1/72 lennundusmudelid
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tänu Soomes käigule juhtus siis selline lugu et valminud on uus mudel teiste hulka ! Valitud sai siis Messerschmitt 163 A-0. Kuna mul on eelnevalt riiulis DFS 194 mis oli 163 eelkäija siis järgmisena sobis imehästi just 163 A variant.
Esimene prototüüp toodeti juba 1941. Samal aastal tehti ka uus maailma kiirusrekord 1 004,5 km/h. Siis oli selle täpne nimetus 163 A-0 V4 , "KE+SW". Kasutati siis kahe kütuselist raketi mootorit.
Sõja lõpupoole hakati nendel kasutama R4M rakette. Neid oli siis tiiva alla paigutatud kokku 24 tükki ja ühest raketist piisas ühe B-17 allatoomiseks. Lennuaeg oli sellel kõigest ca. 8 minutit. Kõige ohtlikum oligi just tagasi pöördumine lennuväljale sest seda teha oli ainult üks võimalus. Esimene funktsioneeriv üksus oli I/JG400 mai 1944.
Minu mudel on siis Messerschmitt 163 A-0 AV6 "CD+IO". Piloot A. Niemayer 13 staffel/JG400, Udetleld, Saksamaa 1944.


Esimene prototüüp toodeti juba 1941. Samal aastal tehti ka uus maailma kiirusrekord 1 004,5 km/h. Siis oli selle täpne nimetus 163 A-0 V4 , "KE+SW". Kasutati siis kahe kütuselist raketi mootorit.
Sõja lõpupoole hakati nendel kasutama R4M rakette. Neid oli siis tiiva alla paigutatud kokku 24 tükki ja ühest raketist piisas ühe B-17 allatoomiseks. Lennuaeg oli sellel kõigest ca. 8 minutit. Kõige ohtlikum oligi just tagasi pöördumine lennuväljale sest seda teha oli ainult üks võimalus. Esimene funktsioneeriv üksus oli I/JG400 mai 1944.
Minu mudel on siis Messerschmitt 163 A-0 AV6 "CD+IO". Piloot A. Niemayer 13 staffel/JG400, Udetleld, Saksamaa 1944.


-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Herr Anton. Sinu poolt antud mudel on juba poolepeal
. Millegi pärast jäin toppama tobeda probleemi taha. Aga loodan juba täna enda töös progressi näha.
Mis puudutab seda 163 siis seda tegin ka uskumatult kaua sellise lihtsa mudeli kohta. Katsetasin uutmoodi laikude tegemist mis ei andnud sellel effekti ja siis olin värvi valikul jamas. Ikka värvisin ja eemaldasin jne. Lõpuks suutsin ära tabada et RLM 02 ongi hea

Mis puudutab seda 163 siis seda tegin ka uskumatult kaua sellise lihtsa mudeli kohta. Katsetasin uutmoodi laikude tegemist mis ei andnud sellel effekti ja siis olin värvi valikul jamas. Ikka värvisin ja eemaldasin jne. Lõpuks suutsin ära tabada et RLM 02 ongi hea

sai kah vahepeal nokitsetud
Revelli Spitfire MkV mille lõpptulemusega üldse rahul pole kuna lakkisin värvitu revelliga üle

Italeri Ju 52 Dante : 1941 aasta norra kampaania olemuse, kuid 1936. aasta julgete märkidega, sest mulle lihtsalt meeldis nii.

Würger 190Glt äritud nõukaaegse Frogi Lagg-7 mis üllatas mind just detailirohkusega ning tekitas ehitusmõnu suurte plastiku ülevoolude väljaviilimistega. dekaalid sebisin ukrainast ja olid algselt mõeldud airacobrale

Mu esimene jaapanlane Airfixi Mitsubishi Zero, mille kokkupanemisel kirusin selle lihtsust ja väiksemate detailide üldjoonelisust või puudumist. kuid siis vaatasin karbi peale kokkupanemisraskus level 1 -no selge.


Revelli Spitfire MkV mille lõpptulemusega üldse rahul pole kuna lakkisin värvitu revelliga üle

Italeri Ju 52 Dante : 1941 aasta norra kampaania olemuse, kuid 1936. aasta julgete märkidega, sest mulle lihtsalt meeldis nii.

Würger 190Glt äritud nõukaaegse Frogi Lagg-7 mis üllatas mind just detailirohkusega ning tekitas ehitusmõnu suurte plastiku ülevoolude väljaviilimistega. dekaalid sebisin ukrainast ja olid algselt mõeldud airacobrale

Mu esimene jaapanlane Airfixi Mitsubishi Zero, mille kokkupanemisel kirusin selle lihtsust ja väiksemate detailide üldjoonelisust või puudumist. kuid siis vaatasin karbi peale kokkupanemisraskus level 1 -no selge.


-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Spitfire ei meeldi sellepärast et liigne klantsläige on peal ja häirib kuidagi. Zero puhul jäi tõesti vaid imestada jaapanlaste ülimat ratsionaalsust ja lihtsat sirgejoonelist disaini. Kuid Airfix oli seda detailides kohati liialt lihtsustanud. nt sashiivarras kuhu ratas külge käib oli lihtsalt sile pulk ja siis see konks millega laevale maanduv lennuk end maandumistrossidesse pidurdab oli lihtsalt kandiline konks. või oligi zerol nii? näiteks isegi Frogi tehtutel sama mõõtkava lennukitel on selle mõõtkavas sashiil ka hüdraulikavardad olemas mis ratast sisse tõmbavad.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline