Hertsogi tegemised
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
No esimene hall tank õnnestus nagu täitsa. Käiguosa, välja arvatud eelpoolgi mainitud bandaažide küljed, väärib eraldi ära märkimist, kui väga hästi teostatud asi.
Viriseksin ka: esiteks on antenn puudu - kuhu see jäi? Tagumised tuled on puha värvimata jäänud. Kuna tankihall kipub kollaste ja mitmevärviliste tankide kõrval pisut monotoonseks jääma, siis ehk maksnuks kaalumist tööriistadel puitosad puiduvärvi värvida.
Isiklikult asendanuks ka torni külgmiste luukide kohal olevad sangad traadiga - praegu värvi all jätavad tiba jässaka mulje.
Kristjan
Viriseksin ka: esiteks on antenn puudu - kuhu see jäi? Tagumised tuled on puha värvimata jäänud. Kuna tankihall kipub kollaste ja mitmevärviliste tankide kõrval pisut monotoonseks jääma, siis ehk maksnuks kaalumist tööriistadel puitosad puiduvärvi värvida.
Isiklikult asendanuks ka torni külgmiste luukide kohal olevad sangad traadiga - praegu värvi all jätavad tiba jässaka mulje.
Mind huvitab sama asiMis legendi instruktsioon selle dekaalikomplekti juurde pakkus?
Kristjan
tänud kommentite eest. minu kaitsekõne siis:
rataste toonimine saab tehtud.
antenn oli pildistamise ajal laua peal
kuna sellistel asjadel on kalduvus katki minna või ära kaduda, siis panin sissejuhatavlt selle kindlasse kohta. unustasin külge panna, praeguseks on kenasti õigel kohal.
dekaalid peaksid siis viitama 1. Panzer Division, Venemaa 1941
rataste toonimine saab tehtud.
antenn oli pildistamise ajal laua peal

dekaalid peaksid siis viitama 1. Panzer Division, Venemaa 1941

https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Jumala abiga on õnnestunud haigeks jääda. ei pea kuskil üritusi mööda kooserdama ja lakkuma. sellega seoses jäi ära tavapärane pohmakahommik ning vanainimeselikult vara läks uni ära. kell kaheksa. mis sa hing ikka sellisel puhul teed, kui uue karbi lahti. liinile läks Sd.Kfz 234/3, 7,5 cm püssiga pardal. päevatöö:
kõigepealt alumine raam. et ei arvataks nagu ma nina nokkisin päev otsa, siis selgituseks lisan, et iga telg koosnes 11 eraldiseisvast detailist...

ülejäänud aur läks sisu koostamisele ja maalimisele. kuna selle pisku pärast ei viitsinud oma 24 liitrits kompressorit käima vedada, lasin pintsliga. väga hull ei saanudki:



loomulikult jääb enamus sellest tööst edaspidiseks peitu. niipalju on peale kerepoolte kokku liimimist näha. ja edasi tuleb sinna veel kahur ka peale. nii et eks see interjööritegu rohkem üks käeharjutus oli...

stay tuned, eks vaatame mis homne toob...
kõigepealt alumine raam. et ei arvataks nagu ma nina nokkisin päev otsa, siis selgituseks lisan, et iga telg koosnes 11 eraldiseisvast detailist...

ülejäänud aur läks sisu koostamisele ja maalimisele. kuna selle pisku pärast ei viitsinud oma 24 liitrits kompressorit käima vedada, lasin pintsliga. väga hull ei saanudki:



loomulikult jääb enamus sellest tööst edaspidiseks peitu. niipalju on peale kerepoolte kokku liimimist näha. ja edasi tuleb sinna veel kahur ka peale. nii et eks see interjööritegu rohkem üks käeharjutus oli...

stay tuned, eks vaatame mis homne toob...

https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Einoh siin on kõik asjad sellised vinksvonks värgid, et oska midagi kommida.
Aga üks küss oleks spetsialistidele küll. Nii tagantjärgi, et miks selle Leopardi roomiku rattad nii suured tehti? Tänu sellele näeb minu silmis üpris naljakas välja kogu aparaat. justkui proportsioonid oleks paigast ja tundub, nagu kogu masin oleks väga väike.
Kk
Aga üks küss oleks spetsialistidele küll. Nii tagantjärgi, et miks selle Leopardi roomiku rattad nii suured tehti? Tänu sellele näeb minu silmis üpris naljakas välja kogu aparaat. justkui proportsioonid oleks paigast ja tundub, nagu kogu masin oleks väga väike.
Kk
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Saksa inseneride leidlikkus on hämmastav.
Topelt öötshoobade ja vedrupaki abil tekitatud sõltumatu vedrustus on midagi uut. Mudelism avardab ikka kõvasti tehnilist silmaringi.
Interjöör on päris äge välja tulnud ja kahju et toredus ainult ajutiselt näha on, enne kui kerepooled kokku lähevad.
Aga on ikka tõsi, et hommikul katkusid karbi lahti ja praegu juba sellises seisus? Ja ise veel haige.
Topelt öötshoobade ja vedrupaki abil tekitatud sõltumatu vedrustus on midagi uut. Mudelism avardab ikka kõvasti tehnilist silmaringi.
Interjöör on päris äge välja tulnud ja kahju et toredus ainult ajutiselt näha on, enne kui kerepooled kokku lähevad.
Aga on ikka tõsi, et hommikul katkusid karbi lahti ja praegu juba sellises seisus? Ja ise veel haige.
mulle meeldib masina juures kaks roolimiskohta, et vahet pole mis suunas oled, on esiots seal kus tahad. lahingolukorras vajalik lisa. kas teistel soomusmasinatel ka nii on?
https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Oi see Dragoni neljateljeliste alusosa on suht sadomaso värk. Õpetuse skeem selle kohata on ka hea, kus vist kui õigesti mäletan, kästakse ühe sammuga enamus värki kokku liimida. Joonisatud on peene pikk alusraam ja siis suur pilv osasid selle ümber, iga osake oma noolekesega.
Ei noh tubli töö, et ühe lükkega ära suutsid teha.

Ei noh tubli töö, et ühe lükkega ära suutsid teha.
Üldine vaimsus on standardisatsioon, seega kui kogenud silmaga vaadata, siis ei märka seal masinal midagi eriomast. Alumine osa täitsa tore poolik Panter ja torn täitsa tavaline Puuma. Rataste kohapealt võib loogiliselt eeldada, et kergem oli pool Pantri keret teha, kui uut disaini toota. Samas eks ma kahtlustan, et need rattad on ka alumisele külgmisele plaadile kumulatiivlaengu ja tankitõrjepüssi eest kaitseks. Tegelikult väga lahe masinake, kuigi selle juures annaks veel loomingulisem olla ja võimalikud detailid hilisema Pantriga kooskõlla viia.Aga üks küss oleks spetsialistidele küll. Nii tagantjärgi, et miks selle Leopardi roomiku rattad nii suured tehti? Tänu sellele näeb minu silmis üpris naljakas välja kogu aparaat. justkui proportsioonid oleks paigast ja tundub, nagu kogu masin oleks väga väike.
Panzergrenadieri jutt on õige. sattusin just eile netis kolades jälle achtungpanzer.com-ile ka. seal kajastab ka suhteiselt üheselt, et sakslased olid ikka kokkuhoidlik rahvas, seda eriti sõja lõpu poole. võimalikult palju standardiseerimist. põhilise õppetunni selles osas said nad ju peale oma suuri esimesi võite: Poola, Prantsusmaa, Madalmaad, Taani, Norra. ühel htkel olid käed jalad täis erinevat tehnikat, mis kõik kenasti töötas. a vot siis kui enam ei töötanud, olid kisa majas. kust kurat neid mittestandartseid juppe võtta. edaspidi tehti nii, et kui mingit uut masinat hakati seeriatootmisse viima, siis kohe said konstruktorid ka juhtnöörid samal baasil, kuid erinevate eesmärkidega masinate joonistamiseks. et lihtsate muudatuste asemel oleks võimalik sama lego mitmel erineval ja kasulikul moel kokku panna.
Samas mudiugi on see ilus jutt. aga kuskilt lugedes (vist oli Otto Skorzeny mälestused), selgus, et hoolimata totaalsest sõjapidamisest kulus näiteks lennukitehastel põhiaur tootmisliinide ümberseadistamisele pidevalt uuenevatele lennukitüüpidele. ehk siis iga natukese aja pärast tuli korraldus hakka tootma uut lennukitüüpi ja vana unustada. võite ise arvata, millise effektiivsuse see andis reaalsele tootmisele...
Samas mudiugi on see ilus jutt. aga kuskilt lugedes (vist oli Otto Skorzeny mälestused), selgus, et hoolimata totaalsest sõjapidamisest kulus näiteks lennukitehastel põhiaur tootmisliinide ümberseadistamisele pidevalt uuenevatele lennukitüüpidele. ehk siis iga natukese aja pärast tuli korraldus hakka tootma uut lennukitüüpi ja vana unustada. võite ise arvata, millise effektiivsuse see andis reaalsele tootmisele...

https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
so far, so good:
von mansteini jaoks tegin veel ühe pildi kogu sellest hoovastikurägast, mis antud masina all pesitseb:



et siis värvikord ja soolamine on tehtud:



luugipiirded ja praod läigivad sellepärast, et käisin need pliiatsiga üle. nüüd lisada veel mõned pisidetailid, siis järgneb lakk ja edasised manipulatsioonid.
von mansteini jaoks tegin veel ühe pildi kogu sellest hoovastikurägast, mis antud masina all pesitseb:



et siis värvikord ja soolamine on tehtud:



luugipiirded ja praod läigivad sellepärast, et käisin need pliiatsiga üle. nüüd lisada veel mõned pisidetailid, siis järgneb lakk ja edasised manipulatsioonid.

https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline