Mis saab siis, kui Eesti alistub jälle (ja lubab baase)?
Kui arvestada, et peaminister kinnitas 02.03.09 OECD volinikule, et Eesti riigi prioriteet on rahvusvähemuste kaitsmine (kas eestlaste eest?) ja nende arengu tagamine, siis järelikult ei ole valitsusel kavaski teisejärguliseks kuulutatud põlisrahvast prioriteetse immigrantrahva päritoluriigi sissetungi eest kaitsta.
Ma olen kah väikestviisi järeldamisehuviline ja seda lugedes järeldasin kohe ära, mida on tarvis sellise järelduse peale järeldada. Ma vihjaks oma järeldusele palve vormis: palun mulle kui teie potentsiaalsele valijale lähemalt teatada, mida teeks Hennu ja Madissoni partei poolt moodustatav valitsus sellises olukorras.Kui arvestada, et peaminister kinnitas 02.03.09 OECD volinikule, et Eesti riigi prioriteet on rahvusvähemuste kaitsmine (kas eestlaste eest?) ja nende arengu tagamine, siis järelikult ei ole valitsusel kavaski teisejärguliseks kuulutatud põlisrahvast prioriteetse immigrantrahva päritoluriigi sissetungi eest kaitsta.
Vene sõjaväebaasid Eestis – ei näe probleemi
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/a ... d=38084651
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/a ... d=38084651
Me ei näe enam ohtu Nord Streamis. Me ei näe ohtu viisavabaduses ja õige pea ei näe me – nagu 1939. aastal – ilmselt ohtu ka vene sõjaväebaasides meie territooriumil. Seda juhul kui Moskva neid nõudma peaks ja meie „sõbrad“ – taas nagu 1939. aastal – sellele nõudmisele järele anda soovitaks.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kas sa Helme artiklit lugenud ikka oled? Niiet see, kui tulevikus saab siia ronida igaüks kes vähegi, et sarnaselt 90-ndatele ujuttatakse meid üle idast tuleva kriminaalse kõntsaga, et järgmistele "pronksimäratsejatele" võib vandistanist tulla mitu rongitäit abivage ei ole oht meie julgeolekule???corvus kirjutas:Ja see viimane oleks kuidas ohtlik meie julgeolekule? Konkreetselt ja ilma mingi üldise mulata, kui tohiks! Pealegi ei määrita meile miskit pähe. Liitudes ELiga aktsepteerisime sealsed mängureeglid, mis teatavates küsimustes nõuavad 100% "jah" sõna ja teatavates küsimustes ainult enamust. Oled sa üldse endale selgeks teinud kumba kategooriasse jääb viisavabadus Venemaaga?
Pealegi ei suuda ma meenutada, et meie oluliseim liitlane USA, meile just seda "pähe määrib"..

Oled sina endale üldse selgeks teinud, millal on Eesti kasutanud vetoõigust meile mittesobivate otsuste puhul? Mitte kordagi. Ja omades 0,07% häältest on absoluutselt ükskõik, kuidas Eesti hääletab. Ja vastu ei hääleta meie nii itta kui läände koogutavad poliitikud nii-kui-nii.corvus kirjutas:Pealegi ei määrita meile miskit pähe. Liitudes ELiga aktsepteerisime sealsed mängureeglid, mis teatavates küsimustes nõuavad 100% "jah" sõna ja teatavates küsimustes ainult enamust. Oled sa üldse endale selgeks teinud kumba kategooriasse jääb viisavabadus Venemaaga?
Ja kuidas see täna takistatud on? Kas Schengeni viisa on tuttav sõna? See tähendab seda, et kui meile ebasobiv isik hangib näiteks Prantsuse saatkonnast viisa, siseneb Schengeni liitu Poola kaudu siis ei saa ükski Eesti julgeolekuasutus kontrollida kas ta sõidab autoga Pärnusse agendikohtumisele või mitte. Seega erilist vahet pole kas on viisa või mitte.Avatar kirjutas:Mulle isiklikult lihtsalt ei meeldiks, kui mu kodus valimatult igasugust rahvast liig palju saalima hakkab. Aga konkreetselt näiteks - halveneb Eesti julgeolekustruktuuride võimalus seaduslike vahenditega kontrollida ja takistada mittesoovitavaid kontakte ja ettevõtmisi EW pinnal.
Ja millised on need meile mittesobivad/vastuvõetamatud otsused olnud, millele Eesti oleks pidanud veto panema? Ootan huviga, millisel viisil me ennast "maha müünud" ja "alla suruda lasknud" oleme.Henn kirjutas:Oled sina endale üldse selgeks teinud, millal on Eesti kasutanud vetoõigust meile mittesobivate otsuste puhul? Mitte kordagi. Ja omades 0,07% häältest on absoluutselt ükskõik, kuidas Eesti hääletab. Ja vastu ei hääleta meie nii itta kui läände koogutavad poliitikud nii-kui-nii.corvus kirjutas:Pealegi ei määrita meile miskit pähe. Liitudes ELiga aktsepteerisime sealsed mängureeglid, mis teatavates küsimustes nõuavad 100% "jah" sõna ja teatavates küsimustes ainult enamust. Oled sa üldse endale selgeks teinud kumba kategooriasse jääb viisavabadus Venemaaga?
Praegu piisab sellest, et eesti paneb need ebasobivad isikud musta nimekirja ja nad lihtsalt ei saa Shengeni viisat. Nii tehti nende našistidega kes eesti saatkonna juures märatsesid ja toimis küll.alban kirjutas:Ja kuidas see täna takistatud on? Kas Schengeni viisa on tuttav sõna? See tähendab seda, et kui meile ebasobiv isik hangib näiteks Prantsuse saatkonnast viisa, siseneb Schengeni liitu Poola kaudu siis ei saa ükski Eesti julgeolekuasutus kontrollida kas ta sõidab autoga Pärnusse agendikohtumisele või mitte. Seega erilist vahet pole kas on viisa või mitte.Avatar kirjutas:Mulle isiklikult lihtsalt ei meeldiks, kui mu kodus valimatult igasugust rahvast liig palju saalima hakkab. Aga konkreetselt näiteks - halveneb Eesti julgeolekustruktuuride võimalus seaduslike vahenditega kontrollida ja takistada mittesoovitavaid kontakte ja ettevõtmisi EW pinnal.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Musta nimekirja toimimise parimaks näiteks oli toimunud nn viisakeeluskandaal, kus nähtavalt üritati asju Brüsselist telefoniõigusega ajada.
Kui see keeld oleks välditav nii lihtsalt nagu alban väidab, siis milleks kõik see kino? Nashistidel tekkis järelikult probleeme, et oli vaja oma EL partnerite poole abipalvega pöörduda. Ilma Schengeni viisata on praegu enamus Euroopast ju suletud.
Kui see keeld oleks välditav nii lihtsalt nagu alban väidab, siis milleks kõik see kino? Nashistidel tekkis järelikult probleeme, et oli vaja oma EL partnerite poole abipalvega pöörduda. Ilma Schengeni viisata on praegu enamus Euroopast ju suletud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Sissesõidukeeldu saab rakendada sõltumata sellest kas viisarežiim kehtib või mitte. "Must nimekiri" jääb kehtima ja kui ebasoovitav isik soovib maale tulla siis teda ei lasta lihtsalt piirist üle kui ta nimekirjas on.
Paari našisti kottimine ei kaalu minu arvates üles saamata jäänud tulu normaalsete turistide arvelt keda tuleks siia kordades rohkem kui viisaprobleemi ei oleks. Vene turist on teatavasti rikas turist kes raha ei loe ja mina võtaks nende raha hea meelega vastu.
Paari našisti kottimine ei kaalu minu arvates üles saamata jäänud tulu normaalsete turistide arvelt keda tuleks siia kordades rohkem kui viisaprobleemi ei oleks. Vene turist on teatavasti rikas turist kes raha ei loe ja mina võtaks nende raha hea meelega vastu.
Corvus, rõhk sõnal "halveneb" - mitte ei kao ära, või on hetkel absoluutne.
Samuti pööratult - sääse tegevuse korraldamine Eestis lihtsustub. Ei muutu võimalikuks, ega ole ka praegu välistatud.
Kuidas te küll suutsite ära aimata minu ebakompetentsuse viisaküsimustes - kas tõesti sõna "valimatult" järgi? Proovime parandada:
Mulle isiklikult lihtsalt ei meeldiks, kui mu kodus, senisest vabamalt, igasugust rahvast liig palju saalima hakkab. Võiks isegi praegusest tunduvalt vähem saalida ja koheva karusnahkse aksessuaari olemasolu ei muuda mu arvamust teps mitte. Jäi veel midagi reetliku mul kahe silma vahele?
Las ma esitan täiesti väljamõeldud konstruktsiooni: Härra Petrov peab pidama tähtsa ja delikaatse konsultatsiooni härra Boroditsiga EW -s. Härra Borodits on EW -s ja antud riigi kodanik, härra Petrov on VF -s ja antud riigi kodanik. Kui EW -sse pääsemiseks on vaja eelnevalt hankida viisa (sõltumata sellest, kas EW või France), siis info säärase isiku reisihuvist jõuaks varakult KAPO -ni ja viimane saaks aegsasti hakata planeerima oma tegevust Petrovi ja Boroditsi vaenamiseks (eeldusel loomulikult, et Borodits ja Petrov on juba varem huvipakkuvana sõelale jäänud). Kui Petrov tuvastatakse lihtsalt x minutit enne piiri ületamist Narva piiripunktis, siis tõenäoliselt vastuvõtukomitee ei jõua kohale enne paari tundi, isegi, kui info koheselt KAPO -ni jõuab. Igasugune Petrovi fiktiivsetel põhjustel kinni pidamine, hakkab kiskuma ebaseaduslike vahendite suunas.
Usun, et säärase naiivse mõtekonstruktsiooni ümberlükkamine ei nõua minu tagasihoidlike isikuomaduste rõhutamist.
Samuti pööratult - sääse tegevuse korraldamine Eestis lihtsustub. Ei muutu võimalikuks, ega ole ka praegu välistatud.
Kuidas te küll suutsite ära aimata minu ebakompetentsuse viisaküsimustes - kas tõesti sõna "valimatult" järgi? Proovime parandada:
Mulle isiklikult lihtsalt ei meeldiks, kui mu kodus, senisest vabamalt, igasugust rahvast liig palju saalima hakkab. Võiks isegi praegusest tunduvalt vähem saalida ja koheva karusnahkse aksessuaari olemasolu ei muuda mu arvamust teps mitte. Jäi veel midagi reetliku mul kahe silma vahele?
Las ma esitan täiesti väljamõeldud konstruktsiooni: Härra Petrov peab pidama tähtsa ja delikaatse konsultatsiooni härra Boroditsiga EW -s. Härra Borodits on EW -s ja antud riigi kodanik, härra Petrov on VF -s ja antud riigi kodanik. Kui EW -sse pääsemiseks on vaja eelnevalt hankida viisa (sõltumata sellest, kas EW või France), siis info säärase isiku reisihuvist jõuaks varakult KAPO -ni ja viimane saaks aegsasti hakata planeerima oma tegevust Petrovi ja Boroditsi vaenamiseks (eeldusel loomulikult, et Borodits ja Petrov on juba varem huvipakkuvana sõelale jäänud). Kui Petrov tuvastatakse lihtsalt x minutit enne piiri ületamist Narva piiripunktis, siis tõenäoliselt vastuvõtukomitee ei jõua kohale enne paari tundi, isegi, kui info koheselt KAPO -ni jõuab. Igasugune Petrovi fiktiivsetel põhjustel kinni pidamine, hakkab kiskuma ebaseaduslike vahendite suunas.
Usun, et säärase naiivse mõtekonstruktsiooni ümberlükkamine ei nõua minu tagasihoidlike isikuomaduste rõhutamist.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: rockrapdude ja 2 külalist