Üks neist kahest peab olema saapa-kingapael ja teine püksikumm (traksid). Kumbki nendest ei kannata kilomeetritki sõita (äkki ma ei oska õiget sõlme teha).retti kirjutas:Noh - sel ajal naisteravas veel asi ei olnud ja sukkpükse võis Eestimaal mõned ehk olla.
Kaasas olnud asjadest üht kasutame me tänapäevalgi igapäevaselt ja jäämegi kasutama, nii mehed kui naised.
Teine asi hakkab igapäevasest kasutusest ära jääma - aeg veereb edasi...
Autotehnikateema
sitt päev, kellele kurdad
Võeti remondi käigus kardaan alt ära, aga jäeti kärnimata ja pandi tagasi 180 kraadi võrra valesti?Lemet kirjutas:Küsimus selline, millele tuleb loominguliselt läheneda. Tegelikult ka.
Autoks GAZ-24. Kanderaamiga masin. Värskelt tehnohooldusest tulnud. Poole tunni pärast juht remonditöökojas tagasi suure kurtmisega, et väikesel kiirusel kuskil veermikus jube kolin sees. Lisad kiirust, kaob kolin ära. Sõidad aeglasemalt, kolin tagasi. Millega oli tegu? Nutikamatelt ootaks ka seletust, mille pärast kõik juhtus...
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Töömehed pohmas peaga lihtsalt rattamutrid korralikult kinni keeramata jätnud?Lemet kirjutas:Päris kanderaam. Sanitarka. Ja ei, kardaaniga oli kõik ok. Vaja rohkem tolleaegsesse ellu sisse süveneda...
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Juba soem, aga rattamutrid olid kinni. Ja töömeestel pohmelli polnud. Kaugel sellest. Meenutuseks- sel autol olid ilusad kroomitud rattakilbid. Ja juht oli ikka tõsiselt endast väljas, sest tema loogika kohaselt oleks pidanud kiiruse suurenedes ka kolin suurenema, aga kolin kadus kiirusega hoopis ära.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Ühesõnaga, mehed olid pulli tegemise mõttes midagi sinna ilukilpide sisse pannud? Mõne poldi v. mutri nt. Sel juhul ju loogiline, et kiiruse kasvades surub tsentrifugaaljõud koliseja vastu kilbi välisäärt ja kolin kaob.Lemet kirjutas:Juba soem, aga rattamutrid olid kinni. Ja töömeestel pohmelli polnud. Kaugel sellest. Meenutuseks- sel autol olid ilusad kroomitud rattakilbid. Ja juht oli ikka tõsiselt endast väljas, sest tema loogika kohaselt oleks pidanud kiiruse suurenedes ka kolin suurenema, aga kolin kadus kiirusega hoopis ära.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Põhimõtteliselt õige, kui mõned nüansid välja arvata. Tõepoolest, peoga oli kõikidesse rattakilpidesse jämedaid mutreid sisse poetatud, mis väiksel kiirusel hullult kolisesid, aga suurel kiirusel kenasti vakka jäid. Töäökojast vaikse väljasõidu tagas tavott, millega mutrid esialgselt kenasti kinni kleepusid, et siis esimeste järsemate evolutsioonidega oma tänuväärt tööd tegema hakata. Aga põhjus...oli tollal taoline kena traditsioon, et tehnohooldesse tulev autojuht tõi hooldajatele pudeli. Et hooldus ikka kenasti tehtud saaks. Kas siis riigiviina või kui haigla vanemõe või mõne muu juhtiva tegelasega harilikust pisut parem läbisaamine, siis piiritust. Seda va meditsiinilist. See autojuht kas ei teadnud eksisteerivast traditsioonist (mis on väheusutav, polnud see tal esimene kord T2 olla) või otsustas mingil põhjusel karsket joont ajada. Aga kasutades Harry Lehiste sõnu läbi seltsimees Tsäbovõitra suu- ustavate massid tõusid ühtse seinana ning vastulöök oli kole ja hirmus, mis lasi oletada, et on saavutatud ja enamgi veel...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Järsku oli üheks asjaks jupp mingit peenemat kummivoolikut mida sai rihmana kasutadaretti kirjutas:Kuna 22.02 küsimust ei tulnud esitan veel ühe.
Kadund lellel oli aegade jooksul mitu erinevat autot.Ühegi puhul ta geneka/veepumba tagavararihmast või selle puudumisest muret ei tundnud.
Sest alati oli tal probleemi lahendamiseks autos kaasas 2 erinevat asja.
Misasjad need olid?

Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist