
Minu leiud.
Tegelt jah on neljakäiguline sest ka tagurpidi käik on käik
ja see kõige väiksema läbimõõduga hammasratas ongi tagurpidikäigu oma mida käigukasti kolmanda võlliga lülitab parasiithammasratas . Pakun , et tegemist mõne enne või sõjaaegse sõidu või maastikuauto plokiga sest jah GAZ ja ZIS olid neljakäigulised .

Viimati muutis Zuslik, 08 Okt, 2009 15:27, muudetud 1 kord kokku.
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
Analoogilise käigukasti joonist ei leidnud ei Nõukogude ega Saksa käsiraamatutest.
Lolli järjekindlusega arvan siiski, et tegu neljakäigulise kastiga. Väike hammasratas on nii 1. kui tagurpidikäigu oma. 1. käigu lülitamiseks nihutati peavõlli 1. käigu hammasratas hambumisse vahevõlli omaga, tagurpidikäigu lülitamiseka nihutati parasiithammasratas nii vahevõlli kui peavõlli hammasrattaga hambumisse.
Neljakäigulised kastid, mille vahevõllil on neli hammastatast plokis, on täiesti olemas.
Kolmekäigulised Moskvitšid, GAZ-id, ZIM-id tulid pärast sõda. GAZ 67 oli neljakäigulise kastiga. Sõjaaegsetest oli kolmene kast vist ZIS-101-l (järeltulijal ZIS-110 vähemalt oli), kuid selle masina jaoks on plokkhammasratas liiga robustne.
Kõrvaltvaatajal oli õigus. Just GAZ-i oma ongi. Tema pakutule võib siis lisada GAZ-67. Ja 1. ning tagurpidikäigu erineva ülekandearvu seletab, et parasiithammasratas kujutas endast kahest hammasrattast plokki. Suurem viidi hambumisse vahevõlli hammasrattaga ja väiksem peavõlli 1. käigu hammasrattaga.
ZIS-5 kast on sarnase põhimõttega, kuid konstruktsioonilt täiesti erinev. Kõigi nende kastide skeemid on eestikeelses raamatus - V. I. Anohhin "Autode ehitus", mis on välja antud 1952. aastal.

Lolli järjekindlusega arvan siiski, et tegu neljakäigulise kastiga. Väike hammasratas on nii 1. kui tagurpidikäigu oma. 1. käigu lülitamiseks nihutati peavõlli 1. käigu hammasratas hambumisse vahevõlli omaga, tagurpidikäigu lülitamiseka nihutati parasiithammasratas nii vahevõlli kui peavõlli hammasrattaga hambumisse.
Neljakäigulised kastid, mille vahevõllil on neli hammastatast plokis, on täiesti olemas.
Kolmekäigulised Moskvitšid, GAZ-id, ZIM-id tulid pärast sõda. GAZ 67 oli neljakäigulise kastiga. Sõjaaegsetest oli kolmene kast vist ZIS-101-l (järeltulijal ZIS-110 vähemalt oli), kuid selle masina jaoks on plokkhammasratas liiga robustne.

Kõrvaltvaatajal oli õigus. Just GAZ-i oma ongi. Tema pakutule võib siis lisada GAZ-67. Ja 1. ning tagurpidikäigu erineva ülekandearvu seletab, et parasiithammasratas kujutas endast kahest hammasrattast plokki. Suurem viidi hambumisse vahevõlli hammasrattaga ja väiksem peavõlli 1. käigu hammasrattaga.
ZIS-5 kast on sarnase põhimõttega, kuid konstruktsioonilt täiesti erinev. Kõigi nende kastide skeemid on eestikeelses raamatus - V. I. Anohhin "Autode ehitus", mis on välja antud 1952. aastal.
Filifjonka on maha lastud või? Jupi kaelakeed ja mütsikuljuse oled leidnud.
Tea küll, mille eest ometi?
Tea küll, mille eest ometi?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Tegelikult ikka ei sobi. Liiga lai ja lahtine ots ei tohiks reeglina tasane olla vaid ilutipuppp kirjutas:Kui seda roostetanud metalli ei oleks, siis mõõtude poolest ja kujult sobiks mereväe kortiku tupe otsaks? Muidugi peaks olema valgevasest e. messingist, kas punase pinnakihi all on kollane metall?
Vb ka muidu mingi vutlari ots.

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist