Militaartehnilised kurioosumid...

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Karuke
Liige
Postitusi: 1445
Liitunud: 12 Veebr, 2006 19:49
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Postitus Postitas Karuke »

Muuseas võib saksa tehnika erilise "kenaduse" fenomeni seletada ka seda tehnikat kujutavate üllitiste rohkusega (ja muidugi kenamalt ja retušeeritud kujul kui päriselus)
Saksa tehnika oma täiuslikkusega on populaarne publitsistide hulgas.
Asja nimi on reklaam...
Stuka ja Tiiger on ju lausa legendaarsed...
Sakslastega võitlesid ju "kõik" ja nende tehnikaga puutusid kokku samuti kõik - kuid üksteise tehnikaga liitlased ju probleeme ja kokkupuuteid ei omanud.
Nii need legendid sünnivad :D
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2292
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

Ma nende üllitiste ja reklaami puhul oma otsuseid ei tee, vaatan ikkagi asju kui selliseid. Maitse asi.
Ja ei vaata ainult lennukeid ja tanke, ikka ronge ja autosid ka.

Muide autode koha pealt polegi sakslased mu meelest ees: USA elvise-aegsetele laevadele mujal maailmas ikka võrdseid vastaseid ei ole, see seal oli ikka selle nikli- ja plekikunsti tipp.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kasutaja avatar
Pirr
Liige
Postitusi: 541
Liitunud: 07 Dets, 2007 14:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pirr »

Kui disaini peale jutt juba läinud on, siis vormiriietusest ei maksa üldse rääkida, pange kõrvuti saksa ja vene sõdur või ohvitser :lol:
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2063
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

On ikka põnev, et nii vormiriided, lauanõud, sõiduautod, mõõbel ja näiteks kahurid ning tankid disainitakse. Huvitav millega insenerid ja konstruktorid näiteks tankitehases koos disaineritega küll tegelevad?
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Huvitav millega insenerid ja konstruktorid näiteks tankitehases koos disaineritega küll tegelevad?
Kas tööstusdisainerite teema ei ole näiteks töökoha ergonoomika, mis tankis ja lennukikabiinis polegi nii vähetähtis? :roll:
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Sporrenberg
Liige
Postitusi: 334
Liitunud: 21 Juun, 2007 9:05
Kontakt:

Postitus Postitas Sporrenberg »

Ei maksa unustada Aadu käsul metalli valatud "põrnikat" (Käfer)...
Pikima tootmisajaloo ja suurima mahuga tsiviilliiklusvahend. Alustati vist 1938 ja lõpetati kusagil 2003-04.
Tugev "sisemine sära" on sellel tehnikajaloo ilmingul kindlasti. Ja paljul muulgi mis sellest ajaloolisest epohhist pärit
Muide mis sellesse "nazidisaini", butafooria, elukorralduse energeetikasse puutub siis selle mõju alateadvusele ja kõigile psüühikatasanditele on mitmel pool tõsiselt uuritud. Idanaabri juures mõned kraaditki kaitstud. See kummaline ja vägagi selge energeetika eksisteerib. Kuidas, miks ja milleks? Vaat need teemat sügavamalt lahkavad arutlused ei ole juba "košher". Parem jääda pol.korrektseks ja piirduda piltide vaatamisega.
Siin kinnituseks 1938 aastal eri katsetustel 550 - 750 km tunnis kihutanud Mercedes Benz T80
Pilt
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2063
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

Lemet kirjutas:
Huvitav millega insenerid ja konstruktorid näiteks tankitehases koos disaineritega küll tegelevad?
Kas tööstusdisainerite teema ei ole näiteks töökoha ergonoomika, mis tankis ja lennukikabiinis polegi nii vähetähtis? :roll:

Kas tõesti 2MS ajal oli selline mõiste nagu ergonoomika? Ja tööstusdisainerid?
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Kas tõesti 2MS ajal oli selline mõiste nagu ergonoomika? Ja tööstusdisainerid
Kas tõesti elu jäi peale 2MS seisma?
:shock: Ergonoomia areng sai alguse selle sajandi 40-50 aastatel sõjatööstusest. Igat järgnevat aastakümmet iseloomustab oma kindel põhisuund (Shackel).

50-ndad - sõjandusergonoomia

60-ndad - tööstusergonoomia

70-ndad - tarbekaupade ja teeninduse ergonoomia

80-ndad - arvuti- ja tarkvaraergonoomia

90-ndad - kognitiivne ja organisatsiooni ergonoomia
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Karuke
Liige
Postitusi: 1445
Liitunud: 12 Veebr, 2006 19:49
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Postitus Postitas Karuke »

Würger 190G kirjutas:On ikka põnev, et nii vormiriided, lauanõud, sõiduautod, mõõbel ja näiteks kahurid ning tankid disainitakse. Huvitav millega insenerid ja konstruktorid näiteks tankitehases koos disaineritega küll tegelevad?
Tankitehast päris hästi ei tea, aga muidu rasketööstuses konstruktorid konstrueerivad ja disainerid kui sellised palgal on - konsumeerivad kohvi ja vaatavad, et konstruktori käest mõne suurema mutriga pihta ei saa... :D :D :D
Konstruktor on üldjuhul see ainuke vaene vend kes kõige eest vastutab ja peab arvestama eelarvega, juhtkonna erisoovidega, ISO-ga, detailide tarneajaga, montaazi kvalitediga, tähtaegadega, ergonoomiku pinisemisega, seadusandluse ja ohutustehnikaga, küsima hinnapakkumisi, tedma üne pealt millised tehnoloogilised võimalused on parasjagu kättesaadavad, sobitama suhteid alltöövõtjatega jne jne
Kõik oleks hea - aga oma tööd peab ta veel kaa tegema :lol:
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
Kasutaja avatar
Satakas
Liige
Postitusi: 2366
Liitunud: 21 Jaan, 2005 0:33
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Satakas »

Sporrenberg kirjutas:Idanaabri juures mõned kraaditki kaitstud. See kummaline ja vägagi selge energeetika eksisteerib. Kuidas, miks ja milleks?
nii kaua kuni me lepime kokku, et esoteerika jääb kaugele kõrvale, võin sel teemal sõna võtt ja öelda, et iga hästi läbi mõeldud väline side tõstab moraali, tugevdab ühtekuuluvust jne. mida rohkem need välise sideme elemendid on igapäevaelus läbi põimitud, seda ühtsem on ka rahvas.

tahaksin nüüd kraadi kah.
Kasutaja avatar
Sturmmann
Liige
Postitusi: 203
Liitunud: 02 Juun, 2005 15:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Sturmmann »

T-20 Komsomolets'i mingi saksmannide poolt soomustatud versioon,külgedele lisatud kuulipildujad.

Pilt
Pilt

eBAy
http://cgi.ebay.de/org-Foto-Beutepanzer ... rms=66%3A2

Foto hind tuli päris krõbe - 378,70 EURi.
marks
Liige
Postitusi: 325
Liitunud: 20 Mai, 2005 11:41
Asukoht: wesenberg
Kontakt:

Postitus Postitas marks »

http://3.bp.blogspot.com/_CbwnjooteyI/S ... /10ic9.jpg

tühja koha täiteks ja vihma kaitseks katsetustel pantrile panzer IV torn peale monteeritud:D:D
Kasutaja avatar
Sturmmann
Liige
Postitusi: 203
Liitunud: 02 Juun, 2005 15:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Sturmmann »

Panzer II,minu jaoks seni nägematu komandöri luugiga.Teab keegi millega tegemist.
Pilt

eBay
http://cgi.ebay.de/1-Foto-Panzer-III_W0 ... rms=66%3A2
Kasutaja avatar
Actual
Liige
Postitusi: 539
Liitunud: 13 Mär, 2008 11:47

Postitus Postitas Actual »

Elliptiliste ratastega jeep, pole kindel kas üldse militaariga seotud ja kui siin juba läbi käinud andke märku, võtan maha.
http://images.google.com/hosted/life/l? ... f53238243a
Karuke
Liige
Postitusi: 1445
Liitunud: 12 Veebr, 2006 19:49
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Postitus Postitas Karuke »

Actual kirjutas:Elliptiliste ratastega jeep, pole kindel kas üldse militaariga seotud ja kui siin juba läbi käinud andke märku, võtan maha.
http://images.google.com/hosted/life/l? ... f53238243a
Täitsa militaarne Jeep. Aasta 1946
Konstruktor arvas, et nii saab suurendada masina veojõudu.
Nagu tähele panna on rattad "nihkes" 90 kraadi teise telje rataste suhtes.
Mis valemiga see toimima pidi - ei oska mina hoobilt pihta saada.
Küll aga kukkus projekt kolinal läbi...
Pilt

http://blog.hemmings.com/index.php/2008 ... kpot-idea/
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline