Kui kunagi peaks tulema leopard eks siis juba tuleb ka pühvel.

vetewana kirjutas:Mida see MDK-3M endast veel kujutab?
Kui kunagi peaks tulema leopard eks siis juba tuleb ka pühvel.
M tähendab moderniseeritud. Otstarbekuse koha pealt pigem vastupidi. Piltidel nähtav suur ketas käib pealt ära ja edasi on võimalik paigaldada igasugu vidinaid. Pigem on Bat-2 üks raske kobakas: kraana ja buldooseri ristsugutis. Raske ja kallis. Saha paremus on loomulikult eeliseks, kuid selle võib ka MDK-le paigaldada... Samas ei tea-näe BAT-il muid eeliseid. Meil käisid poisid nendega suuri metsatulekahjusid kustutamas: 3-st 2 kanti maha...See küll pole M, aga ettekujutuse saad. Otstarbekuse koha pealt tundub kuidagi "kohi"
Veel odavam osta ja pidada muidugi, kui BAT-2.
Ausaltöeldes sellest pole ka eriti kirjutatud... Kindlasti võtab kõik ära, aga...Millest pole räägitud, on kütusekulu Seda meie maksumaksjad küll üle ei elaks
Aga sa taasta oma meelerahu näiteks siinsama teema kolmandal lehel oleva põhjapaneva tõdemusega:Some kirjutas:See päästjate foorum häiris mu meelerahu. Wtf, tõstepadjad on iga päästeauto varustuses ja mehed saadetakse metsa? Pool päeva tegeldi staabi tekitamisega? Koristage see viide ruttu ära, muidu mu usk PA juhtkonda lööb kõikuma!!!!
Tundsid, kuidas kindlustunne homses päevas tõusus??...ei tea seda ka prügiautojuhid, kraanajuhid ja isegi Päästeameti autojuhid ei tea vast täpselt oma rolli ... probleemide korral. Aga seda teavad need, kes peavad selle info nendeni viima kriisiolukordades ning kes teavad kust miskit saab ja kus miskit paikneb. Teavad, teavad! Need, kes erinevaid stsenaariume regulaarselt harjutavad.
oleeg kirjutas: Ühel pildil on näha, kuidas juht seisab kõrval - nii see oligi. Masinal oli mingi taseme automaatika või miski, kuid seda mõnu oli parimal juhul 3-4 minutit. Käsitsi juhtimisel ja kõvema pinnasega käis kabiin nagu tankodroomil...
terv
o
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline