Renault FT-17
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
1928 aastal sai Auto-Tanki Divisjonist Auto-Tanki rügement, mille üks kasarm peaks olema siiani Liivalaia tänaval säilinud. Polnud seda, et enne rügementi oli nimeks ATD enne kuulnudki.
http://et.wikipedia.org/wiki/Auto-Tanki_r%C3%BCgement

http://et.wikipedia.org/wiki/Auto-Tanki_r%C3%BCgement
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Et Renault on Kullosse vaatamiseks välja pandud, siis loodan, et keegi ei pahanda, kui siiagi pildid üles riputan.
Tank ise sai lõpliku viimistleva pintslitõmbe eelmise aasta oktoobris, kuid Viimastel kuudel võtsin subjekti uuesti lauale, et väikese dioraami/vinjeti kallal katsetada.
Mehed on kombineeritud Saksa II ilmasõja figuure ja Inglise päid kasutades. Mundrid said küll kesisest algmaterjalist ja kehvast orientatsioonist ses vallas paras kompott - kel teadja silm, see leiab. Aga ärge väga karmid olge - üldmulje peaks enam-vähem olema.
Jalgratas on tamiya plastkärakas, tuunitud Voyageri etsidega. Õigemini seda Tamiya plastmassi jäi sinna küll õige napilt, kuid see selleks. Eeskujuks võtsin Viklundi jalgrattast, kuigi nood tulid vist alles päris 20ndate lõpus. Kuna rattapark oli kaitseväel üpris kirju, siis on ratta puhul võetud asja vabalt.
Kogu kupatus võiks kujutada puhkehetke Otepää manöövrite ajal 1925. aasta septembris.










Kristjan
Tank ise sai lõpliku viimistleva pintslitõmbe eelmise aasta oktoobris, kuid Viimastel kuudel võtsin subjekti uuesti lauale, et väikese dioraami/vinjeti kallal katsetada.
Mehed on kombineeritud Saksa II ilmasõja figuure ja Inglise päid kasutades. Mundrid said küll kesisest algmaterjalist ja kehvast orientatsioonist ses vallas paras kompott - kel teadja silm, see leiab. Aga ärge väga karmid olge - üldmulje peaks enam-vähem olema.
Jalgratas on tamiya plastkärakas, tuunitud Voyageri etsidega. Õigemini seda Tamiya plastmassi jäi sinna küll õige napilt, kuid see selleks. Eeskujuks võtsin Viklundi jalgrattast, kuigi nood tulid vist alles päris 20ndate lõpus. Kuna rattapark oli kaitseväel üpris kirju, siis on ratta puhul võetud asja vabalt.
Kogu kupatus võiks kujutada puhkehetke Otepää manöövrite ajal 1925. aasta septembris.










Kristjan
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Võimas-võimas! Vaoinas juba latti alla ei lase, vaid üllatab just selliste väikeste, kuid ootamatute detailidega. Ratas võtab lihtsalt sõnatuks, tank kipub isegi selle varju jääma.
Kas tankijuhi istmel on värske "Sõduri" number? (1928. aasta augusti või septembri oma?) Aga kuhu Suomi jäi, mis siin varasemates postitustes vilksatas?
Kas tankijuhi istmel on värske "Sõduri" number? (1928. aasta augusti või septembri oma?) Aga kuhu Suomi jäi, mis siin varasemates postitustes vilksatas?
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
Super, väga hästi vormistatud.
See kutt kes püsti seisab on sellise olekuga et ... "kuule ... kuule sa ikka viitsid veel natuke kauem olla"?. Istuva mehe olek ei väljenda küll suurt osavõtlikkust enam. Dio annab asjale palju juurde.
Krahv
See kutt kes püsti seisab on sellise olekuga et ... "kuule ... kuule sa ikka viitsid veel natuke kauem olla"?. Istuva mehe olek ei väljenda küll suurt osavõtlikkust enam. Dio annab asjale palju juurde.
Krahv
Don`t be afraid of your model, it is you who is holding the knife. There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Tänud.
Muru on tehtud sisuliselt kolme erinevat toodet ja erinevaid tehnikaid kasutades - üks neist oli ka static grass ning see töötas väga hästi. See raudteelaste oma oli ainult jõle väikese fiibripikkusega (ca. 2mm). Olen kuulnud ka kuni 7mm pikkustest ja tulevikus katsun sellist kaupa hankida. Üldiselt ma katsun mingil hetkel ette võtta ja Nippide ja nõksude all selgitada, kuidas muru tehtud on
Kristjan
Pump pidi algul tulema, aga paratamatu laiskuse tõttu jäi ära. jalgrattaga seoses oli terve hunnik detaile, mida teha ja mida ära jätta. Eks pakiraam tahtnuks ka kinnitusrihmasid saada, aga neid pole samuti. Pump on muidugi selline asi, mille saab iga kell juurde teha - alumiiniumikarva kaigas lihtsalt - rihmadega oleks keerulisem.Rattapumpa ainult ei paista. Peaks olema vist pakiraami all, paremas servas. Aga see on niipisike detail kõige selle muu juures et ...
Kas muruks õnnestus rauteelaste "static grassi" kasutada?
Muru on tehtud sisuliselt kolme erinevat toodet ja erinevaid tehnikaid kasutades - üks neist oli ka static grass ning see töötas väga hästi. See raudteelaste oma oli ainult jõle väikese fiibripikkusega (ca. 2mm). Olen kuulnud ka kuni 7mm pikkustest ja tulevikus katsun sellist kaupa hankida. Üldiselt ma katsun mingil hetkel ette võtta ja Nippide ja nõksude all selgitada, kuidas muru tehtud on
Pigem 25. aasta number. Tegelikult on see kaas üsna suvaliselt valitud - täpselt ei mäleta mis aastast. Suomi jäi ära seoses ajalise nihkega. Need ilmusid meie relvastusse peale Auto-tankide divisjoni muutmist rügemendiks. Selleks ajaks olid tankile aga just divisjoni aegsed markeeringud peale tehtud ja Suomi ära jätta tundus lihtsam, kui neid ümber tegema hakata.Kas tankijuhi istmel on värske "Sõduri" number? (1928. aasta augusti või septembri oma?) Aga kuhu Suomi jäi, mis siin varasemates postitustes vilksatas?
Kalle on siin välja toonud selle velo kõige suurema miinuse, mis minulgi esimest korda asja fotode pealt vaadates silma kriipima hakkas. Tegemist on paratamatu overscale'iga. Esialgu kavatsesin jalgratast tuunida LionRoar'i etsidega, kuid kuna neid ei olnud tol hetkel kuskilt kohe saada, tähtaeg aga aiva lähenes, siis leppisin Voyageriga. Voyageri kodarad on aga jämedamad ja harvemad - LionRoar'iga oleks tõenäoliselt oluliselt parem jäänud.ps kas selle aja velodel olidki kodarad veidi jämedamad, kui nt meestekal nõuka ajal? Või kas mulle tundub, või ongi paratamatu overscale?
Kristjan
Suuuuuurepärane teostus, võiks lõputult kiita...... vot ainult, et 1925 aastal Otepää ümbruses, ega ka kuskil mujal, sellist teed kohe kindlasti olemas ei olnud... peamine liiklusvahend teedel oli sel ajal siiski hobune, kes vankri ees olles kõndis keskel ning sellest tulenevalt oli võimatu leida sellise keskelt puutumatu rohukamaraga teed
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline