
1/72 lennundusmudelid
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Pole paha, stardiplatvorm on äge ja nüüd saad südamerahuga uusi ja uhkemaid lennukeid teha. Võrdlusmoment on ju olemas ja nii kaob see jämedakoelisus üsna kiirelt. Kui ta sul sel üldse olemas on. Vaatan et teiste keskele on eksinud ka üks moosiriiul
Kas see on ka 1/72 mõõtu, siis oled küll kõva töö ära teinud, seal peaks pingutustrosse jaguma nii et isegi suuremate skaalade puhul on teine kord suht nõutu nägu ees 
Igastahes jõudu
Levar


Igastahes jõudu
Levar
Oh teid moosijaid küll.. aga eks ma siis näitan ühtteist, sest lähemate piltide peal on plätserdused ikka hästi näha. Olen neid värvinud käsitsi, kusjuures kavatsen seda teha ka ikka edasi, sest pintseldamine valmistab mulle vaata et isegi nende tööde hulgas kõige suuremat mönu.
1:72 mõõtkavale olen truiks jäänud 3 tingimusel: 1) on mul 3toaline linnakorter, kus ma elan naise, kasvava poja ja kolme jalaga kassiga 2) kui ma juba alustasin selle mõõtkavaga, siis kõik masinad ja asjad mida valmistan, neid omavahel kõrvuti pannes on vahva võrrelda 3) kui mulle kingiti üheks sünnipäevaks 1:32 A10 thunderbolt II, siis ma panin osad tükid kokku ning mu hobi peatus mitmeks aastaks, sest seal oli nii palju jama. (nüüd tean ka miks sest see on mingi jube hiinakas Kitech) Nüüd on ta koos ja ikka jube suur et mu elamises olla.
Katsun järjekorda seada enamvähem vanematest lennukitest peale. Mingi aeg võtsin nad alla (ripuvad mul laes trossi küljes), mõned kärbseessuplekid on ka peal, mis lisab neile iidsust ja kuuliauguefekte. Nad on saanud vatti ja vilet tänu vahepeal toimunud kolimisi ning ma jätsin 5-6 aastaks hobi unarusse mille ajal nad vedelesid kapis kus kass neile säru tegi. Aga nüüd on lõpp hea kõik hea, hullemad praagid on silutud ja siin nad on

See on Helleri FW190 Dora. Enne seda olin kuskil 2 lennukit, mis on praegu takkajärgi vaadates ikka tõelised käkerdised (aga nad on alles) See on esimene millega ma esimest korda ka ise rahul olin. Seda tehes ei teadnud ma militaar.netist, ega seda kuidas ja millega neid asju kõik teha saab. Värvitud on vanade vene kunstiõlivärvidega, mida tuubist tuli välja meelitada, ning kuigi ma ei teadnud ka pahtlist midagi, siis sai seda ka nii kasutada. Aga tulemus meeldib mulle siiamaani võrreldes isegi mu viimaste lennukitega.

See on ainuke WWI minu kogus helleri Albatros D\V. Muidu olen ikka WWII viljejeja kuid vahelduseks on ka moosiriiuleid huvitav monteerida
No siin ma juba olin sõbra käest kes hobi katki jättis spetsvärve saanud.

Helleri Corsair mis on vahva lennuk ja ning selle koostamine meeldis mulle väga (kuigi sashiidetailid lendasid kogu aeg mu mistrale) nagu näha on üritasin värvimisel anda endast parima, kuid välja kukkus nagu alati. Kavatsen selle lennuki endale kunagi uue teha. Umbes selle koosteajal leiutasin mismoodi aknaraame värvida. Nimelt võtsin korrektorpliiatsi, tegin raami valgeks ja siis värviga üle. tulemus on...kohmakas. praegu nii enam ei tee

See on helleri Messer 109 g mille ma tegin uuesti, sest kõige esimene oli mul käkk. Raskeid aegu üle eland, sai kassi käest tuupi. Markeeringud üle kleebitud suvalised.

Ju 88 vist oli zvezda oma, igatahes Tartust Juku poest ja siis sain ikka tõsise mudelismilaksu kui riiulite vahel karpi sai valida. Esimene kahemootorine vahva asi, tuleb ka kindlasti uuesti üritada.

zvezda lagg-3. on hästi näha mu kätevärin

helleri Spifire MKI avastasi et ka tüübi kokpitis võiks ära värvida

Zvezda P40 tomahawk Pearl Harbouri aegadelt

Hawker Typhoon

Peale mitut aastat pausi kapis kinnisena seisnud Revelli Me 210 tankihävitaja. Üks huvitav värvieksperiment. Mind on alati tüüdand ära emailvärvide keemia, see lahustitega jubimine ja siis naine soovitas proovida guashvärve segada PVA liimiga. Tulemus selline aga-õrnõrn, iga kõksu peale koorub midagi maha.

seeon siis kurikuulus kitech ja nende Mil24 Hind. Tegin afgaaniteemalise kamoga oma sõbrale kes vene ajal sellisega seal lennand. Endal üks kinnine karp ootamas mida enda jaoks tahaks ka teha. Värvid liiga läikivad, nüüd tean mida järgmine kord proovin.

Revelli hawker hurricane IIc

Revelli Focke Wulf 190 190 f mit hagelkorn

Ja hetkel viimane Revelli P51 mustang millega avastasin spets vesialuselvärvid ehk akrüülvärvid mida ma edaspidi ohtralt kasutama hakkan.
olen vaikselt ka samas mõõtkavas soomusmasinaid teinud, mõned sõdurid ootavad värvimist et siis väike dioraamike valmistada.
hetkel on valmistamisel Italeri Ju 52
1:72 mõõtkavale olen truiks jäänud 3 tingimusel: 1) on mul 3toaline linnakorter, kus ma elan naise, kasvava poja ja kolme jalaga kassiga 2) kui ma juba alustasin selle mõõtkavaga, siis kõik masinad ja asjad mida valmistan, neid omavahel kõrvuti pannes on vahva võrrelda 3) kui mulle kingiti üheks sünnipäevaks 1:32 A10 thunderbolt II, siis ma panin osad tükid kokku ning mu hobi peatus mitmeks aastaks, sest seal oli nii palju jama. (nüüd tean ka miks sest see on mingi jube hiinakas Kitech) Nüüd on ta koos ja ikka jube suur et mu elamises olla.
Katsun järjekorda seada enamvähem vanematest lennukitest peale. Mingi aeg võtsin nad alla (ripuvad mul laes trossi küljes), mõned kärbseessuplekid on ka peal, mis lisab neile iidsust ja kuuliauguefekte. Nad on saanud vatti ja vilet tänu vahepeal toimunud kolimisi ning ma jätsin 5-6 aastaks hobi unarusse mille ajal nad vedelesid kapis kus kass neile säru tegi. Aga nüüd on lõpp hea kõik hea, hullemad praagid on silutud ja siin nad on

See on Helleri FW190 Dora. Enne seda olin kuskil 2 lennukit, mis on praegu takkajärgi vaadates ikka tõelised käkerdised (aga nad on alles) See on esimene millega ma esimest korda ka ise rahul olin. Seda tehes ei teadnud ma militaar.netist, ega seda kuidas ja millega neid asju kõik teha saab. Värvitud on vanade vene kunstiõlivärvidega, mida tuubist tuli välja meelitada, ning kuigi ma ei teadnud ka pahtlist midagi, siis sai seda ka nii kasutada. Aga tulemus meeldib mulle siiamaani võrreldes isegi mu viimaste lennukitega.

See on ainuke WWI minu kogus helleri Albatros D\V. Muidu olen ikka WWII viljejeja kuid vahelduseks on ka moosiriiuleid huvitav monteerida
No siin ma juba olin sõbra käest kes hobi katki jättis spetsvärve saanud.

Helleri Corsair mis on vahva lennuk ja ning selle koostamine meeldis mulle väga (kuigi sashiidetailid lendasid kogu aeg mu mistrale) nagu näha on üritasin värvimisel anda endast parima, kuid välja kukkus nagu alati. Kavatsen selle lennuki endale kunagi uue teha. Umbes selle koosteajal leiutasin mismoodi aknaraame värvida. Nimelt võtsin korrektorpliiatsi, tegin raami valgeks ja siis värviga üle. tulemus on...kohmakas. praegu nii enam ei tee

See on helleri Messer 109 g mille ma tegin uuesti, sest kõige esimene oli mul käkk. Raskeid aegu üle eland, sai kassi käest tuupi. Markeeringud üle kleebitud suvalised.

Ju 88 vist oli zvezda oma, igatahes Tartust Juku poest ja siis sain ikka tõsise mudelismilaksu kui riiulite vahel karpi sai valida. Esimene kahemootorine vahva asi, tuleb ka kindlasti uuesti üritada.

zvezda lagg-3. on hästi näha mu kätevärin

helleri Spifire MKI avastasi et ka tüübi kokpitis võiks ära värvida

Zvezda P40 tomahawk Pearl Harbouri aegadelt

Hawker Typhoon

Peale mitut aastat pausi kapis kinnisena seisnud Revelli Me 210 tankihävitaja. Üks huvitav värvieksperiment. Mind on alati tüüdand ära emailvärvide keemia, see lahustitega jubimine ja siis naine soovitas proovida guashvärve segada PVA liimiga. Tulemus selline aga-õrnõrn, iga kõksu peale koorub midagi maha.

seeon siis kurikuulus kitech ja nende Mil24 Hind. Tegin afgaaniteemalise kamoga oma sõbrale kes vene ajal sellisega seal lennand. Endal üks kinnine karp ootamas mida enda jaoks tahaks ka teha. Värvid liiga läikivad, nüüd tean mida järgmine kord proovin.

Revelli hawker hurricane IIc

Revelli Focke Wulf 190 190 f mit hagelkorn

Ja hetkel viimane Revelli P51 mustang millega avastasin spets vesialuselvärvid ehk akrüülvärvid mida ma edaspidi ohtralt kasutama hakkan.
olen vaikselt ka samas mõõtkavas soomusmasinaid teinud, mõned sõdurid ootavad värvimist et siis väike dioraamike valmistada.
hetkel on valmistamisel Italeri Ju 52
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Vägev kogu.
Ega selles mõõdustikus mudelite värvimine pole naljaasi, sul on päris hästi välja tulnud.
Ainult heledamad toonid: sinised kõhualused ja eriti see Lagg-3 oma valge kamoga on natuke vastu punninud. Aga pole viga.
Aga kuna ise mainisid, et sul ka maismaa asju on, siis lao aga lagedale.
Seda enam, et selles karbihunnikus, kus su pisipõnn parasjagu inventuuri teeb, paistis ju ka ekraanidega Panzer4 ja mingi ambulantsiauto järge ootamas.
Ega selles mõõdustikus mudelite värvimine pole naljaasi, sul on päris hästi välja tulnud.
Ainult heledamad toonid: sinised kõhualused ja eriti see Lagg-3 oma valge kamoga on natuke vastu punninud. Aga pole viga.
Aga kuna ise mainisid, et sul ka maismaa asju on, siis lao aga lagedale.
Seda enam, et selles karbihunnikus, kus su pisipõnn parasjagu inventuuri teeb, paistis ju ka ekraanidega Panzer4 ja mingi ambulantsiauto järge ootamas.
...kõlab nagu minu elust maha kirjutatud. ainult et mul on kassijalgu kaheksa... ja siiani pole olnud jõudu et lennukid uuesti lakke üles puuaMingi aeg võtsin nad alla (ripuvad mul laes trossi küljes), mõned kärbseessuplekid on ka peal, mis lisab neile iidsust ja kuuliauguefekte. Nad on saanud vatti ja vilet tänu vahepeal toimunud kolimisi ning ma jätsin 5-6 aastaks hobi unarusse mille ajal nad vedelesid kapis kus kass neile säru tegi.

https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
1/72 Lennumudelite kogu
Tervist kõigile mudeli huvilistele.
Liitusin sõbra soovitusel foorumiga, kuna endal ka huvi just 1/72 lennumasinate vastu.
Proovin siis anda väikese ülevaate oma mudeli kogust.
Tupolev Tu 2
Üks vanemaid mudeleid mis mul on säilinud on sõbraliku idasaksa toodang TU-2.

Fiat G-55 "Centauro"
Congost / Revell Hispaania toodang aastast 1980.
Seda mudelit olen paar korda kindlasti üle värvinud.
Praegune variant peaks endast kujutama Põhja Aafrika värve.
Lennuki andmed:
Pikkus 9,37 m, Kõrgus 3,13 m, Tiivasiru 11,85 m.
Maksimaalne kiirus 630 km/h.
Lennulagi 12700 m, Lennukaugus 1600 km.
Maksimaalne stardikaal 3718 kg.
Mootor: Fiat RC 58 Tifone (Daimler Benz DB 605A)
Relvastus: Mauser MG151/20 (20 mm) automaat kahur ja
Breda-Safat (12,7 mm) kuulipilduja.

Bell P-39 "Airacobra"
Congost / Revell Hispaania toodang aastast 1980.
Ka sellel mudelil on juba teine värv.

Fokker Dr. I
Revell toodang.

North American P-51 D "Mustang"
Heller toodang aastast 1982

Messerschmitt Me 410 A-2 / U 4
Matchbox toodang aastast 1979
Lennuki andmed:
Pikkus 12,48 m, Kõrgus 4,28 m, Tiivasiru 16,35 m.
Maksimaalne kiirus 630 km/h 8100 meetri kõrgusel.
Lennulagi 9500 m, Lennukaugus 1300 km.
Maksimaalne stardikaal 11237 kg.
Mootorid: 2 X Daimler Benz DB 603 A, 1750 hj.
Relvastus: BK-5 Kahur (50 mm) ja
2 X MG 131 (13 mm) kere külgedel.

Supermarine "Spitfire" Mk V
Tegemist mingi vene toodanguga umbes 1985 aastast.
See mudel tuli ilma eraldusmärkideta ja ega ka lennuki
mudelit ei olnud kusagil kirjas. Kirjas oli ainult "Hävitaja"
Selle olen hiljem üle värvinud ja ka märgid peale pannud.

Morane Saulnier MS 406
Tegemist samuti tundmatu vene toodanguga umbes 1985 aastast.
Ka selle olen hiljem värvinud. Suu ja lipu triibud sabal on värvitud.

Vought F4U-4 "Corsair"
Matchbox toodang aastast 1979.

Liitusin sõbra soovitusel foorumiga, kuna endal ka huvi just 1/72 lennumasinate vastu.
Proovin siis anda väikese ülevaate oma mudeli kogust.
Tupolev Tu 2
Üks vanemaid mudeleid mis mul on säilinud on sõbraliku idasaksa toodang TU-2.

Fiat G-55 "Centauro"
Congost / Revell Hispaania toodang aastast 1980.
Seda mudelit olen paar korda kindlasti üle värvinud.
Praegune variant peaks endast kujutama Põhja Aafrika värve.
Lennuki andmed:
Pikkus 9,37 m, Kõrgus 3,13 m, Tiivasiru 11,85 m.
Maksimaalne kiirus 630 km/h.
Lennulagi 12700 m, Lennukaugus 1600 km.
Maksimaalne stardikaal 3718 kg.
Mootor: Fiat RC 58 Tifone (Daimler Benz DB 605A)
Relvastus: Mauser MG151/20 (20 mm) automaat kahur ja
Breda-Safat (12,7 mm) kuulipilduja.

Bell P-39 "Airacobra"
Congost / Revell Hispaania toodang aastast 1980.
Ka sellel mudelil on juba teine värv.

Fokker Dr. I
Revell toodang.

North American P-51 D "Mustang"
Heller toodang aastast 1982

Messerschmitt Me 410 A-2 / U 4
Matchbox toodang aastast 1979
Lennuki andmed:
Pikkus 12,48 m, Kõrgus 4,28 m, Tiivasiru 16,35 m.
Maksimaalne kiirus 630 km/h 8100 meetri kõrgusel.
Lennulagi 9500 m, Lennukaugus 1300 km.
Maksimaalne stardikaal 11237 kg.
Mootorid: 2 X Daimler Benz DB 603 A, 1750 hj.
Relvastus: BK-5 Kahur (50 mm) ja
2 X MG 131 (13 mm) kere külgedel.

Supermarine "Spitfire" Mk V
Tegemist mingi vene toodanguga umbes 1985 aastast.
See mudel tuli ilma eraldusmärkideta ja ega ka lennuki
mudelit ei olnud kusagil kirjas. Kirjas oli ainult "Hävitaja"
Selle olen hiljem üle värvinud ja ka märgid peale pannud.

Morane Saulnier MS 406
Tegemist samuti tundmatu vene toodanguga umbes 1985 aastast.
Ka selle olen hiljem värvinud. Suu ja lipu triibud sabal on värvitud.

Vought F4U-4 "Corsair"
Matchbox toodang aastast 1979.

Viimati muutis sspelle, 08 Sept, 2009 22:45, muudetud 12 korda kokku.
Luftwaffe
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist