Väga kenad pildid: nagu juba Tsiknat märkis, oled osanud liimiga hoolikalt ümber käia. Selline lähenemine on igati tervitatav. Rataste koha pealt oli märkus põhimõtteliselt õige - kui sa mitte just äsja tehasest tulnud tanki teha ei mõtle - päris uuel masinal ongi tugirataste kummibandaažidel vulkaniseerimise liitekoht, mis hiljem ekspluatatsiooni käigus ülejäänud pinnaga tasaseks kulub.
Segmentidest roomiku koostamisel tuleb kõige rohkem tähelepanu pöörata sirgete juppide liitumise kohtadele: pildil on hästi näha alumise sirge jupi ja esimese alumise kaldus segmendi liitekohas moodustunud üsna järsk nurk. Päriselus (mida me siin kõik üritame jõudumööda jäljendada) nii ei ole - üle ümmarguse ratta püüab roomik samuti mingil määral kumeralt liikuda, mistõttu selliste liitekohtade juurest lõika mõlemal segmendil äärmine lüli hästi ettevaatlikult POOLE PAKSUSE JAGU lahti(hästi õhukese lõikuriga), nii et saad neid näpitsate abil ÕIGE NATUKENE painutada, et liitekohta tekiks tiba sujuvam üleminek. Lõikamise ajal jälgi lülidevahelisi loogilisi lõikesuundi. Usun, et oled tulemusega ise kah rahul, pärast kindlustad need kohad vähese liimiga.
Bulldogiga liivapaber peaks olema Mirka? Kui nii, siis on paberid markeeringuga P 120 -P150 mitte liiva, vaid hoopis kruusapaberid..
Ise kasutan nii Mirkat, kui ka 3M -i, tegin kiiruga ühe klõpsu:
Kõige jämedam, mida üldse kasutan, on numbriga 320. Ahjaa, pildi keskel olevad riistapuud on selleks, et liivapaberiga oleks mugavam toimetada, lõikan erineva laiuse-paksusega alumiiniumist ribad, painutan-viilin käepäraseks ja liimin mõlemasse otsa superliimiga (Locktite, Bison, mida iganes sarnast) erineva jämedusega liivapaberi tüki. Liimi kuivamise järel lõikan üleulatuvad servad tasa ja ongi mugav instrument valmis. Kui liivapaber lõplikult nüristub (see võtab päris kaua, lihvin reeglina märjalt), lõikan ta noaga maha ja liimin uue.
Pildil on ka 2000, no see on plastiku jaoks liiga peen, kuigi vahel olen kasutanud liig kareda värvikihi lihvimiseks.
Urmas.