Eks PV tegi oma otsused tulenevalt päästelendude reaalsest koormusest, kui seal on keskmiselt kolm inimest salongis, siis pole vaja 20 kohalist klass suuremat kopterit. Samas Mi-8/17 on kaugelt universaalsem oma mahukuse pärast. Probleem pigem selles, et venelastel pole head järgiproovitud AW klassi/taseme masinat, Kamovi omad pole just maailmas teab mis levinud kraam (Mi-ga võrreldes).
FLIRid olid peal PV Mi-8-l ja on ka ÕV Robinsonidel, väita, et need midagi kolosaalset maksavad, pole muidugi tõsi. Sama kehtib ja elektrivintside ja muu sellise kohta. Enamus varustust on järelpaigaldatav, kui ei meeldi tootja "esindusehind", osta eraldi mujalt ja pane ise kui kael kannatab.
Veel meie ohutsenaariumitest - kuidas oleks tulekustutusvõimega AW vs Mi?
