"Riigikaitse uus katsumus" - Tallinna (j)veevärk
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Bat-2 on tõesti võigas aparaat.
Liigub neid taskukohase hinnaga ja varuosad on ka odavad.
Odavam osta, kui komatsu linttraktorit. Tööd peaks kordades jõulisemalt tegema. Erakatesse seda paraku osta ei saa vast.Ei saa riiki sisse tuua.
http://www.bmz.ru/way/bat2.htm
Liigub neid taskukohase hinnaga ja varuosad on ka odavad.
Odavam osta, kui komatsu linttraktorit. Tööd peaks kordades jõulisemalt tegema. Erakatesse seda paraku osta ei saa vast.Ei saa riiki sisse tuua.
http://www.bmz.ru/way/bat2.htm
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1156
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=238663 Kuida see lennuk kätte saadi? vöi on siiamaani järve pöhjas?
Kui pihta ei lase,siis vähemalt mööda lased!
See vintsiti ülikiirelt järvelt minema, lausa üle Tartu maantee. Hommikul ei saanud keegi aru et miskit juhtunud olnuks.soadf kirjutas:http://www.tallinnapostimees.ee/?id=238663 Kuida see lennuk kätte saadi? vöi on siiamaani järve pöhjas?
Venelasel tõesti sellised masinad olemas, ИМР-2М
ja see БАТ-М, mida eelpool postitustes mainiti
See viimane mostrum oli vene ajal alati abiks.Mäletan, et Lehtses käidi sellega suviti isegi silo tallamas.Vist oli Tapa garnisoniga mingi diil.Lumistel talvedel kui isegi koondise Jossidel enam jõud üle ei käinud, siis toodi need elukad Tapalt appi.Aastat ei mäleta, aga isa pandi veel masinasse teejuhiks.Oskas vene keelt ja siis terve päev sõideti teid läbi.Tera oli "liblikasse" keeratud.
Kas tõesti meie Kaiteväel pole ühtegi sellist roomikutega БАТ-М ?

ja see БАТ-М, mida eelpool postitustes mainiti

See viimane mostrum oli vene ajal alati abiks.Mäletan, et Lehtses käidi sellega suviti isegi silo tallamas.Vist oli Tapa garnisoniga mingi diil.Lumistel talvedel kui isegi koondise Jossidel enam jõud üle ei käinud, siis toodi need elukad Tapalt appi.Aastat ei mäleta, aga isa pandi veel masinasse teejuhiks.Oskas vene keelt ja siis terve päev sõideti teid läbi.Tera oli "liblikasse" keeratud.
Kas tõesti meie Kaiteväel pole ühtegi sellist roomikutega БАТ-М ?
Ega sellisel "mis oleks, kui oleks" küsimusel ju suurt mõtet pole. Ei saa teha mingeid etteheiteid veel toimumata õnnetuse puhuks praeguse takkus sebimise pealt. Järgmisel korral on kõik teisiti ja inimesedki ei pruugi olla need kes praegu asju ajasid, ning tõelise äksioni vallandumisel on kaod garanteeritud. Samas võib tõelise kriisiga kokkupuutuv päästemeeskond leida endas selliseid varjatud ressursse, et ainult imesta - inimvõimete piirid on tegelikult üsna avarad. Aga seda saabki teada ainult tõelises jamas olles.
Kusjuures situatsioon iseenesest küllaltki sarnane, IL-14 niitis esiteliku maha, ka lennuk ise praktiliselt samas kaalukategoorias, asupaik kaldast sajakonna meetri kaugusel, ilm oli nii hull, et lennuväljalt järve ei paistnud, aga kõigest hoolimata oli lennuk järvejäält tunduvalt kiiremini kadunud. Nagu toonased osalejad kommenteerisid, olla terve tööpäev aega läinud.soadf kirjutas:http://www.tallinnapostimees.ee/?id=238663 Kuida see lennuk kätte saadi? vöi on siiamaani järve pöhjas?
Viimati muutis Lemet, 20 Mär, 2010 16:05, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Logistikapataljon võiks meil ikka ühte korralikku buldooserit ka omada siis järgmine kord hea kasvõi mõnda Boeingutki sealt järve jäält ära tirida.
On neil üldse muidu hetkel mingeid buldoosereid ka kasutuses?
Noh võtame näiteks selle Caterpillar D11 698 kW (935 hj) 104 tonni või siis Komatsu D575A-3 SD (1150 hj) 153 tonni!

Kaitseväe vajadusi silmas pidades annab neile veidi soomust ka külge riputada.
Iisraeli armee kasutab näiteks Catepillar D9 baasil valmistatud erinevaid soomustatud versioone.

On neil üldse muidu hetkel mingeid buldoosereid ka kasutuses?
Noh võtame näiteks selle Caterpillar D11 698 kW (935 hj) 104 tonni või siis Komatsu D575A-3 SD (1150 hj) 153 tonni!


Kaitseväe vajadusi silmas pidades annab neile veidi soomust ka külge riputada.
Iisraeli armee kasutab näiteks Catepillar D9 baasil valmistatud erinevaid soomustatud versioone.

- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
BAT-M maksabki vanametalli hinda. Tehniliselt ja moraalselt vananenud.
Üks on vanatehnika varjupaigas. läbisõit 36km.? Edelaraudtee kingitus vist oli.
Bat-2 seevastu oleks vägagi konkurentsivõimeline aparaat ka tänapäeval.
Paar aastat tagasi, üks ettevõtte juht(pinnase planeerimine) ütles, et ostaks hea meelega Venemaalt.Aga see on strateegiline kaup.

Lumest ja võsast see masin ei hooli. Ning ühe kaevanduse buldooseri hinna eest saab mitu-mitu. Varuosad ka odavad.
Üks on vanatehnika varjupaigas. läbisõit 36km.? Edelaraudtee kingitus vist oli.
Bat-2 seevastu oleks vägagi konkurentsivõimeline aparaat ka tänapäeval.
Paar aastat tagasi, üks ettevõtte juht(pinnase planeerimine) ütles, et ostaks hea meelega Venemaalt.Aga see on strateegiline kaup.

Lumest ja võsast see masin ei hooli. Ning ühe kaevanduse buldooseri hinna eest saab mitu-mitu. Varuosad ka odavad.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline