid seda ka ise teha.
http://www.autogallery.org.ru/y/ymb170v.htm
Sõltuvalt keelilisest eelistusest on siin kaks linki, täpsemalt ei viitsi otsida, kuna võid seda ka ise teha.
- AddressUnknown
- Liige
- Postitusi: 237
- Liitunud: 19 Juun, 2008 17:47
- Kontakt:
Mille osa?
Mille osaga tegu?
Peal ilusti näha saksa camo, valmistatud alumiiniumist. Mõõdud <--> = ca 25 cm.
Eest:

Tagant:

Ja esiküljel asuvad markeeringud:

Peal ilusti näha saksa camo, valmistatud alumiiniumist. Mõõdud <--> = ca 25 cm.
Eest:

Tagant:

Ja esiküljel asuvad markeeringud:

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 1 külaline