Kapteniherra, Eestis astus kiirendustel üles 600+ heppa soomlase must 2140, moto sisu oli originaal, ainult kaan oli peale liimitud ilma tihendita, varu küll

. Mu praegune sõiduriist (mis küll hetkel uue värvkatte ootel seisab), selle andmed on sellised:
4, in lijn cilinders4 kleppen per cilinder1590 cm3 cilinderinhoud75,0 x 90,0 mm boring x slag9,5:1 compressieverhouding91 kW (124 pk) max. vermogen6800 tpm 140 Nm max. koppel5700 tpm multipoint injectie brandstofsysteemdohc klepbediening
Vabandust, et andmed on flaamikeelselt lehelt, aga tehnikat tundev ja saksa-inglise keelt mõikav inimene loeb välja küll.
Max vääne 5700 rpm. samas kannatab sõita ka viienda käiguga linnavahel, manuaalis ei soovitata kasutada viiendat alla 74 km. per hour. Sestap kasutangi reeglina kolmandat. Väänet siiski jätkuks viienda jaoks.
Sõltub ikka sellest, kuskohast avestatav vääne algab. Muidugi ei saa seda 70-ndate mootoriga võrrelda, 1,3 üleslöödud Lada mootor, 2 weberit, freesitud kepsud, vända vastukaalud olid nagu ziletid, kerge hoorakas ja sidur (umbes samad hepad) ei käinud tühikäigul alla 2000-de pöörde, muidu oleks aiste vahelt minema hüpanud.
