Pigem siiski mitte.
Näiteks Harrieri allakukkumine inimesi täis rannas on täiesti reaalne juhtum.Juhtus see Lowestoft Seafront Airshowl 2.augustil 2002, kui RAF Harrier II GR7 ,sn ZD464, RAF 20(R) eskadroon, kukkus ca 400 meetri kaugusel rannast ja 45.meetri kõrguselt alla. Piloot katapulteerus 19m kõrguselt ja sai kergelt vigastada.Õnnetuse põhjustas piloodi eksimus, liigutas gaasihooba ja düüsiasendi hooba üheaegselt, mis oli tingitud gaasihoova ja düüsiasendihoova lähedusest (kõrvuti, vahe alla 10cm).Tavaliselt (kui teha kõik selles järjekorras nagu õpetati) asusid lennul gaasi ja düüsi hoovad eri asendites, tehes võimatuks neid üheagselt liigutada, antud juhul tegi piloot toiminguid teises järjekorras ja hoovad satusid kõrvuti, gaasihoovaasendit muutes muutis piloot kogemata lahtise käega ka düüside asendit.
Kurioosne tahk on sellel õnnetusel täesti olemas, hoolimata sellest, et hoovad asusid teineteisele väga lähedal ei olnud kõrgematele lennuväelastele kunagi isegi pähe tulnud mõtet, et neid hoobasi saab teatud tingimustes kogemata koos liigutada. Seega sellisest võimalusest pilootidele treeningutel ei räägitud.Selle õnnetuse uurijad tunnistasid raportis, et õnnetuse põhjus selgus tänu pealtvaatajate tehtud videodele, muidu oleks uurijad jõudnud Harrieride puhul üsna tavalisele järeldusele "crashed after loss of engine power in hover"