Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
fireman
Liige
Postitusi: 463 Liitunud: 07 Mai, 2005 11:46
Asukoht: põlvamaa
Kontakt:
Postitus
Postitas fireman » 10 Juul, 2005 21:30
nublu kirjutas: V-12 vedelikjahutusega suht levinud mootor. Kahur (mitte kuulipilduja) oli ilmselt 20 mm. Võis olla nii mõni saksa Me 109 kui ka venelaste mingi Jak või LaGG
Selle infi põhjal küll ühtegi lennukit ei ole võimalik määrata...
jah sul on õigus kui seda v mootoriks pidada,ehk siis tagurpidi V.
http://www.aviation-history.com/engines/db605.htm Vene lennukitel olid vist siiski tähtmootorid peal?
Muideks lahe foorum on see
nublu
Liige
Postitusi: 926 Liitunud: 16 Dets, 2003 19:25
Kontakt:
Postitus
Postitas nublu » 10 Juul, 2005 21:30
kahureid, kahureid
Kiu need (ja tõesti olid 20 mm) asusid tiibades, siis ilmselt tegu Me 109 mingi versiooniga.
Kui tõesti kuulipildujad (ning ei olnud 20 mm), siis on veel palju variante...
nublu
Liige
Postitusi: 926 Liitunud: 16 Dets, 2003 19:25
Kontakt:
Postitus
Postitas nublu » 10 Juul, 2005 21:34
fireman kirjutas: Vene lennukitel olid vist siiski tähtmootorid peal?
Sõltub lennukist
Kõik Jak hävituslennukid (ning ka LaGG-3) kasutasid prantslaste Hispano-Suiza Ybrs 12 silindrise vedelikjahutusega mootori põhjal arendatud mootoreid.
hanno
Uudistaja
Postitusi: 25 Liitunud: 06 Juul, 2005 12:50
Asukoht: pärnu
Kontakt:
Postitus
Postitas hanno » 10 Juul, 2005 21:58
fireman tundub,et mootor ongi sama.vähemalt detailid,mis kätte saime on küll pildil samad.aga ,kuidas seletada 22mm padruneid?
Panzergrenadier
Liige
Postitusi: 1555 Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas Panzergrenadier » 11 Juul, 2005 0:04
Ju need padrunid on lihtsalt roostes ja mudaga kaetud. Sellepärast ongi nad mõõtmisel paksemad.
paharet
Liige
Postitusi: 531 Liitunud: 14 Jaan, 2005 11:53
Asukoht: Tamsalu
Kontakt:
Postitus
Postitas paharet » 11 Juul, 2005 7:20
hanno kirjutas: Küsimus selline V12 mootor,kuulipilduja kuulid 22mm.Mis lennuk võiks see olla?Meres mere lamu ja muda täis,ainult selle saime ära tunda.
Välistada ei saa ka Il-2 millel oli V-12 mootor ja 2 23 mm kahurit ega see mõõtmine nii täpne ei saa olla võib olla mm siia või sinnapoole.
kaba
Uudistaja
Postitusi: 24 Liitunud: 07 Mär, 2005 23:13
Asukoht: lõunanaba
Kontakt:
Postitus
Postitas kaba » 27 Juul, 2005 22:20
Sai kogematta külastatud Moe piirituse tehase lähedal ühte ausammast millel kasutatud sealsamas põllule kukkunud lennuki saba ,fotot teha ei õnnestunud aga ehk keegi teab mis marki lennukiga tegu oli.
kangelaspioneer
Liige
Postitusi: 1065 Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:
Postitus
Postitas kangelaspioneer » 28 Juul, 2005 8:03
Tuhni hoolega väeosade alafoorumis, seal on kuskil kirjas, mis asjaoludel see õnnetus toimus (õhkutõusev lennuk Tapa lennuväljalt, kolimine Haapsallu vist).
Charlemagne
Liige
Postitusi: 1483 Liitunud: 12 Juun, 2005 18:33
Kontakt:
Postitus
Postitas Charlemagne » 28 Juul, 2005 9:49
AN-26. Piiritusevabriku korstnasse. Minu meelest seitsmekümnendatel.
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831 Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas FW Anton » 28 Juul, 2005 10:04
Tõepoolest see oli An-26, mis lendas Moe vabriku korstnasse.
Anton - horridoo!
tõnuv
Liige
Postitusi: 638 Liitunud: 05 Jaan, 2005 19:07
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:
Postitus
Postitas tõnuv » 29 Juul, 2005 8:33
Sama juttu rääkisid kohalikud ka eelmine suvi Leevaku teeristis oleva korstna kohta.Marki ei tea.Juppe ei leidnud.
hanno
Uudistaja
Postitusi: 25 Liitunud: 06 Juul, 2005 12:50
Asukoht: pärnu
Kontakt:
Postitus
Postitas hanno » 02 Aug, 2005 20:43
kunagi ammu Kroonikas oli pilt,kus oli Saksa lennuk soos,saba väljas.
Kas keegi oskab öelda,mis kroonika see oli.Pidi kuskil 90 ndatel olema.
gnadenlose
Liige
Postitusi: 2160 Liitunud: 02 Mär, 2004 13:18
Asukoht: Kilulinn/Kardulavabariik
Kontakt:
Postitus
Postitas gnadenlose » 05 Aug, 2005 12:11
Mul on see artikkel lausa olemas, ajaleht oli siis Liivimaa Kroonika;) Aga minu mäletamist mööda oli selle kohta käiv ainuke kommentaar a la "tüüpiline näide rüüstajate kätetööst".
Гив Ми Мани
Immelmann
Liige
Postitusi: 343 Liitunud: 04 Sept, 2005 14:55
Kontakt:
Postitus
Postitas Immelmann » 06 Sept, 2005 14:42
I-16 ja Il-2 kere sabaosa oli vineerist. Võin ka eksida, aga kas esimeste seeriate Il-2 ei olnud mitte täismetall?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline